מסך שטוח לגרפיקאי

Ayelet Maimon

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
עד היום לא הסתכלתי לכיוון המסכים השטוחים לשימושי כגרפיקאית. תמיד ידעתי שהם בעייתיים בעומק הצבעים, בקונטרסט ולא מתאימים למי שחשובה לו קשת צבעים רחבה ואמינות הגוונים. היום אני מבינה שנשתנו דברים. המסכים השטוחים הם לא מה שהיו בתחילת דרכם. אשמח לייעוץ ממביני דבר (ומשתמשים בעלי ניסיון) מהם המסכים המתאימים ביותר לגרפיקאי, על אלו רכיבים/ שיטות עובדים אלו שהם טובים למקצוע ומהם המחירים המומלצים.
כמו כן, ראיתי מבריקים. האם הם טובים יותר? ומה לגבי הגודל?
בבקשה, אשמח לכל מידע שיחכימני בדרך לבחירת המסך התאים.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
היום מסך גדול תקבלי רק ממחסן או יד שניה.
כבר כמה שנים שלא מייצרים.

מסך שטוח מצוין, תלוי מאיזו חברה.
 

אדריכלית

משתמש רשום
המבריקים נקראים "קריסטל",המרגיז בהם הוא שרואים בהם השתקפות (ברקעים שחורים את עצמך, ובלבנים או אפורים- תלוי בהגדרות התוכנה-השתקפויות אור וכדו') אבל לדעתי איכות הקוים- הדקיקות שלהם והצבע משום מה, יותר איכותיים, הקו לא נראה כמקבץ נקודות אלא כקו ממש, גם העומק והקונסטרקט ברורים וחזקים יותר, מנסיון, תפתחי שני מסכים האחד מבריק קריסטלי והשני רגיל ותראי הבדל בחדות. אין לי מושג למה, אולי מישהו חכם פה בפורום יוכל לעזור, אבל זו המציאות. (אולי סוג הזכוכית??) בכל מקרה החברה הטובה ביותר למסכים היא סמסונג, בעלת חוזק וצבע מצויינים. מקווה שעזרתי, בתור אדריכלית אני צריכה פחות עומקים וצבעים אמיתיים אבל עוביים צריכה מאוד וראיתי הבדל אדיר בין השתיים.
 

Ayelet Maimon

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מיג, יש לי מסך גדול שאני מרוצה ממנו מאוד ואני שואלת על מנת להתקדם הלאה אבל לא לעשות שטות.
אדריכלית-גם אני אהבתי את המבריקים הם נראים יותר חדים והצבעים נראים חיים יותר.
בכל אופן, גם לתועלת מי שנכנס בדיוק יש שירשור על מסכים בפורום גרפיקה אז שאבתי משם את המידע המתאים. תודה.
 

morit

משתמש רשום
חייבת לומר שיש לי מסך של סמסונג בדגם שנחשב מעולה ואני כ"כ מצטערת שקניתי אותו הצבעים ממש לא מדויקים החלק העליון בהיר לעומת החלק התחתון בקיצור ממש לא ממליצה, אבל מסכי מק הדקים שווים ממש, נוחים, צבע אחיד ומדויק!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה