נכתב ע"י חסידישער;n4929469:למיטב ידיעתי, הנתונים שפורסמו כאן אודות היומונים החרדיים, מופרזים בעליל. האם חברות הפרסום לא מקבלות נתוני אמת ממערכות העיתונים?
נכתב ע"י חסידישער;n4929781:בוודאי שנתוני האמת חסויים ביותר. אך לדעתי, משרד פרסום גדול שבין לקוחותיו נמנים חברות ענק במשק, ומשלם לעיתונות לגווניה, סכומי עתק עבור פרסומות, אמור לדרוש - ולקבל - את נתוני האמת על מספר המנויים.
ולעניין גופו: בעבר שמעתי מאדם העוסק בתחום, שהנתונים עומדים על כ-10-15% מהנתונים שנכתבו כאן... היה לי קשה מאוד לקבל את זה, אך לאחר מבדק מסויים שעשינו קבוצת חברים, זה די סביר. המבדק היה, ע"י סקירת כמה עשרות בניינים בכל עיר חרדית. נדירים הבניינים שיש בהם יותר מ-2-3 עיתונים מכל יומון. למיטב זכרוני [אין לי כעת את הקובץ שכתבתי בו את הנתונים] יצא שעל כל 15 משפחות בב"ב, יש 1.5 מנויים לכל יומון. בירושלים הנתונים היו יותר נמוכים מזה. כך גם בביתר עילית, מודיעין עילית, אלעד. באשדוד הנתונים היו כ-1.9 מנויים על כל 15 משפחות ל'המודיע', ועוד כ-0.6 מנויים על כל 15 משפחות לשאר היומונים. את הנתונים המדוייקים אני צריך לבדוק שוב, אבל זה היה הסדר גודל.
מכאן והלאה, הנתונים פשוטים מאוד. הציבור החרדי כולו כולל 100,000 משפחות בקירוב. ז"א שלכל העיתונים יחד יש 10,000-15,000 מנויים...
אגב, ברור ש'המודיע' הוא העיתון עם מספר המנויים הגדול ביותר, משום שרובו ככולו של ציבור חסידי גור מנויים על העיתון.
נכתב ע"י חסידישער;n4929781:..
אגב, ברור ש'המודיע' הוא העיתון עם מספר המנויים הגדול ביותר, משום שרובו ככולו של ציבור חסידי גור מנויים על העיתון.
נכתב ע"י האורות;n4931983:זאת אומרת שלפעמים מי שהוא הכי גדול לא באמת שולט.. רגע רגע רגע אולי עוד רגע אני יבין... על השוק אלא פלח ממש קטן שבוחר... לאאא עוד לא הבנתי... לנהוג בדרך שונה מהכלל
לא. לא הצלחתי להבין מה אומרים המשפטים האלה
אשכול מרתק. ופה מונחות מילים עמוקות שאני לא מצליח להבין
מישהו יכול לעזור לי אולי?
נכתב ע"י יוני מקרוני;n4929867:ולעניינינו זה לא סוף העולם לגלות את הנתונים המפתיעים האלו כי בדרך כלל הציבור שצורך הרבה ואיליו מכוונים הפרסומות מנוי לעיתון ו90% מהציבור שלנו הוא ציבור עני שאין לו כסף לא לקנות את העיתון ולא את מה שיש לו למכור
מי שבכל זאת מעוניין בציבור לא עשיר נשאר רק חינמונים או לוחות מודעות
נכתב ע"י welcome;n4934218:ממש טעות לחשוב שפרסום אצל ציבור 'עני' לא מביא את הכסף, הציבור ה'עני', השכבה הסציו אקונומית הנמוכה, המשפחות ברוכות הילדים, או איך שלא נקרא לזה, זה ציבור קניין ובהרבה תחומים הוא הקניין הגדול ביותר (בדרך כלל מוצרי יסוד ודברים בסיסיים), וגם אליהם מדבר הפרסום.
נכתב ע"י israelintop;n4932910:פחחחח....
הצחיק אותי ההשוואה בין פרינט לדיגיטל.
אז ככה - הכרתי משיהוא שפרסם פעם בשחרית במשך נראה לי חודש - עדות שלו - 2 אינצ בפרינט שוים הרבה יותר.
אני גם יש לי רשימת תפוצה עם 'נתוני פתיחה' של 12000, והפרסום לא מביא הרבה. הכנסות בפועל
כניסות לאתרים זה אולי מביא, - מהרבה משעוממים, שיתכן מאוד שמתוך 20000 מדוורים יש 100 בחורים שלוחצים כדי להכיר אתר חדש.
להוציא מזה הכסף? לדעתי ולידיעתי כמעט חסר סיכוי.
נכתב ע"י תאורת חרום;n4934951:מעניין ששחרית יצאו בימים אלו בקמפיין התרחבות מנויים עם הגרלות.
רק הבעיה המסויימת שיש בהגרלה הזו שהם רוצים פרטים אישיים.
נכתב ע"י 312A;n4935791:בעיה?!
ידוע לך שבהמודיע יודעים על המנויים שלהם 'הכל'?
אתה לא חושב שיתד נאמן עושים עוול בכך שהם לוקחים מהמנוי את השם ומספר הטלפון שלו? לא מספיק אמצעי תשלום וכתובת?
ברוך הבא לעולם השיווק
נכתב ע"י יוני מקרוני;n4934040:לא נעים לדבר גלוי בפורום חרדי אבל ביקשת אז נצטרך לדבר בצורה מכובדת ומקווה שתבין
אם עולם הפרסום מתחלק לכל השוק
ובציבור הכללי מי שיש לו הרבה מנויים זה אומר שהוא בפריסה רחבה יותר זה נכון בדרך כלל אבל לפעמים יש יוצא מהכלל
לדוגמא עם עיתון מסויים שייך למגזר מסויים מאד יכול ליהיות שלאותו מגזר יש סנדרטים שונים מהכלל
(וזה נכול כמעט לכל העיתונים במגזר שלנו )
לדוגמא אם יש עיתון עם 20 אלף מנווים מאד יכול ליהיות שהם מחולקים 9000 בערד 9000 בחצור הגלילית ורק היתר בבני ברק וירושליים ובעצם הם לא שולטים על השוק למרות שהם הכי גדולים
דוגמא נוספת אם יש שבועון ששייך לרשת מסוימת ויש לו 5000 מנויים ולאותה רשת יש 4800 עובדים מאד יכול ליהיות שהוא עושה מנוי אוטמטי לכל עובדי הרשת ובסה"כ יש לו רק 200 מנויים המעונינים לקרוא את השבועון
הדוגמאות בהקצנה בלי לפגוע באף אחד רק לסבר את האוזן
נכתב ע"י האורות;n4937081:לא הצלחתי להבין.
אם העיתון לא היה מייצג נתח גדול מהציבור החרדי לא היו מפרסמים אצלו.
אם העיתון מיצג פלח קטן מהציבור, היו צצים עוד עיתונים, כי הרי הציבור רוצה חדשות, דיווחים וכו'
או שהעיתון פשוט מייצג פלח גדול מאד מהציבור החרדי והחברות המפרסמות רוצות להגיע לציבור החרדי, ומה לעשות שזה הציבור החרדי?
הבאת דוגמה יפה של ה5000 מנויים על השבועון, אם הציבור שדורש את השבועון הם בסה"כ 5000 איש, אז הוא השיג את המטרה.
אם יש יותר מ5000 איש, אז או שהמנויים אינם "אוטומטיים" מעובדי הרשת או שהיה נפתח עוד עיתון. כי הרי יש דרישה.
היה עיתון בערד ובחצור, פתחו עיתון בביתר ואלעד. וככה זה יכול להמשיך,
או שלא יכול להמשיך כי זה בעצם כל הציבור החרדי.
נכתב ע"י האורות;n4937081:לא הצלחתי להבין.
אם העיתון לא היה מייצג נתח גדול מהציבור החרדי לא היו מפרסמים אצלו.
אם העיתון מיצג פלח קטן מהציבור, היו צצים עוד עיתונים, כי הרי הציבור רוצה חדשות, דיווחים וכו'
או שהעיתון פשוט מייצג פלח גדול מאד מהציבור החרדי והחברות המפרסמות רוצות להגיע לציבור החרדי, ומה לעשות שזה הציבור החרדי?....
היה עיתון בערד ובחצור, פתחו עיתון בביתר ואלעד. .......
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
18.06
י"ב סיוון
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
פוטושופ לצלמים
עם אופק עוגן
כלים מתקדמים, טכניקות חדשות ובינה מלאכותית בפוטושופ לצלמים בעידן 2024
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק טז
א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח: