נמאס מהבחירות?! אפשר לקטר בכיף!

ידידיה חבר

מהמשתמשים המובילים!
את האמת, לכולנו נמאס ממהבחירות האלו.
מילא שהיו רבים על משהו הגיוני, אבל כל השטויות הלעוסות והחלולות שנשמעות מפי הפוליטיקאים, כבר שורטות את אזנינו, האדומות מהדף הטרטרת.

בהתחלה זה עצבן אותי. אמרתי כל הזמן לעצמי, ולכל מי שהסכים לשמוע: די! נמאס!!! אפילו בגן מי שזרק על השני טלפונים וצוללות או אמר על השני שהוא משוגע היה יוצא מהמשחק מיד. ואם היה ילד מגמגם ומישהו חיקה אותו - הוא בכלל היה עומד בפינה. רק ללראשי ממשלה ורמטכ"לים מותר להשתולל בלי שהגננת תרביץ?!

כנראה שבוקר אחד גדלתי, והחלטתי - שבעצם זו הזדמנות פז. הרי תמיד בא לנו להתעצבן, להוציא קיטור, לגדף, ולשחרר את כל האנרגיות השליליות שמבעבעות לנו בפנים. רק שתמיד, מה לעשות, זה לא יפה, שלא לומר אסור. והנה, עכשיו יש לנו הזדמנות פז - עומדים מולנו ערימה של כמה גלויי ראש, חלקם עוכרי ישראל בגבורה, וחלקם האחר גם אינם 'מקדשי ישראל והזמנים' - אז למה שלא ננצל את ההזדמנות לשחרר קצת הדק ולירות מהמותן?! לא צודק?!

אמרתי ועשיתי. ישבתי כמה דקות, שחררתי את כל האדים מהסיר לחץ לתוך קובץ וורד, ואחר כך גם דאגתי שזה יתפרסם בבמה כלשהי. אולי גם אתם תיהנו.

הנה:


מפלגת חתול בשק
מערכת הבחירות סוערת • אנחנו בוחרים? לא בטוח • די מ(ת)ערבבים לנו בשיקול הדעת הטהור, וכל האמצעים כשרים • הכל על מסע הבחירות המטורלל והמטשטש – גם בלי ליגליזציה


רוצים ללמוד פרסום על רגל אחת ובחינם? ישנה כרגע הזדמנות של אחת לכמה שנים, לקבל קורס פרסום מזורז, כולל פרקטיקה מעשית, ובחינם!

נשמע מחשיד. מה האותיות הקטנות?


טוב, אז אתם לא צריכים אפילו להרים טלפון, פשוט תפתחו עיניים וקיבלתם את הקורס היישר אל תוך התודעה.

כן, הקורס הזה הוא מערכת הבחירות המטורללת הזו, וכל חברותיה בעבר ובעתיד.

ימין-שמאל, שמאל-ימין

בבתי הספר לפרסום מלמדים אותנו שפרסומאי טוב הוא מי שמצליח למכור קרח לאסקימואים (או 'אינואיטים' למי שהספיק להתעדכן). בבית ספר לפרסום של החיים מלמדים אותנו שאפשר למכור אוויר למי שלא מצליח לנשום. תסתכלו מסביבכם.

הרי כל מערכת הבחירות, איננה יותר מפייק אחד מעופף. אם יש משהו אחד נכון בכל ה'בררה' שמשווקים לנו בכל הקמפיינים המאוסים הללו הוא המשפט הבא (בתיקונים מתבקשים): 'אין ימין ואין שמאל, הכל פייק!'.

בינינו, לא צריך להיות היסטוריון מדופלם או פרופסור ממושקף לדעת שהצבעה בבחירות (למעט מפלגות הכפופות לדעת גדולי התורה) היא בזבוז זמן משווע. מה שתצביע בכל מקרה תקבל את ההיפך – אז למה לא להישאר בבית עם המשפחה לעוד חמש דקות של חופש על חשבון המדינה?!

כל מי שהאיי קיו שלו מספיק כדי לחצות כביש בבטחה, ולא עלה לארץ לפני עשר דקות יודע היטב – הכל קשקוש שלא שווה גרוש. דין ביבי כדין טיבי. המפלגה היחידה שהחזירה שטחים והקפיאה בנייה – הייתה הליכוד. ואת ה'כיבושים' והמלחמות, למי ששכח עשו בעיקר ממשלות שמאל. מפעל ההתנחלויות, אגב, רשום על שמו של יצחק רבין. אם עדיין לא התבלבלתם נוכל גם להזכיר לכם שמפד"ל ישבה בקואליציה בזמן ההתנתקות, ושאת חברון חילק ביבי.

הבטחת בחירות שקוימה, זה מילה שכמעט לא נשמעה במערכת הבחירות הזו, ותבינו לבד שלא במקרה. אה, יש בעצם מישהו שכן מנפנף בכך שקיים הבטחות בחירות – קוראים לו כחלון. והעובדה שדווקא הוא עושה שרירים עם אחוז החסימה, מקדמת אותנו היטב למסקנה שאליה אנחנו חותרים –

הכל דמגוגיה.

ולא סתם דמגוגיה, אלא דמגוגיה זולה ואפקטיבית.

דווקא בגלל שכחלון (שבעיני גם הוא לא 'מלך גואל ומושיע') נענש על כך שהוא משתמש במשהו אמיתי – לפחות באופן חלקי – מוכיחה שדמגוגיה אחת שטותית שווה אלף אמיתות.

האמת, שאם היו מחליפים את שמה של מערכת הבחירות ל'דמגוגיה' היינו יוצאים עם עוד משהו אחד אמיתי מכל הטרללה הזו, רק שאם היו קוראים לילד בשמו הוא פשוט לא היה מגיע…

צבאות השקר

וכאן הבן שואל, אז איך בכל זאת עובד העסק?!

אז זהו, ברוכים הבאים לעולם הפרסום: כאן השקר הוא האמת האבסולוטית. יצירת סחף חברתי ואידיוטי, קביעת אקסיומות לפני שהם נוצרו, תקשורת מגויסת וצבאות של שקרנים, מדיה בלי סוף, וכל כלי המשחית שעומדים בבסיס עולם הפרסום – הם שהופכים את עולם הדמגוגיה לעולם האמת – האמת הווירטואלית, כמובן.

פרטים מדוייקים תוכלו לקבל אצל 'משפחת המלוכה' מהבית ברח' בלופר (הטעות במקור), או לחילופין אצל אויביה. הכלים משני צדי המתרס אולי שונים, הדרך והאידיאולוגיה לא. יש גם סטארטאפ חדשני בתחום של אדם שיצר 'פייק-ליין' שלם בתחום – שווה לבדוק.

לא שאני מתכנן לכרות את הענף עליו אני יושב (ענף הפרסום, י.ח.), וגם לא לירות בנגמ"ש בפנוכו. עולם הפרסום הוא כלי עוצמתי, וכמו כל כלי רב עוצמה – השאלה היא רק למה משתמשים בו.

אגב, פתק הבחירות שלכם, גם הוא כלי רב עוצמה. מקווים שתעשו בו את השימוש הנכון.

מזמין את כולם להוציא קיטור בכיף. ההזדמנות הבאה רק עוד 5 שנים (רשמית...)
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
רק עוד 5 שנים
4 שנים רשמית.

הטור הזה גרם לי להתעצבן, איפה אני יכול להוציא קיטור?
אם כולם חכמים לדעת את הסוד שידידיה ידידנו הודיע לנו, למה אנחנו ממשיכים ליפול בפח? למה אנחנו נותנים לאנשים לעצב לנו את הדעה??
 

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים
אז בעצם אתה עוזר ל'יהדות התורה והשבת' למנוע זליגת קולות חרדים לליכוד...
גם טוב. ייש"כ!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה