כללי מציאת מילה בודדת או יותר בסוף פסקה

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
מילה בודדת בסוף פסקה הוא לא דבר נעים לעין. וכל פסקה כזאת צריכה טיפול בנפרד, כי אם מרווחים יותר מידי באופן גורף זה לא נראה טוב. תוסף חדש שבוחר פסקאות לפי מס' המילים בשורה האחרונה של הפסקה. בוחרים את סגנון הפסקה שאותו רוצים לתקן, ובוחרים מס' מילים, ולוחצים. התוכנה מראה את הפסקאות בעלות אותם מספר מילים בשורה האחרונה, ואפשר לעצור ולתקן ידני או להמשיך הלאה. וכמבואר בסרטון. [והפעם בלי הרבה דיבורים...]
 

קבצים מצורפים

  • מוצא מילים בסוף שורה.wmv
    2.7 MB · צפיות: 18
  • מילים בסוף שורה.jpg
    מילים בסוף שורה.jpg
    KB 61.2 · צפיות: 12

איתי-

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
חזק!
תוסיף אפשרות של תיקון שיהיה מושלם...
 

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
באמת חשבתי על זה אבל אני לא יודע מה לעשות.
אצלנו בתג, יש את האפשרות הזו להוסיף שורה ולהוריד שורה בקליק אחד על ידי ריווח בין המילים. וזה עובד מאיפה שהסמן עומד בפסקה. אז כדי לעשות כן עמודים באיזה מקום בפסקה ואם זה לא מצליח עולים קצת וכן על זה הדרך. יש המחמירים דווקא על ידי ריווח המרחק בין האותיות דווקא. ובדרך כלל זה לא גורף על כל הפסקא אלא על שורה אחת נבחרת לפי הענין, ויש את הסקריפט של DMD וכו' ונהרא נהרא ופשטיה.
אבל כאן - הבחירה היא בכל הפסקה. ולהניח את הסמן זה נתון לבחירה אישית של המשתמש.
ולעשות סגנון פסקה קצת יותר מרווח ולהחיל אותו בא בחשבון.
אז אשמח לשמוע מה באמת הייתם מעדיפים שתהיה הבחירה של הטיפול בכזה מקרה. או אפשר לנסח זו אחרת - מה אתם עושים באינדי כשאתם נפגשים עם מילה אחת בסוף פסקה?



ואגב בסקריפט הקודם שמחליף סגנונות פסקה לפי מספר שורות בפסקה, הוספתי את האופציה של לבחור וראות לפני כל החלפה, וזה ממש נותן את כל הפונקציונאליות של סקריפט התאמת סוף פסקה בתג.
 

DMD

משתמש פעיל
עימוד ספרים
קודם כל, אשריך על כל הסקריפטים שאתה מצליח לעשות בשביל קהל המעמדים באינדזיין! רואים את ההשקעה ונהניתי מאוד לראות את זה.

לגבי שאלתך כאן, בתג בדרך כלל מתייחסים לכל הפסקה ולא רק לבחירה. כלומר, יש כמה אפשרויות בהתאמת פסקה בתג, או תיקון אוטומטי של הסקריפט, או שהמשתמש יפחית ויוריד ברווח בעצמו עד שיגיע לתוצאה הרצויה.
לפי מה שאני מכיר את המשתמשים, רק מעט מעט עושים דרך השני, וגם זה הוא רק במעט מקרים, וגם זה, רק כמעט ורק ע"י הסקריפט שלי שנותן לחצנים להגדיל ולהפחית את המספר! (בלי זה זה כמעט א"א...)

לכן, אני לא רואה חילוק בין תג לאינדזיין בזה, וכדאי לתת אפשרות של תיקון אוטומטי.
(אבל כמובן שתעשה את זה לפי חישוב הנצרך, ע"י בדיקת נסיונות תוך לולאה...)

כנ"ל.
 

avram

משתמש מקצוען
לכאורה תשתמש בכל האפשרויות, כלומר תצמצם רווחים בין האותיות וגם בין המילים, וכל סיבוב בלולאה תצמצם באחוז מזערי, עד שתגיע לתוצאה הרצויה.
 

avram

משתמש מקצוען
ואולי גם תעשה אפשרות להוסיף מילה ולא רק להוריד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה