משטח ציור לעכבר, איפה קונים?

MענדיM

משתמש פעיל
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
שלום רב,
אני מעוניין לרכוש משטח ציור לעכבר + עט. רציתי לברר כמה דברים:

א. היכן קונים במחירים טובים כאלו משטחי ציור לעכבר. ואילו דגמים מומלץ לקנות?

ב. האם יש להשיג גם ביד שניה?

ג. שאלה של בור: הרי לכאורה זה בעצם עט שעובד כעכבר לכל דבר, האם צריך ללחוץ עם העט תוך כדי ציור על מנת שהציור 'יקלט' במחשב? או שיש לו רגישות כמו של עט רגיל?

תודה רבה לעוזרים
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
רק בקשר לשאלה השלישית -
בשביל תזוזת עכבר מעבירים את העט על פני המשטח באוויר - בלי לגעת בו. בשביל גרירה (כמו עכבר לחוץ) 'מציירים' עם העט בלחיצה על המשטח.
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
אני קניתי את העט והמשטח של bamboo touch & pen ואני די מרוצה ממנו.
השימוש בעט הוא כעכבר לכל דבר מה שאומר שכמו שאתה מצייר עם עכבר כך עם העט. צריך לשמור את הקובץ באופן כללי, אבל לא ספציפית עם העט כדי שהציור יטמע בדף.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה שְׁמַע תְּפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֶל תַּחֲנוּנַי בֶּאֱמֻנָתְךָ עֲנֵנִי בְּצִדְקָתֶךָ:ב וְאַל תָּבוֹא בְמִשְׁפָּט אֶת עַבְדֶּךָ כִּי לֹא יִצְדַּק לְפָנֶיךָ כָל חָי:ג כִּי רָדַף אוֹיֵב נַפְשִׁי דִּכָּא לָאָרֶץ חַיָּתִי הוֹשִׁיבַנִי בְמַחֲשַׁכִּים כְּמֵתֵי עוֹלָם:ד וַתִּתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי בְּתוֹכִי יִשְׁתּוֹמֵם לִבִּי:ה זָכַרְתִּי יָמִים מִקֶּדֶם הָגִיתִי בְכָל פָּעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂה יָדֶיךָ אֲשׂוֹחֵחַ:ו פֵּרַשְׂתִּי יָדַי אֵלֶיךָ נַפְשִׁי כְּאֶרֶץ עֲיֵפָה לְךָ סֶלָה:ז מַהֵר עֲנֵנִי יְהוָה כָּלְתָה רוּחִי אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי וְנִמְשַׁלְתִּי עִם יֹרְדֵי בוֹר:ח הַשְׁמִיעֵנִי בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ כִּי בְךָ בָטָחְתִּי הוֹדִיעֵנִי דֶּרֶךְ זוּ אֵלֵךְ כִּי אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי נַפְשִׁי:ט הַצִּילֵנִי מֵאֹיְבַי יְהוָה אֵלֶיךָ כִסִּתִי:י לַמְּדֵנִי לַעֲשׂוֹת רְצוֹנֶךָ כִּי אַתָּה אֱלוֹהָי רוּחֲךָ טוֹבָה תַּנְחֵנִי בְּאֶרֶץ מִישׁוֹר:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה תְּחַיֵּנִי בְּצִדְקָתְךָ תוֹצִיא מִצָּרָה נַפְשִׁי:יב וּבְחַסְדְּךָ תַּצְמִית אֹיְבָי וְהַאֲבַדְתָּ כָּל צֹרֲרֵי נַפְשִׁי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ:
נקרא  0  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה