טוב זה חומרה שמוזכרת בספרים.....לא. התחרות יצרה את ה'חומרה'.
הסטייפלער למשל לא הסכים לאכול קמח שנטחן אחרי פסח.
טוב זה חומרה שמוזכרת בספרים.....לא. התחרות יצרה את ה'חומרה'.
הסטייפלער למשל לא הסכים לאכול קמח שנטחן אחרי פסח.
אני זוכר איך לפני עשור בערך זה לא היה מצוי בכלל. היה בערך מאפיה אחת בארץ שמכרה 'נטחן'.טוב זה חומרה שמוזכרת בספרים.....
מדובר בקמח מנופה, לא?!סתם מעניין
לא מבין איך דווקא ההדפסות ניסוי, מגיעים דווקא לאיזה חרדי שמעורר את העיניין!
למה זה לא הגיע לאיזה חנות בתל אביב? מה שם אף אחד לא קונה קמח? וכל הקמח מגיע רק לצרכנים חרדים ?
נקודה למחשבה
נכון.גם יש רבנים חשובים שאומרים שכל נאפה לאחר הפסח זה חומרה יתירה
אפשר לאכול גם נמכר לגוי (כשיש שטר מכירה מגוף כשרות מוכר)
פשוט וברורגם יש רבנים חשובים שאומרים שכל נאפה לאחר הפסח זה חומרה יתירה
אפשר לאכול גם נמכר לגוי (כשיש שטר מכירה מגוף כשרות מוכר)
לא כזה ברורפשוט וברור
קשקוש.לא. התחרות יצרה את ה'חומרה'.
הסטייפלער למשל לא הסכים לאכול קמח שנטחן אחרי פסח.
פשוט וברור
טוב, לא נראה לי שנשנה את דעת אי מי מהאנשים בנושא.לא כזה ברור
עובדה שיש כאלה שמשתגעים ומחפשים רק מה שנטחן לאחר הפסח
ברור שזה מותרלא כזה ברור
עובדה שיש כאלה שמשתגעים ומחפשים רק מה שנטחן לאחר הפסח
מסורת של כמה עשרות שנים אחרונותטוב, לא נראה לי שנשנה את דעת אי מי מהאנשים בנושא.
זה מסורת ואין מה לנסות לשנות..
איי נוו.מסורת של כמה עשרות שנים אחרונות
נכנס לציבור ע"י הכשר בעלזא שרבותיהם הקפידו על זה (נראה לי רק עד שבועות)
ואומץ בחום בעיקר אצל הליטאים (שכן כתוב על הגר"א במעשה רב שהחמיר לעצמו ולא לאחרים)
מבחינת בד"ץ העד"ח זה קטניות.קניתי ארגז שמן קנולה ויש מדבקה על הקרטון כשר לפסח-העדה החרדית
ועל הבקבוקים בד"ץ העדח לא כולל פסח.
סיפר לי חבר שקהילת הרב זילברמן שליט"א קונים את המוצרי חמץ אחרי פסח מבעל מכולת ערבי בעיר העתיקה ברובע המוסלמי בירושליםגם יש רבנים חשובים שאומרים שכל נאפה לאחר הפסח זה חומרה יתירה
אפשר לאכול גם נמכר לגוי (כשיש שטר מכירה מגוף כשרות מוכר)
סיפר לי בעל חנות שביקשו ממנו כמה לקוחות להביא לפני פסח הרבה ממוצר חמץ מסוים שהיה להם חיוני ולמכרו כדת וכדיןסיפר לי חבר שקהילת הרב זילברמן שליט"א קונים את המוצרי חמץ אחרי פסח מבעל מכולת ערבי בעיר העתיקה ברובע המוסלמי בירושלים
כמובן בודקים שזה היה אצלו בפסח ולא קיבל אחרי פסח
סיפר לי חבר שקהילת הרב זילברמן שליט"א קונים את המוצרי חמץ אחרי פסח מבעל מכולת ערבי בעיר העתיקה ברובע המוסלמי בירושלים
כמובן בודקים שזה היה אצלו בפסח ולא קיבל אחרי פסח
ברורסיפר לי בעל חנות שביקשו ממנו כמה לקוחות להביא לפני פסח הרבה ממוצר חמץ מסוים שהיה להם חיוני ולמכרו כדת וכדין
כי אחרי פסח יש מחסור
וכך הם יוכלו להשיגו
למכור לבד לגוי הם לא רצו
וגם אותו אחד לא הסכים לקנות בשביל למכור
אלא למכור מה שיש לו
עד כמה שידוע לי רוב החנויות היום קונות בקומיסיון, כלומר שבמידה מסוימת הסחורה נשארת בבעלות החברה המייצרת, והחנות משמשת כעין מתווך, לכן לקנות מחנות של גוי לא בהכרח פותר את העיה.ברור
אין אחד שמחמיר לא לקנות מגוי לאחר הפסח ומי שמבין יודע שגם אין סיבה
לעומת זאת למכור חמץ לגוי לפסח ע"ז כל הפולמוס, פעם אנשים פרטיים לא היו מוכרים רק בעלי עסקים,
אגב רעק"א והגר"א ועוד החמירו בזה מי שבאמת רוצה להבין את הנושא בעייני אמת יכול להתקשר לקו המידע של הרב חיים כ"ץ שליט"א 03-6171144
יש שם שיעורים מאוד ברורים בנושא אז קודם תבדקו טוב את הנושא לפני שאתם כותבים שטויות
החברה המייצרת אם יש לה כשרות הכל בסדר כי הם דואגים גם למכירת חמץעד כמה שידוע לי רוב החנויות היום קונות בקומיסיון, כלומר שבמידה מסוימת הסחורה נשארת בבעלות החברה המייצרת, והחנות משמשת כעין מתווך, לכן לקנות מחנות של גוי לא בהכרח פותר את העיה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיון
פתיחת מסלול:
התכנית המקצועית להכשרת אדריכלי פנים ומעצבים
לעבוד בתחום האדריכלות תוך שנתיים בלבד! וללמוד תכנים בלעדיים שיתנו לך יתרון ענק וביקוש גדול בשוק!
מסלול לגברים
27.06
כ"א סיון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
30.07
כ"ד תמוז
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
9.09
ו' אלול
פתיחה חגיגית:
קורס פרסום וקופי+
איך מפיקים קפמיינים לחברות הכי גדולות בשוק? איך בונים אסטרטגיה מדוייקת? מהו המסר? כתיבה שיווקית, קופי ויצירתיות, ואפילו כתיבה לסושיאל ולדיגיטל!
עם תכני AI
תהילים פרק יט
א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי: