אסטרטגיה נכנסנו למאה שערים ומצאנו מיליון ₪

סגנון-7

מיתוג ותדמית | אסטרטגיה מדוייקת | קמפיינים מנצחים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
זה היה פרויקט ארוך
ארוך אבל מעניין
פרויקט שהתחיל בפגישת אסטרטגיה
כשמול הצוות שלנו ישבו:
הרה"צ רבי אברהם יצחק קאהן
נכדו ומקורבו של
כ"ק מרן האדמו"ר
מתולדות אברהם יצחק שליט"א

והמפיק האגדי ר' שרגא זייבלד.

הנושא היה:
יצירת בסיס לתקציב השוטף ולהרחבת
בית-הכנסת של החסידות בבני-ברק

הפרויקט כלל שני חלקים
והגיעו לקו הגמר
עם סכום של למעלה מ-
מיליון שקלים!


1. הרעיון


הדבר הראשון עשינו היה:
הבידול של בית-הכנסת
והעמקת הייחודיות שלו
בין שאר בתי-הכנסת של החסידות
ברחבי הארץ והעולם

כשהבנו שלאדמו"ר יש תשוקה רבת שנים
שיהיה לו בית-מדרש משלו בבני-ברק,
העיר בה למד בשנות בחרותו
לחצנו על ההדק, וכך נוצר הקמפיין
שנשא את השם הנועז:
"דעם רבי'נס שטיבל"
כלומר: ה'שטיבל'
(בית-כנסת בעגה החסידית)
של הרבי

והיה גם סלוגן עז:
"למען כוסף ליבו הטהור לא נחשה!"

זה השלב בו יצאנו לדרך
תחילה: עם עוררות ראשונית
של דעת הקהל
באמצעות מודעות
שסיפרו על קיומו של השטיבל
ועל רצונו הגדול של הרבי
ובאמצעות מיני-פרוספקט ראשוני וייחודי
בקונספט של 'לוח שנה'
שהציג את תחייתה
של הקהילה בבני-ברק
לאורך כל חדשי השנה

קצת מאחורי הקלעים:
את המסר העוצמתי של הקמפיין,
ביטאנו בלוגו בשילוב נדיר של הויז'ואל והטקסט.
מצד אחד הטקסט: "דעם רב'ינס הארץ",
לבטא את תשוקת ליבו של הרבי בהקמת בית-הכנסת בבני-ברק.
ומצד שני: ויז'ואל עם מוטיב הגביע מחצר הקודש ויז'ניץ,
בצילה הסתופף הרבי מתולדות אברהם יצחק בנעוריו
וזו הסיבה שהוא כוסף לעיר בני-ברק,
שם הסתופף בצל השלהבת הויז'ניצאית

GIxeDKT45svKNVdN6b9SF6NUjj9YyIOkdOuGYLa6zLZLIMSPF2VV3DDuAHXoY3utgLvAOGfVZnHYJEpnkSre80iROoIfmCFtDAetytIGkh0ppFgQbq1MZzQZWWNb7j5p4iY=s0-d-e1-ft

EdZ1zY10UxMuSEmo0KBLELK_oooA1UREKwV4F1MxsTUHulyixzdI6hA0m8ASxK_M2QpytwAeZLgAeTrYevzzM5cNTgcd7Td2NzDg32vnVgK-K3dJL4PBCNESZBNcXBxOt5VI=s0-d-e1-ft

A0WLk5GARMPQ_QRQ55c920wIVQswgShvhDLx4Ydnzsd0HqHHzn3rTgrIpNByqxmCJ6Djxi4m7g2A_Nl2eHkmIptPHM7Uld6knvFfD2jGOPzhHCodgVfV5Fu3qPc9O9tZZM1G=s0-d-e1-ft

2RDyxL6EViy4lEDaMEDCNBrYLYHz5ihAPVpX5hkTVgAHEeLNRtdc3UEjYrDwUS7T32lEIy-9PdcnMulk3gp6AxIiXI3INts6HjSo4MVBVU1XgFfghS56EgkXdRfF9Qkf0xho=s0-d-e1-ft

Bjdc7G8VA0J72e38gzDufUAFSWY-ntTdHyYCnoVi3BMJkM1MD8GxHOoDeRTLaARdQ-k1B3kTlFaflQN7upgdwLFiq9u5P_2RM7gM731CDq4K5NvTFpdJ3o6FzhmCd3J99M6ADAkOnmEzSKxG-mHbGcBrEKVVFf8DxRrU=s0-d-e1-ft

jrUqxxBbbiyOoeihM0BksHyYwEAzRbPH3lyTpChORBmwAVUDiKnOdPuvdgYPEGfw76iSsEU1WperFGChocdC6qHLhnO80aR5OysUO67u0x_8Z6v6rVG-4Ra4SzQvjTsKvTto=s0-d-e1-ft



2. האירוע

ואז הגיע האירוע הייחודי
אליו הוזמנו בני הקהילה
וקומץ של בעלי יכולת ונכבדים
מקרב החסידות

הצלחנו לייצר שלושה תקדימים
בחסידות תולדות אברהם יצחק:

1.
אירוע התרמה שמתקיים
בתוך מעון קודשו של הרבי
בתוככי שכונת מאה שערים

2.
הרבי גם ניאות, באופן חריג
להעניק גביע אשר הוא בעצמו
יקדש עליו פעם אחת

לכל מי שינדב סכום חשוב.

3. ובנוסף, העניק הרבי
עשרה פריטים של חפצי קודש מיוחדים
אשר הוא משתמש בהם
וחסידים מכל העולם
נושאים אליהם את עיניהם

עבור התורמים בסכומים גבוהים ממש

בליל 'פסח שני' התקיים האירוע
וכל כולו היה באווירת 'פסח שני'
הנוכחים שהגיעו מצאו לפניהם
את צלוחיות הסלטים -
מעוצבות בסגנון 'קערת ליל הסדר'.
הפרוספקט - בקונספט של 'הגדה של פסח'
והיו גם מצות ותופינים ועוד שלל רעיונות.

OM0EPXhM7m-WLihq6Hh1nleR00So93nKu0wCSUL1Jk5UoErT6_tSl3OLmfGMVaDMr--43DXuXzdhRxnakxCnf3NlbBqIqw=s0-d-e1-ft


g1P1X8WwUKZcyB0S7Omc31q_tixEYo_sI9oNLFkMciRMfPe9ibXm6q3-O-K_pTe6kahR3QxwJUQCL1CY1nzW2qLm-mCsdQ=s0-d-e1-ft

ZiqKh8Cd5xnOBj_9oAm0l8ijvbJbJLjT4OXHn95l3fz5iTPNq8D8sZgvOfC2IyW2iYWa73fDmEy2TzYIucLir9ofkcD7Bg=s0-d-e1-ft

Cdevw5cojVuAU3Mw-D_UwP23AKcI7_fZGMutwZz409NmaKj0x1KOefR6CrdTUvL-RuzE3q3NDiist-lXPccT-GVeRLSlLg=s0-d-e1-ft

CBJI_O6OAiO7FJAxVNn1wjrzqOomvbjS4SMYhQmUCt6s5NKl-K60s2lZmacWpAGJA6uXewUAOt682IStoPbjGyx6khA5CrSEJxYVWLQsfdg=s0-d-e1-ft

r74gojK5L3KRT3QSxousJXqXEC1DTXH6tS9KMpLfy3OkoPmV8kWAGoAMverCi-tge4AKVTbRkarJw8Ue9x3scxeQkiG5-Q=s0-d-e1-ft

aUzSR4ev3DuXFy0l3EBjpQsmQG7OREgCenfI789ajGRykEQ5T5JAnx4lA_JlQHTpcyw4e4cU_JBUr_HdnZerMfUhgBA73g=s0-d-e1-ft

mDlNley92jTcrq6FmOM6PaumKUA9krQsb52lbNRNZkGDEMGGCM9P-7gsqYjIwl1j9j8Rsty_acYoMGKQXsN-UQ-DPm8XHw=s0-d-e1-ft

uA_eE2Jos6bbcZZroD3pFWNwhInIR_meBT0693Bj-C9-PPspVMaHCwJ96GI2e5Td-NHQJFS_xah70Wpap7MrXatlnCQUAg=s0-d-e1-ft



3. התרומות זרמו

ואז הגיע הרגע הגדול:
הרבי נכנס ודיבר מנהמת ליבו
והתרומות... החלו לזרום

בערבו של יום היה בידי המארגנים
סכום שעבר את חצי מיליון השקלים
(מקהל מצומצם ממש)
כשכעת נותר להשלים
את חלקו השני של הקמפיין:
ההתרמה של כלל החסידים

EWi_H2CMWP3Ml8XoaJ9JdfENst1TF5M-pQwjtOfKjJdiN3C5nk09bbHs_JsGMyL4wzPiXiU9ftZDUk5V7fXzer1LRHfB0g=s0-d-e1-ft

Pfw2p85rGifGRjjYcPTlXyJZeEhmHnOsmpYO9aCbYXhM4cV_7ALpdt94flbLjpMOpkdyxw4EoFTQ9j3sFSlI-LseLiSIBA=s0-d-e1-ft

6RKpdkh2OjANdK5YaTaXua391f2TO65g9m3hRAdFE6XO7B1AoxIOmwwSGWeecjbSEk11NtMeDa1DwH1A4tdqLpDUvf922A=s0-d-e1-ft

-s6PV8wejgMwAAbyiX4wKbAXdgTXwiJZU57tjAJIjZgUYCaKb6itQ8mDn6QCP8zLTV8F6Gknn2r8vRm963nwIbJjRQF82w=s0-d-e1-ft


____________________

ועל החלק השני
נספר לכם בפוסט של השבוע הבא:
מי הזמין את הפאשקוויל?!
שווה לעקוב...
____________________



פורסם ב'הפורום' - השיתוף השבועי שלנו
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

סגנון-7

מיתוג ותדמית | אסטרטגיה מדוייקת | קמפיינים מנצחים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
החלק הראשון של הקמפיין
התמקד באירוע היוקרתי והבלעדי,
במעון קדשו של כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א
לתורמי סכומים גבוהים

כעת נספר את סיפורו של החלק השני,
במהלכו התרימו את כלל חסידי תולדות אברהם יצחק



1. פאשקוויל

חסידי תולדות אברהם יצחק, ברחבי הארץ
שהגיעו באותה השבת לבתי הכנסת
נדהמו לראות 'פאשקוויל' גדול המתנוסס על הקיר
הם נבהלו לרגע מול הכותרת הצועקת
נראה היה שמישהו החליט לתלות 'פאשקוויל' נשכני
נגד הקמפיין לבית-הכנסת בבני-ברק


טוב, ברור שכולם מיהרו לקרוא בשקיקה
וכשהם קראו, הם הבינו
שמדובר בפאשקוויל הפוך -
כזה שרק מסביר למה חיוני כל-כך לתרום למען בית-הכנסת


וכך, במודעת גימיק ייחודית שחדרה אל שיחות הפרוזדור של החסידים
התחלנו את הקמפיין הכלל-ארצי
בסייעתא דשמיא


2. המגזין וההגרלה

הקמפיין הכלל-ארצי, התרים הוראות-קבע בסכומים צנועים
(הסכומים נקבעו כמובן עם אסטרטגיה מדויקת
ולאחר פילוח נתונים מובהק)
כשהתורמים נכנסו לשתי הגרלות:
1. הגרלה על פיסת חוט מה'בעקיטשע' (-הקפוטה)
של מרנא הבעל שם טוב הקדוש זי"ע
2. הגרלה על כיפה של כ"ק מרן אדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א


כדי להדהד את הקמפיין ואת ההגרלות
הוצאנו לאור מגזין מפואר ומרשים
שכלל כתבות תוכן מרתקות
יחד עם כל פרטי המגבית

המגזין נחטף בשקיקה בכל בתי-הכנסת של החסידות


3. ימי ההתרמה

חמושים בדוכן ממותג
ובחומרי התרמה מותאמים
יצאו גבאי בית-הכנסת בבני-ברק
לסבב בכל ריכוזי החסידים
להתרימם בהוראות-קבע

והתוצאה:
למעלה ממיליון ₪ שנכנסו בימי ההתרמה
(ועדיין. גם לאחר הקמפיין. התרומות ממשיכות לזרום)

tkDwD24rhPn324thPb9NxMRrF9f0E-YLqPVXd4QXc2zI4Ib18PBTPmqlDlHwsbF16HFKwQo0ZUzvVKudoc90la9w-f8pMpmLpF0laj2pk2CxPAtTfLIC-RLXOrrdvUR-0XofUn3tyMe0K9gPjMGTXODFhcNchPdZ4M56tPjxJtA2QfsLSw-rJvHkZweamIucVq3TH81ieIQO-mw=s0-d-e1-ft

ZEZLR5NNu_2IldswD1IaGxN4ODdRnTqa9ibEX9UvkrDRZpcD25lJeVyERpLI-DjI4l6dXjWB55dtc-_uU0UiTL2yKrnhvJQ-y-JayAI52deQEZX72Jq7UuIeoUsWv5Ov5iNhdMHj3vBsc7x-677LhaTd1F9Fr6PV_46ecsM2VM3i=s0-d-e1-ft

Uk-StTd0NXxMsJhbscmvexLZbqVoTGStYAP1sVVaG8LJ74yQVk_u1GsUeLdFh3je3Ms3supD5s7FtueXuZQ_vu5BHkxr-_YggMYU3oxpkW6AzeE-8x7Xzq9LjS83GLemH_-M=s0-d-e1-ft

UraMdpasVxPeZGs2NGB4Mne1hXE_K4Y3WZjxXLUrpnwI-qA42vmcFTllgvkyBTvA0IvaArFDBj6VBtE7sJ-KJv3ph4740JePNzjww6QQUaA99Na0OvOFbqU-XH4=s0-d-e1-ft

SxPocsep4-ZwFso1_lQ22aXA2FD1xUlSHb2LeIuq1m2puBDhTI3EyvX_qYMxXsGJ-AIuV5W41HvLyaM8cWSvctWo8ENdnthpB8OVsF03e5BQ9vRY1778vfyjjNmKnA=s0-d-e1-ft

WKzCPum1H4zkusMhZrV_XrHgmNaWxev-PzMk_3cSVt039mP7kb1WLQGn-Wr4BNP3-GPFQ3l4M6N6gjt4OymSnsDAA_5-l9MS4QQN0is-X85ZTYKE64b7Vgu_CvAq-vU=s0-d-e1-ft
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מדהים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  35  פעמים

לוח מודעות

למעלה