עזרה מצות הכנסת כלה של פעם בחיים!!

דג לבן

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מצות הכנסת כלה של כלה יתומה הסובלת מלקות שמיעה (מושתלת בשתל קוכלארי) !!!
אין מילים לתאר את מה שהילדה עברה בחייה, בניסיונות שהתנסתה כבר כילדה קטנה ובשנות נערותה, היא נולדה ללא שמיעה, ועברה ניתוחים רבים, ומעל הכל בפטירת אמה בהיותה ילדה צעירה וזאת לאחר מחלה קשה וארוכה של כ3 שנים...
למרות הכל הילדה הצליחה להתמודד ולגדול עם כל הקשיים כמו כל בנות גילה.
היא הייתה לשם דבר בהצלחתה ובהתגברותה על כל הקשיים.. לא וויתרה לעצמה לא על לימודים, ולא על שלימות בכל מידה טובה.. סמל ודוגמא מהווה לכל סובביה.
cleardot.gif

בס"ד התארסה עם בן עליה מופלג הסובל גם הוא גם מלקות שמיעה וגם הוא על אף כל הקשיים עולה ומתעלה בלימודו יותר משאר בני גילו..
והשמחה בלב כל הידידים והמכרים היא עד לשמים.
אני פונה אליכם בבקשת עזרה וסיוע כספי על מנת שיוכלו להקים את ביתם..
אם בכל שמחת חתן וכלה יש צורך בסכומי עתק לרכישת צרכי החתונה וקורת גג מינימלית, במקרה מיוחד זה יש צורך בסכומים גבוהים בהרבה.
ע"כ נבקש מכל מי שיכול לעזור במידע, על קרנות וסיוע כספי בארץ ובחו"ל וכדומ', ע"מ שיהיה להם באמת חתונה מיוחדת במינה, ולאפשר להם לגור בסמיכות להורים בכדי שהשידוך יצליח בעזי"ת, ושיזכו להקים בית נאמן בישראל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  42  פעמים

לוח מודעות

למעלה