דרוש מידע משנת יוסף- זיכויים- האם זה חוקי?

מצב
הנושא נעול.

prigat

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אני מבקשת מהם זיכוי על מוצרים שלא היו והם מוכנים רק החזר לתוך המערכת שלהם.
או החזר לאשראי וחסימה מהערכת.
זה חוקי?
אני לא רוצה החזר במערכת כי לא חושבת שאזמין שם שוב בעתיד , אבל לא הבנתי למה הם יבצעו חסימה.
 

prigat

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אם לא תזמינו שם בעתיד - אז למה לא לבקש החזר לאשראי ושיחסמו במערכת?!
ואם אני כן ארצה להזמין שם בעתיד?
לא שמעתי על אף חנות שמתנהלת בצורה כזו מוזרה.
 

prigat

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הם חברה עסקית לכל דבר לא גמ"ח או משהו.
לכן אני מתפלאת.
 

@YB@

משתמש פעיל
הם חברה עסקית לכל דבר לא גמ"ח או משהו.
לכן אני מתפלאת.
נכון, הם חברה עיסקים וכו' וכו'...
אבל לכל עסק יש את השיגעונות שלו....
אגב, לפי החוק אם עושים החזר לאשראי מותר לבעל העסק להוריד אאל"ט 10 אחוז...
זה הכללים שלהם... מה לעשות?! - מי שטוב לו לו מצוין ומי שלא... גם מצוין :):)
אגב, החסימה שלהם היא לא לתמיד אל לכמה חודשים נראה לי - כדאי לברר מולם...
 

prigat

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אגב, לפי החוק אם עושים החזר לאשראי מותר לבעל העסק להוריד אאל"ט 10 אחוז...
על מוצרים שלא הגיעו?
אין מצב!
(לא מוצר פגום אלא שלא היה בכלל)
 

הפקות כתיבה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
באמת מעצבן כל הקטע שם עם החזרות
אני בכלל לא מבינה למה כשאני מבצעת הזמנה, ישר מתבצעת גביה כספית
גם אם במעמד הקניה 4 ימים אח"כ חצי מהמוצרים חסרים
ואז - אני !!! לא רק שצריכה לכתת רגלי לסופר
אלא צריכה לעמוד בתור ולהתחנן להחזר

בכל מקום אחר כשאני מבצעת קניות אונליין (החל מישיר למהדרין ז"ל, רמי לוי, אקספרס מהדרין או נקסט וטרמינל X) - הגביה הכספית מתבצעת רק במעמד הקניה וכמובן שבמידה וחסרים מוצרים, לא מתבצעת עליהם גביה.
הזיה.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
באמת מעצבן כל הקטע שם עם החזרות
אני בכלל לא מבינה למה כשאני מבצעת הזמנה, ישר מתבצעת גביה כספית
גם אם במעמד הקניה 4 ימים אח"כ חצי מהמוצרים חסרים
ואז - אני !!! לא רק שצריכה לכתת רגלי לסופר
אלא צריכה לעמוד בתור ולהתחנן להחזר

בכל מקום אחר כשאני מבצעת קניות אונליין (החל מישיר למהדרין ז"ל, רמי לוי, אקספרס מהדרין או נקסט וטרמינל X) - הגביה הכספית מתבצעת רק במעמד הקניה וכמובן שבמידה וחסרים מוצרים, לא מתבצעת עליהם גביה.
הזיה.
זה לא נכון
הגביה מתבצעת רק כשהמערכת נסגרת ואם הם יודעים שלא יהיו מוצרים מסוימים, אז אין גביה על המוצרים האלו
 

prigat

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הגביה מתבצעת רק כשהמערכת נסגרת ואם הם יודעים שלא יהיו מוצרים מסוימים, אז אין גביה על המוצרים האלו
ומה עם המוצרים שלא היו בפועל?
הגעתי לתחנה והם פשוט לא היו.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
ומה עם המוצרים שלא היו בפועל?
הגעתי לתחנה והם פשוט לא היו.
מוצרים שלא הגיעו, על מנהל התחנה להודיע שלא הגיע ומתבצע זיכוי אוטומטי במערכת
אני במקרה כזה אף פעם לא התחננתי לקבל החזר
גם במקרים שהמוצר הגיע אבל לא מספיק, פשוט רשמתי על דף מיוחד לזה זיכוי וזה נרשם לי במערכת אחר כמה זמן
אף פעם לא התחננתי לקבל החזר
 

הפקות כתיבה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הגביה מתבצעת רק כשהמערכת נסגרת ואם הם יודעים שלא יהיו מוצרים מסוימים, אז אין גביה על המוצרים האלו
אולי בתחנות אחרות,
אבל בתחנה שאני מזמינה בה (ביתר עילית) הגביה מתבצעת מיד,
ויותר מדי הרבה פעמים חסרים מוצרים בפועל
ואז אני זו שצריכה לחכות בתור ולהרשם להחזר.

אולי המילה "תחנונים" נכתבה בהגזמה, אך מספרת על התחושות הלא נעימות מכך שבכל הזמנה טלפונית / אינטרנטית מתבצעת גביה רק במעמד איסוף המוצרים, ואילו כאן, הגביה מתבצעת מיד כשבפועל יותר מדי פעמים חסרים מוצרים ועלי כלקוחה לטרוח למען ההחזר (אם זה באג שלהם, היתי מצפה שינתן החזר אוטומטי ללא צורך ברישום)
 

prigat

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אף פעם לא התחננתי לקבל החזר
כשהגעתי לקחת את המוצרים מנהל התחנה לא היה שם.
(לא מאשימה זה זמן מלחמה)
לכן פניתי לשירות הלקוחות במייל.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אולי בתחנות אחרות,
אבל בתחנה שאני מזמינה בה (ביתר עילית) הגביה מתבצעת מיד,
ויותר מדי הרבה פעמים חסרים מוצרים בפועל
אם זה חוסרים ידועים - אזה אמור להיות בכל התחנות כך !
מעולם לא דיברתי עם שרות הלקוחות בשביל לקבל החזר
 

whitestar

משתמש מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
מוצרים שלא הגיעו, על מנהל התחנה להודיע שלא הגיע ומתבצע זיכוי אוטומטי במערכת
אני במקרה כזה אף פעם לא התחננתי לקבל החזר
גם במקרים שהמוצר הגיע אבל לא מספיק, פשוט רשמתי על דף מיוחד לזה זיכוי וזה נרשם לי במערכת אחר כמה זמן
אף פעם לא התחננתי לקבל החזר
אז אני רשמתי כמה וכמה פעמים חוסרים אצל מנהל התחנה
ולא !! זוכתי

התכתבתי איתם
חירבשו לי שעדין לא התקבל ממנהל התחנה המסמך
מדבר בנזק של מאות!!!! שקלים
 

rubi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
זה הכללים שלהם... מה לעשות?! - מי שטוב לו לו מצוין ומי שלא... גם מצוין :):)
הגיע הזמן לחזור לשפיות. צריך להבין שהם שולטים בלקוח ולא באים לעשות חסד
וכל אחד שמזמין שם, שיקח מראש בחשבון, שיש שם כללים לא הגיוניים לראש לקוח.
אפשר להיגמל מהדבר הזה שנקרא משנת יוסף, ולהיות יותר רגוע
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  37  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה