דרוש מידע מעונין לקנות מברגה ביתי בוש 12 v יש למישהו מידע על מקום זול ואמין ?

תלללה

משתמש צעיר
מעונין בקנית מברגה בוש 12v כולל מטען ו -2 בטריות 2 אמפר ותיק
איפה מומלץ לקנות?
מישהו המליץ לי על ברלין בבני ברק יש למישהו פרטים?
כמה אמור להיות העלות?
 

אברהם א.

משתמש רשום
למה בוש? הסוללות שלהם לא משהו... בפרט בסדרה הביתית (צבע ירוק, מקצועי= כחול)
ובכל מקרה במה שתחליט לקנות - שווה להשקיע בסוללות ליתיום, אחרת חבל על הכסף.
אני ממליץ על דיוולט, שרד לי 6 שנים בשימוש מסיבי ללא הפסקה, ואח"כ העברתי אותו לשימוש ביתי, עדיין עובד מעולה.
בוש ומקיטה לא מתקרבים לעשירית מהתפוקה במוצר מקביל.
 

אברהם א.

משתמש רשום
להבהרת העניין - זה לא שלבעל מקצוע צריך איכותי ולביתי מספיק פשוט, כי הפשוט לא שווה כלום!! גם לא לשימוש ביתי, מי שקונה מברגה בפחות מ-500 ש"ח - לרוב יזרוק אותה לפח כעבור שנתיים שלוש, לעומת השקעה קטנה נוספת במברגה של כ-700 ש"ח שאמורה להחזיק בשימוש ביתי לפחות 10 שנים.
מה שקורה בפשוטות - בד"כ בתוך שנה/שנתיים/שלוש הסוללה נשחקת, ואז צריך להטעין בערך לילה שלם בשביל להבריג בורג אחד, ובלבד שהבורג לא ארוך מידי... (אני מגזים ממש לא בהרבה) ולקנות סוללה חדשה עולה כמו כלי חדש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה