בקשת תפילה מי רוצה לזכות להיות בין המאה חמישים צדיקות?

שורי פלד

משתמש מקצוען
מי עוד מצטרפת?
מי שרוצה שתשלח לי למייל את המייל שלה, ואני ישתדל (לא מבטיחה) לשלוח תזכורת
המייל שלי הוא <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
תודה לכל המצטרפות, מרגש לראות
ולדעתי אפשר להתחיל כבר מהיום, זה כולו פרק אחד בתהילים
ונעדכן כאן באשכול מתי יש ספר תהילים שלם, להתחיל ארבעים יום
 

אך

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
לכל מי שמחפשת רעיון לתזכורת, ראשית, החלטתי שבל"נ אני אגיד את פרקי התהילים כל יום מיד לאחר שחרית כך שבע"ה זה יכנס לרוטינה אוטומטית (סה"כ 2 פרקים, גם אם אני מאד ימהר זה לא יוסיף הרבה זמן). כ"כ הדבקתי פתק עם הפרקים שקיבלתי ע"ע על המסך של המחשב, כך שברגע שאני אתיישב לעבוד אני אראה את זה מול העיניים.
בהצלחה ושנתבשר בשו"ט.
 

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
לקחתי ל"ג
גם אני אשמח לתזכורת יומית...
 
פרק קכג:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב) הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל ד' אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג) חָנֵּנוּ ד' חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד) רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה