התפיסה בנסטלה הייתה שקראנץ' הוא מותג המיועד לצעירים ושפיסטוק הוא טעם נישתי שאהוב על מבוגרים (וגם יקר לייצור).
[15] כוונתה של החברה הייתה לייצר חצי מיליון שלגונים (לעומת 10–12 מיליון היחידות של קראנץ' לטעמיו המיוצרות בשנה)
[15] ולמכור אותם בקיץ 2022, אך השלגונים שיוצרו נקנו עד מהרה.
[2][13] בראשית מאי כבר אזל המלאי, אבל גם רבע מיליון השלגונים החדשים שהגיעו לחנויות נמכרו
[13] והצרכנים התקשו למצוא את המוצר.
[2] בעלי חנויות מסוימים ניצלו את המצב והעלו את המחיר ל־15 ש"ח ויותר, וב
שוק השחור זינק המחיר לעשרות שקלים ליחידה.
[19][13][20][11] בה בעת החלו להופיע אתגרים של איתור השלגון ב
טיקטוק[21][11] ומתכונים להכנת השלגון במרשתת.
[22][23][24] ביולי נודע כי השלגון יימכר תמורת עשרה שקלים במרכז הארץ דרך שירות המשלוחים
וולט.
[25][11][26]
ב־18 באוגוסט הודיעה נסטלה כי לשוק יוצאות 750 אלף יחידות נוספות של השלגון, ובזאת ייפסק שיווקו.
[12]
(ןיקיפדיה)