בטחוני מתיחות בצפון - גבול לבנון

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
תרגומים:
אל-נשרה: שני פגזים נפלו בפאתי מג'ידיה אל-מארי, שנורו על ידי הצבא הישראלי בתגובה לטיל שנורה מכפר שובא

טיל שוגר מדרום לבנון לעבר השטחים הפלסטיניים https://vdlnews.com/news/289094
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
הודעה רשמית של חיזבאללה:

"כוחות הכיבוש הציוניים נקטו לאחרונה בצעדים מסוכנים בחלק הצפוני של עיירת הגבול ע'ג'ר, שמוכר על ידי האו"ם כחלק משטח לבנון ללא דיון או מחלוקת. צעדים אלה כללו הקמת גדר תיל ובניית חומת בטון סביב העיירה כולה, בדומה למה שהיא עושה בגבול בין לבנון לפלסטין הכבושה, מה שהפריד את הכפר הזה מסביבתו הטבעית וההיסטורית בתוך שטח לבנון. כוחות הכיבוש הטילו את מרותם על חלקי העיירה הלבנוניים והכבושים והכפיפו אותם לניהול במקביל לפתיחת הכפר לתיירים הבאים מתוך היישות הציונית. צעדים מסוכנים אלה וההתפתחות המשמעותית הזאת הם כיבוש מוחלט של החלק הלבנוני של העיירה ע'ג'ר בכוח הנשק וקביעת עובדה מוגמרת בו, ואין זו רק הפרה שגרתית של מה שכוחות הכיבוש רגילים אליו מעת לעת".
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים


דובר צה"ל:
בהמשך לדיווח על פיצוץ סמוך לכפר ע'ג'ר, מתחקור של כוחות צה"ל שהגיעו למרחב, עולה כי בוצע שיגור משטח לבנון שהתפוצץ בסמוך לגבול, בשטח ישראל.
בתגובה, צה״ל תוקף כעת למרחב שממנו בוצע הירי, בשטח לבנון. פרטים נוספים בהמשך.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

כתב ערוץ אל-מנאר של חיזבאללה טוען: שוגרו 15 פגזי ארטילריה לעבר לבנון
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי ירי הרקטות לעבר ישראל בוצע ממרגמה שכיפת ברזל ושאר מערכות ההגנה האוויריות לא יכולות לזהות. לדבריהם, מדובר בירי לטווח קצר ולכן הוא הגיע רק עד הכפר רג'ר שסמוך לגבול. צה"ל הגיב בירי עשרות פגזים מתותחים שמוצבים בגליל העליון, ולפי דיווחים בלבנון הירי בוצע לעבר שטחים פתוחים.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
דיווח בעיתון הלבנוני "א-דיאר":
מקורות מכחישים את הדיווחים בתקשורת הישראלית על כך שחיזבאללה העביר את אחד מהאוהלים שלו בהר דב משטח ישראל ללבנון.
המקורות, שעוקבים אחרי הסוגייה, טוענים כי שני האוהלים נשארו במקומם ולא היה שינוי במצב מזה חודשיים.
ישראל ביקשה מארה"ב וצרפת ללחוץ על ממשלת לבנון כדי להתערב ולדרוש מחיזבאללה לסלק אותם לפני שתפעיל כוח הצבאי. אולם חיזבאללה התעלם מהאיומים .
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
מעריב אונליין: הערכה בישראל כי את הירי ביצע ארגון טרור פלסטיני .

אמיר בוחבוט: סה"כ שוגרו בתגובה לעבר לבנון 15 פגזי ארטילריה. גבעות ריקות. כן?

דורון קדוש: עוד פרטים על הירי מלבנון: לאחר שיגור הפצמ״ר, במערכות של צה״ל לא עלו התרעות על שיגורים לעבר ישראל והסברה הייתה כי מדובר בפיצוץ בשטח לבנון. כשכוחות צה״ל הגיעו למקום, הם זיהו שמדובר בשיגור שהתפוצץ בשטח ישראל והנפלים הועברו להמשך בדיקה. לאחר שבוצע תחקור מאיפה בוצע הירי - צה״ל תקף את המרחב (שטחים פתוחים). במערכת הביטחון עדיין בודקים מי עומד מאחורי הירי.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

הללוהו ב ו

משתמש מקצוען
ארגון חזבאללה מפרסם לפני זמן קצר כרוז רשמי בו הוא קורא למוסדות הרשמיים בלבנון ולעם הלבנוני לפעול בכל כוחם כדי להביא להסרת גדר הבטון שהציבה ישראל באזור הכפר ע'ג'ר. לטענת חזבאללה הגדר שהוצבה מספחת למעשה לישראל, באופן בלתי חוקי, את חציו הלבנוני של הכפר ע'ג'ר | אבו עלי
---
חיזבאללה מלהיט את הרוחות: "קוראים לעם הלבנוני להתנגד לכיבוש הישראלי"
כבר שנים רבות שהכפר עג'ר עומד חצוי בין ישראל ללבנון, ותושביו נאלצים לחצות את גדר הגבול מידי יום בין שני החלקים של הכפר הנמצאים משני צידי הגבול • ארגון חיזבאללה, שלא נרתע מחימום הגבול בתקופה האחרונה, יצא הבוקר בקריאה לממשלת לבנון ולתושבי לבנון להתנגד לצעדי "כיבוש" שישראל מבצעת בכפר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  21  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה