מספר פלאפון משומש

Nahum

משתמש צעיר
D I G I T A L
שלום לכולם!
קניתי לפני מספר חודשים פלאפון חדש מחברת פלאפון, כולל מספר 'חדש'.

הבעיה היא שהמספר אינו חדש כלל והוא כבר היה בשימוש אצל אדם בשם 'אלי פרץ'.

אני לא מפסיק לקבל שיחות בשבילו. בהתחלה זה עוד היה נסבל, אמרתי לעצמי שבטח יקח זמן עד שהוא יעדכן את החברים וכו', אבל גם עכשיו, אחרי 5 חודשים, אני עדיין מקבל שיחות פעמיים עד חמישה בשבוע בסגנון "מה קורה אלי?" "שלום אלי, מדברים ממשרד...".

אני לא יודע מה לעשות, לא כל כך אכפת לי להחליף מספר, אבל אני עדיין עצבני על זה שהמוכרת בסניף אפילו לא עדכנה אותי שזה מספר משומש, ממש מחדל מבחינתה.

השאלה היא מה אני עושה, והאם אני יכול לתבוע על כך את החברה?
 

שי דרומי

משתמש צעיר
ע"פ חוק היא לא מחוייבת לדווח שהפסר היה בשימוש בעבר. מה שכן החברה מחוייבת להקפיא את המספר ששה חודשים לפני ההעברה ללקוח הבא. אם תמצא דרך להוכיח שהיא לא נהגה כן, יש לך עילה לתביעה.
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
תתנחם, קו הטלפון הביתי שלנו היה שייך לפני למעלה מחמש שנים לאנשים עם הרבה מאוד מכרים וגם עם עסק פורח (חנות כלי נגינה). אנחנו רכשנו את המספר מבזק לפני חמש שנים ואף אחד לא יידע אותנו, ועד עכשיו מתקשרים אלינו ומחפשים אותם כל הזמן.
אה, הם גם היו תורמים להמון אגודות, כמו האגודה למען החייל וכדו', וגם הם לא מפסיקים להתקשר.
 

Nahum

משתמש צעיר
D I G I T A L
מה שאני לא מבין, זה למה הם לא יכולים לתת לי מספר חדש, זה לא שהתעקשתי דווקא על המספר הזה...

בכל אופן, מנחם לשמוע שאני לא היחיד, גם אם זה לא ממש פותר לי את הבעיה...:)
 

שי דרומי

משתמש צעיר
נכתב ע"י עפרה;464944:
תתנחם, קו הטלפון הביתי שלנו היה שייך לפני למעלה מחמש שנים לאנשים עם הרבה מאוד מכרים וגם עם עסק פורח (חנות כלי נגינה). אנחנו רכשנו את המספר מבזק לפני חמש שנים ואף אחד לא יידע אותנו, ועד עכשיו מתקשרים אלינו ומחפשים אותם כל הזמן.
אה, הם גם היו תורמים להמון אגודות, כמו האגודה למען החייל וכדו', וגם הם לא מפסיקים להתקשר.
עכשיו תורי להתבכיין. מספר הטלפון שלי היה שייך לפני שלוש שנים לעולה מרוסיה ועד היום אני יכול לקבל טלפונים שמחפשים אותו. הבעיה היא שאני אפילו לא מצליח להסביר לעומד מעבר לקו את הטעות. הוא מתקשר מרוסיה ולא מבין מילה עברית. טלפונים בשעות הבוקר המוקדמות הם אצלי דבר שבשגרה. וכן, גם קצת טלפונים בשבת - כששוכחים להוציא את הטלפון...
 

אושר

משתמש מקצוען
כשלנו היה מקרה כזה (קבלנו מספר של סוכן מבוקש מאוד, לא זוכרת משהו מדויק, וכל הזמן חיפשו אותו וטרטרו אותנו) התקשרנו והתלוננו וצעקנו וגערנו ואיימנו- וקבלנו מספר חדש ופיצוי: תכנית משתלמת עם יותר דק' חינם.(זה היה של אורנג')
שווה לטרטר אותם, לפחות כמו שטרטרו אותך.
 

מאירי5

משתמש רשום
מה תגידו על זה ששמו במדריך הטלפון את המספר שלי על שם של משפחה אחרת ביישוב אחר בכלל, (באותו איזור חיוג) וכל הזמן מחפשים אותם?
אני כבר מכיר את כל בני המשפחה ואת תחביביהם כמעט...

אה, כבר התקשרתי לצעוק על המפיק, ואני מקוה שהוא החליף אבל עדיין יש טלפונים.
 

חיוכון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ואצלי היה סיפור עם סוף טוב.
לפחות פעם בשבוע (ולפעמים ארבע...) היה מתקשר אלי מישהוא ומחפש את 'חיים', ואני אומר סליחה טעות זה לא חיים. אחרי תקופה שכבר שיגעו אותי החלטתי לשים לזה סוף. התקשרה מישהי שלום אני מדברת עם חיים, ואני משיב, לא זה טעות, אבל לפני שאת מנתקת תגידי לי מי זה חיים הזה. והיא מספרת לי שזה רב'ה בחיידר והיא אמרה לי גם את שם המשפהה שלו, ומתברר שאני מכיר טוב מאד את אחיו שהוא מנהל חיידר באיזורי. הודיתי לה והתקשרתי לאחיו ושאלתי אותו אם יש לו אח חיים, ולאחר דין ודברים קצר התברר שהמספר שלו דומה למספר שלי (שתי ספרות שונות) וכנראה משום מה המספר שלי התגלגל מהון להון אצל מכריו חבריו ודורשי שלומו, וכנראה גם אצל הורי תלמידיו הלא מעטים. מאז, למשך כשבוע מי שהתקשר וביקש את חיים קיבל את התשובה פחות או יותר 'המספר המבוקש הוא.... איזור חיוג..... וכו' וכו'', בתוספת בקשה מצידי שיעביר לחיים הנ"ל את המידע על מספרו המשובש, ויודיע לכל העוסקים במלאכת הקודש שהמספר שלי הוא שונה בשתי ספרות מהמספר המבוקש. מאז..... שקט !
סוף טוב הכל טוב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה