תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

shimon-or

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
@אור אורות @נחמן העמקן עשיתי הזמנה קבוצתית באתר האוקראיני, והם אמרו לי שאני לא יכול לאסוף את הכרטיסים בפשמישל כי זה בפולין.
הם לא מסכימים גם לשלוח במייל.
מה הפתרון לזה?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

אוקראינה מאיימת כי כניסתם של ישראלים לאומן תיאסר​

ממשלת אוקראינה העבירה מסר לישראל "אם לא ייפסק גירוש האוקראינים מישראל, תיאסר כניסתם של ישראלים לאומן. אוקראינה תפסיק את הסכם ביטול האשרה עם ישראל". המסר הועבר בנאומו האחרון של הנשיא זלנסקי לאומה. השגריר קורא לנתניהו לשקול מחדש את המדיניות​


נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי העביר מסר חמור לישראל במסגרת התדריך השבועי שלו לאזרחי אוקראינה: "הקשבתי לדו"ח של משמר הגבול, משרד החוץ, המודיעין על היחס לאזרחינו - מהגרים שנמצאים במדינות שונות, ובנוגע למשטרי ויזה. הדברים שאיתם מתמודדים אזרחי אוקראינה בעצם בסוגיית הויזה. מנהלים האחראים לנושאים אלו קיבלו משימות מתאימות. יש להבטיח את זכויות האזרחים האוקראינים".

ממשלת אוקראינה העבירה מסר חד משמעי לישראל: "אם לא ייפסק גירוש האוקראינים מישראל, תיאסר כניסתם של ישראלים לאומן. אוקראינה תפסיק את הסכם ביטול האשרה עם ישראל".
שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורנייצ'וק הבהיר כי דבריו של הנשיא זלנסקי כוונו לישראל: "ממשלת אוקראינה לא תסבול השפלה של אזרחיה בעת הכניסה לישראל. אנו נעצור את הסכמי ויתור הוויזה הדו-צדדיים שלנו כפי שנקבע בסעיף 7 להסכם הבין-ממשלתי. האפשרות הזו נמצאת על שולחנה של ממשלתנו.
לא יעלה על הדעת שנצטרך לצאת מגדרנו לארח עשרות אלפי ישראלים באומן, עם סיכון ביטחוני גבוה, ועם מאמץ לוגיסטי עצום, כאשר מנגד – ממשלת ישראל מתעללת באזרחינו המגיעים לישראל במסגרת האמנה בין שתי המדינות. אם ישראל רוצה שאזרחיה יוכלו להגיע לאוקראינה כתיירים, כולל אומן, אני מאמין שראש הממשלה, נתניהו, צריך להתערב, באופן אישי, במציאת פתרון למצב העניינים הנוכחי".
בחדרי חרדים
https://www.kore.co.il/viewArticle/...k&UcId=1190&UsId=5426&UaId=275&Utype=textlink
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שר הפנים והבריאות ח״כ משה ארבל בתגובה לדברי שגריר אוקראינה בישראל: ״אני דוחה מכל וכל את הטענות על השפלות אזרחי אוקראינה בכניסה לישראל. מדיניות ההגירה הישראלית מקבלת בברכה תיירים ממדינות רבות בעולם לרבות מאוקראינה. במקרים בהם עולה חשד לשימוש שלא כדין בויזת תייר לצרכי עבודה או השתקעות מפעילה רשות האוכלוסין וההגירה את סמכותה כדין״.
 

יהודי קטן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יש לציין שזלנסקי לא הזכיר במילה את ישראל זה השגריר הידוע בהתבטאויותיו סוג של אורן חזן אוקראיני שפירש את דברי הנשיא על ישראל והוסיף כהנה וכהנה, אגב רפרוף קל בהמשך הכתבה מראה על אמינותם להלן ציטוט "בשנה שעברה הצליחו לעשות את דרכם לאומן מאות בודדות של ישראלים," בזמן שכידוע היו למעלה מעשרים וחמש אלף חסידי ברסלב באומן
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!

י.ב.ב

משתמש חדש
עם מי שהוא יודע איזה חברות השכרת רכב יש בפולין שמסכימות לצאת לאוקרינה?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עשיתי הזמנה והם אמרו שיצרו איתי קשר ולבנתיים הם לא יצרו קשר וכן הם לא עונים במספר טלפון שלהם
שמעתי שהולך להיפתח עוד כמה חברות ולכן אני מנסה לברר אם ידוע על עוד חברות
תנסה לדבר עם "אעופה" הם עובדים ישירות עם החברה
(למיטב ידיעתי שאר החברות לא נותנות לאוקראינה)
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מני גירא שוורץ: שגריר אוקראינה בישראל למעשה חושף בפני הישראלים את שיטות העבודה של אוקראינה. בעברית יש לזה ביטוי פשוט: סחיטה באיומים. ואל דאגה, הוא כל שנה מאיים אותו דבר. אוקראינה לא יכולה יותר למנוע כניסת יהודים למדינתה. נקסט.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שגריר אוקראינה בישראל אומר בערוץ 13 חצי שנה אני מתקשה לקבוע פגישה עם שר הפנים משה ארבל אז איך אתם רוצים שאני יעזור לעולי הרגל שיבואו לאומן לאוקראינה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה