בקשה נלחמים באנטישמיות של ישראל ביתנו

מצב
הנושא נעול.

חושם

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מתוך JDN:
https://www.jdn.co.il/news/1258965

בעקבות הפנייה הצבועה: ח"כ מהליכוד קורא "להטריל" את משרד המשפטים
היחידה הממשלתית לתיאום המאבק לגזענות פנו בחוצפתם למרן הראשון לציון "בבקשה לקבל את התייחסותו לטענות כי בהתבטאויותיו יש משום הסתה לגזענות". ח"כ שלמה קרעי: "קורא לשלוח ליחידה תלונות על הסרטון האנטישמי של אלכס קושניר" • בפנים: המייל
היחידה הממשלתית לתיאום המאבק לגזענות במשרד המשפטים פנו היום (רביעי) בחוצפתם לרב הראשי לישראל מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף "בבקשה לקבל את התייחסותו לטענות כי בהתבטאויותיו יש משום הסתה לגזענות", זאת מאחר והתקבלו למעלה ממאה פניות ביחידה ביממה האחרונה בעניין אמירתו החריפה נגד חלק מעולי ברית המועצת שאינם יהודים אך עלו לארץ מכוח "סעיף הנכד" בחוק השבות.

"ביממה האחרונה התקבלו ביחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות, במשרד המשפטים, למעלה ממאה פניות בעניין התבטאותו של הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף, כלפי ציבור העולים מברה"מ לשעבר על רקע מוצאם הלאומי-אתני. בפניות נטען, בין היתר, כי בהתבטאויותיו של הרב יש משום גזענות והסתה לגזענות. יש לציין כי מדובר בכמות חריגה של פניות המתקבלות ביחידה בזמן כה קצר", נמסר מהיחידה.


עוד הוסיפו כי, "היחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות במשרד המשפטים פועלת למניעת גזענות ממסדית ומיגורה ברשויות המדינה וברשויות ציבוריות המספקות שירות ציבורי, ופניות הציבור בעניינים אלו מצויות בטיפול היחידה ובבחינתה. על רקע זה, פנה היום ראש היחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות, עו"ד אווקה זנה, לרב יוסף וביקש לקבל את התייחסותו לדברים המיוחסים לו, זאת כדי לבחון את הדברים לעומקם, עוד בטרם יוחלט על פנייה לגורמים הרלוונטיים לפעול בעניין זה".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד פרסם בעקבות כך פוסט זועם בפייסבוק בו כתב כי, "שימו לב לחוצפה. ככל הנראה, אנשי 'ישראל ביתנו' שלחו מאות תלונות נגד הרב הראשון לציון ליחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות. היחידה פנתה לרב להתייחסות למרות שהרב כבר הבהיר את דבריו. כנראה שאזרחים רבים לא מודעים לפועלה של היחידה. אני מקווה שלא מדובר רק בניסיון לחסום את חופש הביטוי למי שנמצא בצד הלא נכון של המפה הפוליטית".

"פניתי ליחידה ואני קורא לכם לשלוח לכתובת המייל הזו עכשיו <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> תלונות על הסרטון האנטישמי של אלכס קושניר מישראל ביתנו ועל כל התבטאות שתמצאו מצד מחולל השנאה הראשי ליברמן, וחבריו. כדי שנהיה במעקב, שילחו עותק מהתלונה גם לכתובת המייל שלי: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> זה חשוב. הפיצו. אם ישראל ביתנו החליטו "להטריל" את היחידה הממשלתית הזו, כדאי מאוד להראות שזה לא רציני ולהשיב באותה הצורה", כתב קרעי.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה