תקשורת נטפרי ובעלות מקצוע

מצב
הנושא נעול.

רפ

משתמש סופר מקצוען
מרתקת התופעה הזו מבחינה פסיכולוגית
רק מדברים על נותן שירות חרדי וכולם קופצים לסתום את הפה.
לא מתאים לכם לדון על אופי השירות? אל תהיו באשכול.
מרתקת לא פחות התופעה של אלו שמתעקשים להמשיך להיעזר בשירותיו של נותן שירות מסוים, גם כשהוא כבר לא מתאים להם (לא משנה הסיבה), ומקטרים על חוסר נכונותו להתאים את עצמו אליהם.
לא מתאים לכם אופי החסימה של נטפרי? תעזבו.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
לא מבקשים שיעבוד למען מטרה ספציפית אלא לצורך מטרה כללית בהחלט - אפשרות לעבוד עם אינטרנט מסונן
אפשר לבקש.
הוא לא חייב להיענות לכל בקשה שנמצאת תחת הכותרת של אפשרות לעבוד.
למה זה כל-כך בלתי מובן?
 
נערך לאחרונה ב:

devMode

משתמש פעיל
סליחה, אתם לא חושבים שהדה לגיטימציה שאתם עושים כאן הוא מחוצף?
מדברים על בעיה מערכתית (ולא רק למעצבות, יא?), ואתם נתפסים לבעיה זוטרה והופכים אותנו לקוטרים, נודניקים, חסרי סבלנות ובעלי עוד כמה מעלות.
זה פשוט לא יפה!
מתנצל אם נשמע מדברי פגיעה במישהו
ההגשה של הדברים לא עניינית, אבל שאלתי כאן שאלה עניינית לחלוטין.
כולם כאן הצהירו שהם בלעו מספיק צפרדעים עד היום, כדי לשמור על רמת סינון מסויימת.
מה קרה דוקא עכשיו, כשאתם נדרשים סה"כ להמתין כמה ימים לפיצ'ר חדש, לא מדובר על איבוד פרנסה ולא על איבוד לקוחות, עבדתם שלושים שנה בלעדיו, איך דוקא קש כל כך קטן ושברירי הצליח לשבור את גב הגמל?
 

tbh

משתמש מקצוען
אם חברה XXX למעשה די גרמה לזה שמותר לקנות רק אצלם תלבושת, והיא יכולה לייצר מוצר כזה, והיא פשוט לא רוצה, אז אפשר להתלונן גם עליהם.
איך נטפרי גרמה לזה שחייבים להיות אצלם? בעצם העובדה שהם מוצלחים?
אף פעם לא שמעתי שפנו לועדה כזו או אחרת כדי לשכנע אותם שיבואו אליהם.

בכל מקרה האשכול הזה כואב לי בגלל משהו אחד-
שלבעל/ת האשכול היה טוב ושמח בנטפרי עד שחסמו משהו שהפריע לה אישית.
אם נסתכל מחוץ למשבצת הקטנה שלנו, אז נטפרי חוסמים המון דברים שמפריעים להמון אנשים. לכל אחד מפריע משהו אחר. אבל עצם הסיבה שנטפרי נקראת חסימה טובה (לפי הועדות למיניהן שהזכרנו) היא בגלל שהיא לא פותחת לכל אחד מה שהוא רוצה. אז למה נזכרת להתלונן רק בשביל עצמך? למה לא בררת עד עכשיו מה מפריע למתכנתים למשל, או לבונות אתרים, או למוכרים באמזון, ופתחת אשכול על זה?
ואולי באמת כדאי שיטפלו בבעיות של המתכנתים לפני שמטפלים בבעיה שלך?
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
מתנצל אם נשמע מדברי פגיעה במישהו
ההגשה של הדברים לא עניינית, אבל שאלתי כאן שאלה עניינית לחלוטין.
כולם כאן הצהירו שהם בלעו מספיק צפרדעים עד היום, כדי לשמור על רמת סינון מסויימת.
מה קרה דוקא עכשיו, כשאתם נדרשים סה"כ להמתין כמה ימים לפיצ'ר חדש, לא מדובר על איבוד פרנסה ולא על איבוד לקוחות, עבדתם שלושים שנה בלעדיו, איך דוקא קש כל כך קטן ושברירי הצליח לשבור את גב הגמל?
אני לא בתחום, אין לי אפילו מושג על מה מדברים (ומה זה פיצ'ר). העבודה שלי בתחום שונה לחלוטין.
בלעתי צפרדעים וממשיכה לבלוע. אבל כן מאירה את הקושי שאני מתמודדת עמו
 

בובה בובה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
את עונה לי לכל משפט לחוד, בלי להתייחס לעצם המכלול.
המציאות הברורה היא, שאיטרנט משמש כיום כצורך לחיים, הרבה מעבר לצרכי פרנסה.
לכן גם הצורך בחסימה טובה היא צורך כללי, הרבה מעבר לצרכי פרנסה.
עצם המכלול הוא שנטפרי הוקמה לתת סינון למי שזקוק לאינ' לצרכי פרנסה מותק.
וזה מה שהם מצהירים עד היום.
את מתעלמת מזה.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
עצם המכלול הוא שנטפרי הוקמה לתת סינון למי שזקוק לאינ'
וזה מה שהם מצהירים עד היום.
את מתעלמת מזה.
הורדתי מהציטוט שלך את 'לצרכי פרנסה' - כי זו הוספה שלך, לא של נטפרי.
הורדתי עוד מילה, שלא מכבדת לא אותך ולא אותי.
 

tora

משתמש רשום
.

לכשלעצמי תמוה שמתלוננים שלא הצליחו למצוא תוך יומיים פיתרון
אגב נניח ויוכלו לסנן, זה לדעתכם יכביד ממש על סינון התמונות?
 

מרחבית

משתמש מקצוען
מתוך אתר נטפרי
נטפרי קמה מתוך הבנה שסינון אינטרנט הינו פיקוח נפש, הצלת חיים לכל דבר ועניין.
מטרת נטפרי היא שכל יהודי חרדי ירא שמים הזקוק לשירותי הרשת, יוכל לגלוש בבטחה אמתית ללא חשש!
לא יעזור גם אם כל יוזמי ומפתחי נטפרי יעידו על כך בעל פה ובכתב.
יש כאלה שיודעים יותר טוב מהם מה היתה מטרתם.
 

יוסי בר

משתמש פעיל
ומתוך המכלול

היסטוריה​

בעקבות השימוש הגובר של הציבור החרדי ברשת האינטרנט, הקימה קבוצת מתכנתים חרדיים את נטפרי, בין השאר בשל צורך שהועלה על ידי משתמשי פורום פרוג (של מכללת פרוג) לגלישה באתרים שיש בהם תמונות רבות (מאגרי תמונות, גרפיקה וכדומה) אך עם סינון התמונות כך שיעמדו בסטנדרט הלכתי, שירות שספקיות הסינון האחרות הציעו ברמת איכות נמוכה.
 

Morris

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
אני לא דן אף אחד ושיקוליו, אך דבר אחד שדי מפריע לי באשכולות מעין אלו שחבל שלא יכולים להישאר יותר עניניים אולי יצא מזה משהו , נו, מה לעשות סו"ס אנחנו בני אדם... .

ובלי להיסחף יותר מדי עם תיאורים שונים - דבר אחד אפשר להסכים שהעולם מתקדם די מהר מבחינה טכנולוגית וקשה להכשיר אותו בקצב.

השאלה מה ניתן לעשות לבעלי מקצוע שכיום נדרשים לאינטרנט?

רעיון לפיתוח: אולי להתאגד ולפתוח סקר מה הצרכים של כל בעל מקצוע והאם מקבל את מה שצריך בצורה טובה ולפנות לנטפרי עם נתונים אולי יוכלו לפתח יותר את הסינון ואולי שיהיה גם מסלולי מקצועות עם תשלום לפיתוח התחום, לא יודע, אבל נראה לי שזה צריך להיות הכיוון.

לאוהבים להתפלסף:צץ לי בראש דוגמה (קצת אקזוטית) הנה בתקופה לפני שהגיע התפוח אדמה לאירופה היו הפוסקים צריכים להתיר קטניות לפסח מי פעם (טוב זהו רק דרבנן) אבל לקחו אחריות, כיום שהעולם השתנה ויש צורך באינטרנט לעבודה האם יש מי שלוקח אחריות מבחינה ציבורית על העניין? אז אני לא אומר שהאחריות על נטפרי אבל עצם זה שיש נטפרי זה מניח את דעת הרבנים כך שיכולים לומר אין לנו צורך החיפוש אחר פיתרון, אלא מה שיש לדון וכמובן בלי להכפיש אף אחד... האם יש מקום לרבנים להורות לפתח את האינטרנט הכשר יותר? ואם כן מי יקום ויפעל?
אולי יש להתאגד עם נתונים על מקומות עבודה וצורך באינטנרנט להגיש לפני רבנים?
 

קצרה

משתמש מקצוען
אם מחר יהיה לאדובי באג בפוטושופ הם לא יקוששו כסף מלקוחות בשביל לתקן את הבעיה...
לפני הכל אמורה להיות לנטפרי מחוייבות למוצר שהם מספקים ללקוחות

אם יהיה להם באג - הם יתקנו אותו בחינם.
וגם נטפרי

אם הם יסירו רכיב מהתוכנה או לא יפתחו אותו - זה לא נקרא באג.
זה פיתוח והם יעשו אותו רק אם מישהו משלם עליו או כחלק מגירסה חדשה - בקצב שלהם ובהתאם להחלטת עדיפות שלהם
כאמור לעיל ציינתי דווקא על אדובי שהם הסירו רכיב תוכנה - ולא החזירו אותו.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מרתקת לא פחות התופעה של אלו שמתעקשים להמשיך להיעזר בשירותיו של נותן שירות מסוים, גם כשהוא כבר לא מתאים להם (לא משנה הסיבה), ומקטרים על חוסר נכונותו להתאים את עצמו אליהם.
לא מתאים לכם אופי החסימה של נטפרי? תעזבו.
אנחנו לא סותמים את הפה למי שכן נהנה
 

קצרה

משתמש מקצוען
@קצרה , אין הנידון דומה לראיה.
נגיד שיש חנות נעליים, עם שלט גדול של פפאיה, והתחייבות שהמוצרים של פפאיה.
בפועל, אחרי שנתיים, הם מחליטים לא להביא את הקולקציה החדשה כי לא מתאים להם.
הבנת?
אני מהימים הראשונים של נטפרי, כשזה עוד היה בייסיק ואישי. כשהיה רצון להועיל לכל אחד בחסימה הכי טובה בעבורו.
אז כן, הצליחו למצא לי פתרונות (ומצאו!) הערכתי ולא ביקשתי מה שלא קריטי בעבורי.
היום זה לא קיים.
כל מהות הקמת נטפרי (וותיקי פרוג ודאי יזכרו) היתה כדי שנוכל לעבוד באינטרנט מסונן הכי שאפשר. שוב - שנוכל לעבוד באינטרנט מסונן הכי שאפשר. לעבוד...
זו, ורק זאת היתה מטרת הפלטפורמה, וכך היא פעלה בשנותיה הראשונות, ובהצלחה רבה.
אם אחרי כמה שנים מדי הרבה מתלוננים שאינם יכולים לעבוד עם נטפרי - אז משהו התפספס לנו בדרך. זה הכל.
היתה מטרה ברורה ומוצהרת, וכיום החסימה לא עומדת בתוואי שהציבה לעצמה. על זה התלונה.
עכשיו, מה? הצהרתם משהו, על דעת כן התחברנו. גילינו מוצר שונה, נתקענו. נכון שאפשר לבטל את ההתקשרות, אבל יצרתם סטנדרט חדש (ולא הוגן, כי המשוואה לא מוכיחה את עצמה בסופו של יום) - תדאגו לפתרונות.
ויש פתרונות - אם רוצים...

הנידון דומה בדיוק לראיה
אם חנות נפתחה כפפאיה ואחרי שנתיים היא מחליטה להפסיק להיות פפאיה ולא להתחייב שמוצריה הם רק פפאיה
זו בחירה עסקית שלה . מי שרוצה רק פפאיה - יחפש מעכשיו במקום אחר.

נטפרי פיתחו חסימה - היא נשארה אגב חסימה
בניגוד לחנות שהחליטה סתם ככה להפסיק למכור פפאיה למרות שפעם היה לה שלט פפאיה -
אצל נטפרי העולם התפתח והם לא עומדים בקצב / פתרון התוכנה הראשוני שלהם אינו מתאים בכלל לשינויים שחלו בעולם.

יותר מתאים להקבלה של חנות שנפתחה עם שלט של כאן מוכרים את כל מוצרי פפאיה - ואז פפאיה התחילה להביא גם מוצרים שכדי להביא אותם לחנות המנהל צריך להשקיע במדפים מסוג מיוחד - אז הוא מחליט לא להביא את אותם מוצרי פפאיה... מה לעשות. לא חייב - נלך לחנות אחרת שכן השקיעה במדפים...
 

מרחבית

משתמש מקצוען
איך נטפרי גרמה לזה שחייבים להיות אצלם? בעצם העובדה שהם מוצלחים?
אף פעם לא שמעתי שפנו לועדה כזו או אחרת כדי לשכנע אותם שיבואו אליהם.
לא רק זה, אלא שאף סינון שהיה קיים קודם - לא נעלם וגם לא ירד בגללם. להיפך, יש סינונים שהשתפרו בגללם. ואני בעד שתהיה תחרות הוגנת, ושכל אחד ינסה להשתפר או לפתוח חדש. כל עוד זה נעשה בצורה ובאמצעים הוגנים - זה מבורך.
אנחנו לא סותמים את הפה למי שכן נהנה
דווקא כן מנסים.
אם כל אחד שכותב שאין כל-כך בעיה או מצדיק את נטפרי - כותבים לו שהוא 'סותם פיות' ושזה בגלל שמדובר בחרדים - זה סוג של ניסיון 'לסתום' את פיו.
 

קצרה

משתמש מקצוען
הקבלה לחנות משקפים תהיה מתאימה יותר מהקבלה לספידות ושרוכים.
הבעיה הקיימת היא לא סגנון ועיצוב המסגרות, אלא המספר על הזכוכית.

היות והסינון הקפדני של נטפרי מתאים במיוחד למי שעלול להחשף במסגרת עבודתו לפרורי אבק כאלו ואחרים,
לא הגיוני להפנות את הצרכן לרכוש זגוגיות במספר לא מתאים, רק בגלל שמבנה הפרצוף שלו דורש ידיות יותר ארוכות.

כלומר: צרכנים שזקוקים לחסימה הדוקה של תמונות לא ראויות, אינם יכולים להסתייע בסינונים אחרים.
ומנגד לפעמים מתעוררות בעיות טכניות מסוימות (או עקרוניות) שמנפצות את המשקפיים לגמרי (קרי: אין כלי עבודה)

אין בנאמר השגה על דרכי הפעולה של אי מי, רק הסבה של תשומת הלב שהתופעה קימת ומאתגרת.

ההקבלה לחנות משקפיים ממשיכה להתאים בדיוק כמו בספידות ובשרוכים.

לכל חנות משקפיים יש חסרונות אחרים
את זקוקה למשקפיים מסוימות
ואין לך חנות שמספקת אותם.

יש חנות אחת שמייצרת משקפיים מוגנות היטב מאבק - אממה יש לה יכולת טכנית לייצר אותם או בידיות קצרות או במספרים נמוכים.
יש חנות אחרת שיש לה יכולת טכנית לייצר משקפיים עם ידיות ארוכות במספרים גבוהים - אממה המשקפיים שלה אינן מוגנות באופן מושלם מאבק.

לפי מה את מחליטה איזו מ-2 החנויות "אשמה" בחוסר היכולת הטכנית לייצר לך מוצר מתאים בדיוק לצרכייך?!
זו שלא יודעת לייצר משקפיים מוגנות היטב מאבק?!
או זו שלא יודעת לייצר משקפיים עם ידיות ארוכות?!

מה שאת טוענת למעשה בדוגמת המשקפיים הוא
אין מה לטעון נגד נטפרי. ואין מה לטעון נגד אתרוג או נתיב.
עוד לא נמצאה הנוסחה לייצר משקפיים מוגנות מאבק היטב עם ידיות ארוכות במספר גבוה
אם אף אחד מהמתחרים לא מצליח לייצר את המוצר הזה
ולכן קיימת בעיה למי שצריך בדיוק מוצר שבינתיים אף אחד לא הצליח לייצר
עצוב למי שצריך אותם - אבל זו כנראה המציאות.

והוא יצטרך מן הסתם להתפשר על משהו בלית ברירה
או לשלם המון המון כסף למישהו שינסה לפתח את המוצר הדרוש לו בהצלחה.
הוא לא יכול לבחור אחת מחנויות המשקפיים (במיוחד לא את זו שהוא השתמש בה ונהנה עד שהמספר שלו עלה...)
ולחייב אותה למצוא דרך לפתח עבורו מוצר שהיא לא מצליחה ואף אחד עוד לא הצליח בעלות ענק רק כי "הייתי לקוח שלך כל השנים"
 

החכמה צודקת

משתמש מקצוען
תמיד מדהים אותי כל אלה שזועקים שנטפרי קמה בשביל הציבור העובד
ואחוזי השהייה שלהם באתר פרוג (לצרכים אחרים) הוא מן הגבוהים..........
עכשיו תכתבו לי דמגוגיה.

אז כמובן שאין שחור לבן
אבל לפחות אל תקימו רעש גדול.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
נישאר חלוקות, אין בעיה.
אם אדם הקים מערכת סינון שיצרה נורמה ודרישה, אז כן. מצופה ממנו שיהיה קשוב לציבור העובדות קצת יותר מאשר לציבור הגולשים וילדיהם.
את מעמידה את 'ציבור העובדות' מול ציבור 'הגולשים וילדיהם'. ולי זה נשמע דמגוגיה.
'ציבור העובדות' כלול לגמרי בתוך 'ציבור הגולשים'. הם לא ציבורים שונים.
ורבות מ'ציבור העובדות' עובדות בבית, וצריכות הגנה טובה לילדים.
אם רצית ליצור מצג של 'עובדות' שחייבות אינטרנט, מול 'נהנות' שלא חייבות- זה עיוות המציאות.

הסיפור הוא 'כלל הציבור הנצרך לאינטרנט' מול 'אחוז מסוים מתוך העובדות שעוד אין להן פיתרון'.
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה