מכתב תודה לבית חולים

a_ dsa

משתמש רשום
בס"ד

מנסה לנסח מכתב תודה לבית חולים על טיפול מסור וכו'
לא כל כך הולך לי,
אשמח לקבל דוג' שיכול מאוד לעזור

תזכו למצוות!
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
בבקשה. עשיתי העתק הדבק

בס"ד,
תאריך_________
לכבוד
פרופסור גבי ברבש הנכבד
מנהל ביה"ח איכילוב

מרגישה אני זכות וחובה להביע בפני מע"כ את הערכה והתודה על המסירות והאדיבות של צוות ביה"ח ללא יוצא מן הכלל, בזמן שהותי בביה"ח במוצאי יוה"כ לרגל הולדת ביתי למזל"ט.

בסיעתא דשמיא ותודות לצוות המיוחד בחדר הלידה בראשות פרופ' לסינג מנהל ביה"ח ליס, ועמו מנהל המחלקה ד"ר שנהב, שהתייחס אלינו בנעימות לאורך כל הדרך, והמרדים הראשי והמקסים ד"ר לוטן; ובמיוחד למילדת המסורה הגב' מינדי תחי', אשר עשתה מלאכתה נאמנה בחן ובנעימות יחד עם המתמחה הגב' איריס תחי', שדאגה לי, מתוך מסירות ורצון כן לעזור עם מאור פנים, כולם יחד היו כ"כ נהדרים ומקסימים כלפי, שב"ה גם הלידה היתה נהדרת ומקסימה וזכיתי בס"ד בקלות, ברוגע ובנעימות לחבוק תוך מספר שעות את ביתי תחי'.
גם בהמשך הדרך, במחלקת יולדות ב' בראשות הגב' סבטלנה, היה היחס חם, אוהד ונהדר – כה חבל שאינני זוכרת את שמות כל האחיות והרופאים, אולם הציון הכללי לכולם היה מצוין ויותר!
ואיך אפשר לשכוח את מחלקת הילודים שם זכתה ביתי ליחס וטיפול אישי ומסור.
ומעט לפני הסוף, רב תודות לצוות המתנדבות הנפלא בראשות הגב' טובה לב והגב' דבורה נרקיס תחי' על עזרתן ותמיכתן ביחסם הנפלא והאוהד כלפי.

בימים טרופים אלו, כשמבחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה, אין ספק שתחושת האחריות זה לזה והעזרה והנתינה לזולת הם ערבים לנו שנוכל להמשיך בס"ד ולהתגבר על כל המכשולים העומדים בדרכנו,
ומשמים ירעיפו עליכם שפע ברכה והצלחה בכל מעשה ידכם
לראות ולהתבשר תמיד בישועתן של כלל ישראל.

מ-________

נ.ב. נא להעביר בשמינו תודות לכל העוזרים והמסייעים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה