קראתי כאן הרבה מהתגובות.
ויש לי משהו קטן להגיד, בתור אחות לילד עם קשו"ר+היפראקטיביות ברמה גבוהה.
בחלק מהתגובות שקראתי אני שומעת כאילו 'הם מעופפים' 'לא אחראים' 'הם חיים בעולם אחר' וכד'..
רק לציין, שהרבה מהנאמר כאן הוא לא מדוייק.
כשהם מתנתקים לרגע מהשיחה, זה לא אומר שהם לא הבינו או לא איתנו, הם פשוט קלטו את מה שרצינו להגיד והורידו את כל התיאורים בדרך.
ואני אתן דוג' אמתית:
כשאחי בת"ת יושב (על קוצים) ומקשיב (עד כמה שאפשר), אחרי 10 דק', הוא מרגיש ש'משעמם לו', הכיתה:
'לא זזה', 'מה יש להם הם כמו מתים' 'מה הם לא קולטים מה הרב אומר? למה להסביר שעה?' (ועוד תגובות מהסוג הזה)
אז הוא קלט - אבל הם עדיין לא.
ולכן הוא צריך לצאת, הוא החליט שהוא מיצה.
וזה מה שגורם לו שהוא לא יכול יותר לשבת להקשיב זה כבר לא מעניין אותו, הוא הבין את הפואנטה.
ובקשר לזה:
אבל על כל הפעמים שהם שכחו דברים חיוניים, שרפו סירים, שכחו לעשות עוד מלאן דברים שלפני שניה מישהו הזכיר להם- על זה הם לא יספרו לכם כל כך מהר.
זה לא קורה, הוא לא שוכח כלום. אדרבה הוא זוכר את הפרטים הכי קטנים שיכולים להיות,
ובפרט בדברים חיוניים. (לא לכבות סיר, את זה גם אני לפעמים שוכחת)
ואני מכירה עוד כמה 'מופרעים' שלא שוכחים כ"כ מהר.
ב"א עם קושי בקשו"ר לא ילך להרצאה כי לא מתאים לו.
נכון.
לכל אחד יש תכונות ודברים שלא מתאימים לו.
לי לא מתאים... לך לא מתאים.. לכם לא מתאים..
לקשו"ר לא מתאים הרצאות.
.
עדין זה לא אומר שזה מפריע. זה פשוט ב"א עם תכונות אחרות.
!