@קצרה , אין הנידון דומה לראיה.
נגיד שיש חנות נעליים, עם שלט גדול של פפאיה, והתחייבות שהמוצרים של פפאיה.
בפועל, אחרי שנתיים, הם מחליטים לא להביא את הקולקציה החדשה כי לא מתאים להם.
הבנת?
אני מהימים הראשונים של נטפרי, כשזה עוד היה בייסיק ואישי. כשהיה רצון להועיל לכל אחד בחסימה הכי טובה בעבורו.
אז כן, הצליחו למצא לי פתרונות (ומצאו!) הערכתי ולא ביקשתי מה שלא קריטי בעבורי.
היום זה לא קיים.
כל מהות הקמת נטפרי (וותיקי פרוג ודאי יזכרו) היתה כדי שנוכל לעבוד באינטרנט מסונן הכי שאפשר. שוב - שנוכל
לעבוד באינטרנט מסונן הכי שאפשר. לעבוד...
זו, ורק זאת היתה מטרת הפלטפורמה, וכך היא פעלה בשנותיה הראשונות, ובהצלחה רבה.
אם אחרי כמה שנים מדי הרבה מתלוננים שאינם יכולים לעבוד עם נטפרי - אז משהו התפספס לנו בדרך. זה הכל.
היתה מטרה ברורה ומוצהרת, וכיום החסימה לא עומדת בתוואי שהציבה לעצמה. על זה התלונה.
עכשיו, מה? הצהרתם משהו, על דעת כן התחברנו. גילינו מוצר שונה, נתקענו. נכון שאפשר לבטל את ההתקשרות, אבל יצרתם סטנדרט חדש (ולא הוגן, כי המשוואה לא מוכיחה את עצמה בסופו של יום) - תדאגו לפתרונות.
ויש פתרונות - אם רוצים...