תקשורת מעשה שהיה בארץ רחוקה

אחד שחושב

משתמש פעיל
וכה היה דבר המעשה: בארץ ההיא נהגו כדמוקרטיא, בה כל חברי העם בוחרים את נבחרי העם, דא עקא, שאחרי כל בחירות, הוכפלו מספר הניבים הבטוחים כי הם יביאו את האומה לחוף מבטחים, ואם כי 50 שנה אותה אומה הייתה כבר באותו חוף מובטח, אך חזקה על תעמולה שאינה שבה ריקם.
ויהי היום, התעמולה בחזקתה אכן הוכיחה עצמה, וכל קבוצת מתמודדים אכן הכניסה חבר לבית הנבחרים, ואז למרבה האסון, הספינה החליטה לזוז מחוף המבטחים, כל נבחר פסל את השני, המזרח לא יושב עם המערב, והצמחוני לעולם אבל לעולם לא יפרד מאחיו הטבעוני, שהוא אמנם אלף מעלות שונה ממנו, אך בעקבות מצבה של המדינה, הוא מוכן לוותר ולשבת לידו, ואכן הארץ ההיא הרחוקה, החליטה, על דעת עצמה ונבחריה, שיתנו לעם לומר את דברו בשנית, אולי יבין העם את מקומו, ויחליט לבחור כהבנת נבחריו, וכמעשהו בראשונה כך מעשהו בשניה, וכמעשהו בשניה כך מעשהו בשלישית.
ישבו נבחרי העם ושקלו וטרו, אולי כוונת העם היא אחרת ממה שהם אמרו, וינסו להרכיב קבוצה יחדיו, הגבוה והנמוך, השמן והמעט מלא, ויען והרזה החליט שדעת העם היא אחרת נשאר הוא בחוץ.
וכתום השנה הראשונה לניסיון, החליטו כולם שהניסיון כשל, זה אומר בכה וזה בכה, אך וודאי וודאי שהשני אשם, ולא דעתם עד שהחליטו להיפרד לקבוצות הרבה יותר קטנות, אולי יראה העם ויבין כי אותו צריך להחליף ולא את בוחריו.
ואז הגיעו הבודדים מהקבוצה השניה, וגמרו אומר להצליח היכן שכשלו הראשונים, וישבו יחדיו הג'ינג'י והשחום, הקרח, הדליל, ועוד שניים שאין להם שום סימן היכר, וינסו להצליח היכן שכשלו בראשונה, ואכן הם הצליחו מעמד ורק לאחר שנה ויומיים התפרקה הקבוצה, אבל לא בגלל השני אלא כי הניסיון הצליח, וצריך רק להגדיל אותו.
ואז החליטו להגיש את ההחלטה לעם בחזרה אולי אחרי 5 פעמים כן ישנה הוא את דעתו, אולי יחליט שצריך להיות טבעוניים, או אולי דווקא השמנים הם אלה שנולדו למלוך, ובכלל מסתמא כל אזרח בביתו בערב דואג הוא מה יהיה עם חבר המושבעים, אז ודאי שרק לפי זה יקבעו המנצחים.
ויום לפני פתאום הם קלטו, השמן והג'ינג'י, הקרח והמנומש, שיכול להיות שהעם בכלל יגיד די.
אולי נמנה חברה חיצונית שתנהל את המדינה וזהו, אולי כל אחד יהיה שורר בביתו, ואף מדבר כלשון עצמו, ופתאום נזכרו שיש פה עם, זה לא מוכן ללכת לבחירות עד חוק המטרו, וזה לא מוכן אלא א"כ יבטלו את המטרו, זה דורש מימון מפלגות, וזה סתם כי התאריך לא נראה לו נכון.
.................................................
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

אשליה אופטית • אתגר 48

לוח מודעות

למעלה