כל המשרדי פרסום שעובדים במגזר, פחות או יותר כולם אותו דבר. זה הבריק פה, זה הבריק שם, קשה להצביע על משרד מסוים ולהגיד שהוא מעל כולם. אין כזה.
הסתובבתי פעם במשרד פרסום וגיליתי שהדגש פחות על היצירתיות ויותר על המהירות. המשרדים מסתבר, עובדים תחת מעמסה כבדה של לחץ ומהירות. בבחינת "זה היה צריך להיות מוכן כבר אתמול".
אין יותר מידי זמן לחשוב, העיקר שיהיה כמה שיותר לקוחות, העובדים בקושי נושמים, ולחץ... לחץ... לחץ.
הילד נראה טוב? הכותרת חזקה? יאללה מוציאם לעיתון. העיקר שזה יהיה בשבת הזה בעיתונים, וחלילה לא בשבת הבאה.
דבר שני, יש הגבלה לציבור שלמרבה המזל הנשים כבודם פנימה, ואינם משמשים לאובייקט פרסומי ואכמ"ל.
דבר שלישי גם התעוזה מוגבלת, כך שכל המשרדים סובלים מאותם מוגבלויות ולא ניתן להצביע על משרד מסוים ולהגיד, זה מעיז יותר, שוב, כי אין כזה. אתן דוגמה, ידוע היום שבחתונות הבחורים שותים הרבה רד בולים לסוגיהם, היה מתבקש במידה והיה צריך לפרסם סוג של רד בול, לשים בחור ישיבה רוקד במרכז המעגל בחתונה, כשכל כולו אחוז שרעפים, ורוקד טפחיים מעל הקרקע. רד בול, נותן לך כנפיים. פרסומת חזקה? כן. צנוע? כן. מתאים? לא. למה? ס'פאסט נישט.
משרד שיעיז? יצטרך להתמודד עם 'ועד הרבנים לענייני תעוזה בפרסום', שורה תחתונה, כשמנו, כן אנחנו. חרדים. מלשון 'חרדה'. חרדים לדבר השם. עם אנחנו חרדים במובן החרדתי, הרי שבעלי המשרדים הללו 'חרדתיים' שבעתיים.
מה שיפה הוא, שעל אף כל המוגבלויות שציינתי, המשרדים עושים מלאכה ראויה, מי יותר ומי עוד יותר, אבל שוב אציין בפעם אחרונה, משרד פרסום אחד שהוא יותר מוצלח מכולם? אין כזה.