אני מסכימה. לדעתי זה פשוט בא להראות שמי ששומר מצוות מגן על עצמו מכל מיני דברים.נכון אבל אצל החרדים זה הרבה יותר נפוץ
ולא רק בענין נט"י
(וכמובן שהכל משמים וכו')
אני מסכימה. לדעתי זה פשוט בא להראות שמי ששומר מצוות מגן על עצמו מכל מיני דברים.נכון אבל אצל החרדים זה הרבה יותר נפוץ
טוב יאלה אולי מספיק רכילות חרדים חילונים אנחנו כולם יהודים וכולם צריכים רחמי שמיים...ובכל זאת אני חושבת שהנתונים היו יכולים, ח"ו, להיות גם הפוכים לגמרי
מה גם שברגע שמישהו נדבק באזור חרדי תוך יומיים ל"ע ח"ו כל השכונה העיר והאזור נדבקים גם כן....
זה פשוט ס"ד ולא צריך לקלקל בהסברים והדגמות
אני חושב שצריך לאסור בטישים את החולקת שיירים מאותו צלחת של רבה מאות חסידים נגועים באותו צלחת אני חושב שצריך מאוד להיזהר בזהאף אחד לא האשים את החילונים בסך הכל אמרו שהחרדים פחות חולים בגלל שמירה על היגיינה, נתון שאגב נכון ומה שאמרו שאוכלים מאותה צלחת זה מגעיל ההכללות האלו וגם אצל החילונים יש הרבה שאוכלים מאותה צלחת
בא נסכם שדווקא בעניין הזה החרדים ידבקו הרבה פחות, וד"ל.זה שכולם מנשקים את הפרוכת של הס"ת שלא עוברת שום אוורור במשך היום, זה נורא אסתטי והגייני.
אין אפס
קודם כל אין טישים של מאות אנשים עד להודעה חדשה...אני חושב שצריך לאסור בטישים את החולקת שיירים מאותו צלחת של רבה מאות חסידים נגועים באותו צלחת אני חושב שצריך מאוד להיזהר בזה
97מישהו אולי יודע כמה נדבקים כבר יש בישראל בגלל הקורנה
ברור, זה שכולם אוכלים בשלשידעס מאותה צלחת טחינה, זה היגייני מאוד.
זה שכולם מנשקים את הפרוכת של הס"ת שלא עוברת שום אוורור במשך היום, זה נורא אסתטי והגייני.
אין אפס
לידיעת הגברים שבינינו - לענין נשיקת ספר תורה:
בספר ויעש אברהם (מנהגי הרב מטשעכנוב עמ' שעה) כתב שמנהגו היה לא להניח לנשק ספר התורה בפה אלא ביד, וביאר שם נכדו בהגה"ה, שהוא משום דברי הרמב"ם (פי"ב מהל' רוצח ושמירת נפש ה"ד) שאסור ליתן לתוך פיו מעות שמא יש עליהם רוק של חולה, וכן כתב הגרי"א הענקין (עדות לישראל עמ' קכג) מטעמים נוספים, ומטעם זה נהג הגרי"ש אלישיב (שו"ת ישא יוסף ח"א סי' לב) לנשק הספר תורה בריחוק מעט בלא נגיעה.
בוא נקווה שהקורנה הזאת יהיה מאחרינו כבר ונוכל לצאתלחג הפסח לחירות אמיתיתקודם כל אין טישים של מאות אנשים עד להודעה חדשה...
ואני דווקא לא חושש מדברים כאלה אם האדמור בעצמו שולח לכל החסידים הוא יודע מה הוא עושה
וואי בפורים היה המון נדבקים
זה כדי להגן על הנהגיםהכי מצחיק זה לראות בביתר אוטובוס מפוצץ במאות אנשים
אבל העיקר זה לא לשבת במושב הקדמי
מקור??מנכ"ל משרד הבריאות: בתי הספר והתחבורה הציבורית ימשיכו לפעול. כל מי שסובל מחום או שיעול יידרש להיכנס לבידוד של יומיים.
זה משהו פסיכולוגי לתת תחושת ביטחון לנהגים שימשיכו בעבודתם יותר מאשר זהירות אמיתית. דוקא היום בערב שנסעתי עם אוטובוס של החברה לפיתוח גוש עציון לא היה בכלל סרט במושבים הקדמיים והנהג הסכים והרשה לשבת שם העיקר שלא יעמדו ..הכי מצחיק זה לראות בביתר אוטובוס מפוצץ במאות אנשים
אבל העיקר זה לא לשבת במושב הקדמי
ברורזה כדי להגן על הנהגים
אם הם לא קרובים, זה מוריד את סיכויי ההדבקהברור
רק כשיש מאות אנשים באוטובוס זה לא כל כך מגן
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלב
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ: