תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

גורם ישראלי נגד שגריר אוקראינה: "פוגע ביחסים הטובים בין המדינות"​

גורם דיפלומטי ישראלי תקף את האיום של שגריר אוקראינה: "זו לא הפעם הראשונה שהשגריר מנסה ליצור סערה תקשורתית ובכך פוגע ביחסים הטובים בין המדינות" | מוקדם יותר היום השגריר איים כי בשל גירוש האוקראינים - שערי המדינה ייסגרו בפני רבבות המתפללים בראש השנה​

'גורם דיפלומטי ישראלי' הגיב היום (ראשון) בחריפות נגד שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצוק, שאיים להגביל כניסת חסידים לאומן בראש השנה בעקבות ההתנהלות הישראלי.
הגורם צוטט ב'חדשות 13' אומר: "אין בסיס לאיומי השגריר - בכירים ממנו באוקראינה הבהירו זאת לגורמים ישראלים. ישראל הוכיחה את מחויבותה לאוקראינה ולעם האוקראיני. זו לא הפעם הראשונה שהשגריר מנסה ליצור סערה תקשורתית ובכך פוגע ביחסים הטובים בין המדינות".
כזכור, נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי העביר מסר חמור לישראל במסגרת התדריך השבועי שלו לאזרחי אוקראינה: "הקשבתי לדו"ח של משמר הגבול, משרד החוץ, המודיעין על היחס לאזרחינו - מהגרים שנמצאים במדינות שונות, ובנוגע למשטרי ויזה. הדברים שאיתם מתמודדים אזרחי אוקראינה בעצם בסוגיית הוויזה. מנהלים האחראים לנושאים אלו קיבלו משימות מתאימות. יש להבטיח את זכויות האזרחים האוקראינים".
ממשלת אוקראינה העבירה מסר חד משמעי לישראל: "אם לא ייפסק גירוש האוקראינים מישראל, תיאסר כניסתם של ישראלים לאומן. אוקראינה תפסיק את הסכם ביטול האשרה עם ישראל".
שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורנייצ'וק הבהיר כי דבריו של הנשיא זלנסקי כוונו לישראל: "ממשלת אוקראינה לא תסבול השפלה של אזרחיה בעת הכניסה לישראל. אנו נעצור את הסכמי ויתור הוויזה הדו-צדדיים שלנו כפי שנקבע בסעיף 7 להסכם הבין-ממשלתי. האפשרות הזו נמצאת על שולחנה של ממשלתנו.

לא יעלה על הדעת שנצטרך לצאת מגדרנו לארח עשרות אלפי ישראלים באומן, עם סיכון ביטחוני גבוה, ועם מאמץ לוגיסטי עצום, כאשר מנגד – ממשלת ישראל מתעללת באזרחינו המגיעים לישראל במסגרת האמנה בין שתי המדינות. אם ישראל רוצה שאזרחיה יוכלו להגיע לאוקראינה כתיירים, כולל אומן, אני מאמין שראש הממשלה, נתניהו, צריך להתערב, באופן אישי, במציאת פתרון למצב העניינים הנוכחי".
בחדרי חרדים
https://www.kore.co.il/viewArticle/...k&UcId=1180&UsId=5341&UaId=269&Utype=textlink
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק ב'סקופים':
דעתי האישית היא לאפשר את העליה לאומן אך הממשל באוקראינה מאוכזב קשות מישראל, ובימים אלה נשקלת האפשרות ברצינות רבה בדרגים הגבוהים ביותר למנוע כניסת בעלי דרכון ישראלי לאוקראינה, הדבר יפגע בכלל אזרחי ישראל המחזיקים בדרכון ישראלי ולא רק בעולים לאומן, כמובן שהדבר יפגע בעיקר בעולים לאומן, אך כיום בממשלת ישראל יושבים הנציגים החרדים ולא עושים כדי לפתור את משבר הפליטים מאוקראינה בארץ, ביניהם שר הפנים משה ארבל הנמנה על הציבור החרדי. לכן אני מנסה לעזור בענין על מנת למצוא פיתרון שירגיע את הממשל באוקראינה, אך נכון לעת הזאת אין נכונות מצד ישראל לפתור את המשבר ועל כן כעת דנים באוקראינה בענין ובימים הקרובים תתקבל ההחלטה.
בדבריו הוא מדגיש כי בעלי דרכונים זרים יוכלו להכנס לאוקראינה ללא כל הפרעה.
עוד מדבריו בנושא אבטחת העולים לאומן בזמן מלחמה: זו בעיה אמיתית דברים כאלו צריכים לדון בין ראשי הממשלות, אך נתניהו לא דיבר עם זלנסקי כבר שמונה חודשים וגם אז כשדיבר איתו זה היה רק על מנת להפציר באוקראינה שלא תצביע בעצרת האו"ם נגד ישראל.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דב אייכלר ב'סקופים': נראה שכעת המשבר בין אוקראינה לישראל הוא אמיתי ולא רק פייק משבר שמנסה השגריר לייצר.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אנה ברסקי על איומי השגריר האוקראיני לקראת ראש השנה: גורמים בישראל אומרים כי "השגריר זיהה היטב את הבטן הרכה של הממשלה המכהנת. בשונה מממשלת בנט -לפיד, עבור ממשלת נתניהו נושא ראש השנה באומן הוא נושא חשוב ורגיש מאוד. הלחץ מופעל, ככל הנראה, במטרה להשיג מישראל, בין היתר, שורה של דברים שסוכמו במהלך ביקורו של שר החוץ כהן בקייב ולא התקדמו כפי שציפו באוקראינה".
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שגריר השראל באוקראינה מיכאל ברודסקי מגיב לאיומים של קייב לסגור את העיר האומן בפני עולי רגל חסידים. השגריר אמר שהחברה בישראל סירבו לאשר כניסה רק ל-5.4% מהאוקראינים שרצו לחצות את הגבול.

מתחילת השנה, מתוך 47,000 אזרחים אוקראינים שניסו להיכנס לישראל, רק 2,500 נדחו. ברודסקי הוסיף שברוב המקרים מדובר במאבק בניסיונות להעסיק באופן בלתי חוקי בשטח ישראל.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
גורמים במשרד החוץ האוקראיני טוענים כי כוונת זלנסקי לא הייתה כלל על ישראל, ודברי השגריר הם על דעתו האישית בלבד. כמו כן הם אומרים כי אין כל כוונה למנוע את הגעת עולי הרגל לאומן.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
‏'המבשר' בצפירת הרגעה לחסידי ברסלב: אוקראינה לא תמנע מישראלים להיכנס לאומן. במשרד החוץ של אוקראינה הכחישו באוזני גורמים מדיניים בישראל כוונה להגבלה כל שהיא ואמרו כי השגריר קורניצ'וק מדבר בשם עצמו ואינו מהווה גורם בעל השפעה כל שהיא לא במשרד החוץ ולא בארמון הנשיאות באוקראינה
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

שר הדתות האוקראיני נפגש עם יו"ר איחוד ברסלב לתאם הגעת רבבות יהודים​

יו"ר איחוד ברסלב נועד עם שר הדתות האוקראיני. הוקם צוות לתיאום ושיתוף פעולה בין מחלקת הגבולות, יחידת המכס ושאר הגורמים המעורבים. התיאום יכלול תגבור צוותי הגבולות בזמני עומס​

שר הדתות האוקראיני מר ויקטור ילנסקי ויו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון קיימו מפגש תיאום לקראת הגעת רבבות חסידי ברסלב ותחילתו של פרויקט אומן ראש השנה.
הרב נתן בן נון העלה במהלך המפגש את הקושי והאתגר אותם עוברים הנוסעים להתפלל בקברו של הצדיק בעודם עושים מסע ארוך וממושך דרך מדינות נוספות בדגש על העיכובים והקשיים בעת חציית מעברי הגבול.

כפי שפורסם, בשבועות האחרונים התקיימו מפגשי תיאום עם נציגי הממשל במדינות החולקות גבול יבשת משותף עם אוקראינה בהם סוכם על הקמת מערך בקרה לצמצום העיכובים והעומסים בגבולות ככל הניתן.
בהמשך לתיאומים עם המדינות החולקות גבול יבשתי משותף עם אוקראינה, נקבע כי גם בצד האוקראיני יוקם מערך לתיאום ושיתוף פעולה מוקדם במטרה לצמצם את העומסים במעברי הגבול לקראת ראש השנה וכן בדרך חזור.
בין השאר, הוקם צוות לתיאום ושיתוף פעולה בין מחלקת הגבולות, יחידת המכס ושאר הגורמים המעורבים. התיאום יכלול תגבור צוותי הגבולות בזמני עומס. צוות התיאום יעודכן מראש על כמות הנוסעים ומספר האוטובוסים ורכבי הסעות המיועדים לעבור בגבול.
יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון, מקיים מאז כניסתו לתפקיד ניהול הציון הקדוש לפני כעשור, מגוון פעולות הסברה ברחבי אוקראינה לצד קיום מפגשים ודיאלוג מתמיד מול בכירי העירייה והממשל.
יודגש עוד, כי יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון נמצא בקשר רציף ומנהל דיאלוג פורה עם בכירים רבים בממשל האוקראיני במגמה מתמדת לקדם שיתופי פעולה בין ראשי הממשל לטובת קבר רבי נחמן וציבור המתפללים העולים לתפילה בציונו של הצדיק באומן.
קברו של הצדיק זיע"א באומן מהווה מוקד עניין בעל משמעות רבה ועמוקה בקרב אזרחי ותושבי אוקראינה. רבים אף שמעו על סגולות המקום הקדוש המסוגל להיפקד בדבר ישועה ורחמים. מאז תחילת המלחמה בולטת נוכחותם של אנשי צבא רבים העושים את דרכם לחזית הלחימה המקדימים לשפוך שיח, תחינה ובקשה במקום הקדוש.
בסיום המפגש העניק הרב נתן בן נון לשר הדתות מר ויקטור ילנסקי ספר עם ציטוטים ומשפטים מתורתו של רבי נחמן, שיצא לאור בשתי שפות, עברית ואוקראינית על ידי העיתונאי היהודי - אוקראיני אדוארד דוקס.
בחדרי חרדים
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יציאה לסופיה ביום רביעי ב 9 בבוקר טיסה ישירה, חזור רביעי 5:50 בבוקר טיסה ישירה כולל מזוודות וכו' 369$ בלבד! וארנה- יציאה ביום רביעי 9 בבוקר, חזרה ביום רביעי 5:30 בבוקר, טיסה ישירה כולל מזוודות וכו' 384$ בורגאס בולגריה, יציאה ביום רביעי 12 בצהריים, חזרה ביום רביעי 3:30 אחה"צ, ישירה כולל מזוודות וכו' 399$ בלבד! פראג, צ'כיה- מתאים מאוד לזמני הרכבות לאוקראינה- הלוך שלישי 5:30 בבוקר, חזור רביעי 5 אחה"צ טיסות ישראייר ישירות כולל תיק אישי וטרולי מזוודה בתוספת 150$, במחיר 409$ בלבד! להרשמה בלבד: 053-4184-610 להרשמה ולקבלת פרטים נוספים: אימייל: 7755659 וכו' בברכה, גמ"ח כנפי צדיקים.

ברשותנו עוד מלאי רחב של טיסות ליציאה מוקדמת יותר (ראשון, שני, וכו') לוינה, בודפשט, ערי בולגריה, פולין, ועוד- במחירים מצויינים, עם אפשרויות כבודה נרחבות (כולל מזוודה, או טרולי ותיק אישי ללא מזוודה גדולה). להרשמה ופרטים אימייל: 7755659 וכו'
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
וואלה: בכיר אוקראיני. "אם ראש הממשלה נתניהו לא יתערב ישירות במשבר בין המדינות בימים הקרובים, הנשיא זלנסקי יודיע על השעיית משטר הוויזות בין שתי המדינות בצורה שלא תאפשר לישראלים להיכנס למדינה ללא ויזה" .
 

מאנ"ש

משתמש חדש

אז בקול רעש: שגריר אוקראינה והאיומים. האם יש בהם ממש? |◄​

ברסלב נייעס ד׳ באלול תשפ״ג 14:07 אין תגובות

חדשות קיבוץ תשפ"ד • בתקשורת הישראלית התפרסמו אמש (ראשון) כותרות מרעישות: הנשיא זלנסקי אומר כי גבול אוקראינה יסגר לישראלים! האמנם? | צפו בדבריו של הנשיא:​

כתבות קשורות:
קיבוץ תשפ"ד • יועצו של הנשיא האוקראיני: "לא נסגור גבולות"
קיבוץ תשפ"ד • הרב נתן בן נון ואנשי הממשל האוקראיני ביום היערכות
קיבוץ תשפ"ד • הרבנים על מינוי פרויקטור "בשורת איוב"
קיבוץ תשפ"ד • מה למל"ל עם חסידי ברסלב?
פרסום ראשון • זקני אנ"ש בקריאה לערוך עצרות תפילה

ציבור אנ"ש רגש ורעש. בכלי תקשורת בישראל פורסם אמש, על בסיס פרסום משבת (שופטים) באתר חדשות אוקראיני, בו נאמר כי הנשיא זלנסקי, בנאומו היומי מליל שבת (ה-18/08/23 – למניינם) אמר, כי הוא ערך שיחת ועידה, בה שמע בין היתר דיווח משירות הגבולות הממלכתי, משרד החוץ והמודיעין על היחס לאזרחים אוקראינים הנמצאים במדינות שונות, וכן לגבי מדיניות אשרות הכניסה.
"הדברים שאזרחי אוקראינה מתמודדים איתם בפועל בסוגיית הויזה. האחראים בנושא קיבלו את המשימות המתאימות. יש להבטיח את זכויותיהם של אזרחי אוקראינה", אמר זלנסקי.
טקסט סתום קמעא, יש לומר.
אבל הטקסט הלא ברור הזה, הפך ברור כשמש בתקשורת הישראלית: כך למשל זועקת הכותרת באתר חדשות התיירות "פספורט ניוז": זלנסקי: "תיאסר כניסת ישראלים לאומן בראש השנה", וכותרת המשנה מתעקשת: "רגע לפני ראש השנה, נשיא אוקראינה סוגר חשבון עם ישראל: "אם לא ייפסק גירוש האוקראינים מישראל, תיאסר כניסתם של ישראלים לאומן". השגריר האוקראיני בישראל חיזק את הדברים: "ישראלים לא יוכלו להיכנס לאוקראינה כתיירים"."
גם בגוף הכתבה שוב נאמר כי זלנסקי בנאומו התייחס מפורשות לישראל.
אין מקור בכתבה, אולם הכתבה מצטטת דברים שאמר שגריר אוקראינה בישראל, מאתר ליגה, אותו ציטטנו בתחילת דברינו.
בכתבה באתר YNET דייקו יותר, הביאו את דברי הנשיא כמו שהם, והוסיפו כי לדברי השגריר הכוונה היא לישראל, ואף הוסיפו כי גם בשנה שעברה איים השגריר באיום זהה לפני ראש השנה.
באתר ערוץ 12 הביאו אף הם את הדברים, ושם הפך מלכתחילה האיום ל"מסר שהועבר על ידי השגריר".
בשעות הערב, החלה "מתקפת נגד" ישראלית, ובכירים שלא הזדהו בשמם תקפו בחריפות את השגריר גם על כך שלטענתם הוא אינו דובר אמת, איומיו הם איומי סרק ואפילו מעולם לא הוגשו רשמית לישראל, וגם על כך שלדבריהם הוא מנסה לערער את היחסים – ה"מצוינים", כלשונם – בין ישראל ואוקראינה.
עד כאן סקירת הדיווחים בתקשורת הישראלית.
ובכן, האם יש ממש באיום הזה? אין לנו דרך לדעת, ולמרות שהצד הישראלי מכחיש את הדיווחים האלה בכל תוקף ועוז, וטוען כי מעבר ליחסי הציבור של שגריר אוקראינה אין בהודעותיו האלה מאומה מלבד נסיון ליצור "רעש"; ולמרות שגם הצד האוקראיני מסרב לאשר אף אחת מהידיעות האלה, הרי שנסיונינו המר אינו גורם לנו לאמון גדול במיוחד, לא בצד האוקראיני ולא בצד הישראלי.
אבל זאת מוכרחים אנו לומר, כי הדיווחים כפי שדווחו בחלק מכלי התקשורת בישראל, על כך שזלנסקי בנאומו דיבר מפורשות על אזרחים ישראלים – הם שקר מוחלט ומקורם במשרד יחסי ציבור של השגרירות האוקראינית בישראל, שתפקידו הוא לשמור על כך שאוקראינה תהיה בכותרות, ועל פי דברי השגריר עצמו, אומן היא נושא המעורר ענין בתקשורת…
מחובתינו להזכיר גם, כי כבר בשנה הראשונה לקורונה החל השגריר באיומים (למי שזוכר: אם לא נקבל חיסונים מישראל – החסידים לא יוכלו לנסוע), ובשנה שעברה איים במשך חודשים ארוכים כי קיום הקיבוץ לא יתאפשר וכי הפטור מויזות לאזרחים ישראלים יבוטל.
אנו מצרפים את סרטון נאומו המדובר, הדברים הנוגעים לנו, הינם החל מדקה 2.

 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  22  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה