מי לדעתך משרד הפרסום שמוציא גרפיקה ורעיון פרסומי הכי מוצלח?

AN130

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מי לדעתך משרד הפרסום שמוציא גרפיקה ורעיון פרסומי הכי מוצלח?

יש הרבה משרדי פרסום חדשים וישנים כולם עושים פרסומים יפים ורעיונות מדהימים אבל לא כל פרסום או רעיון היוצא מתחת ידיו של משרד כזה או אחר עושה עבודה הכי טובה.

ולכן מעניין אותי לדעת מי לדעתך עושה את העבודה הן ברעיון והן בגרפיקה ברוב הפעמיים הכי מוצלח??
 

ROT

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לדעתי מי שמבריק הרבה פעמים הן מבחינת הרעיון והן מבחינת הגרפיקה זה משרד הפרסום מימד ,
כשרואים פרסומת מלוטשת היטב יודעים שזה שלהם.
 

אספקלר

משתמש צעיר
לא חושב שאפשר לתייג משרד כך או כך.

בכל משרד טוב יש הבלחות מדהימות (ע"ע לניאדו של דמיון למשל, הצבעים בחלב של מימד,), יש הרבה עבודות טובות (המיתוג של פלדהיים של גל למשל, ארסי קולה של אפיקים) ויש יציאות גרועות ממש (העתק הדבק).
 

וואהו

משתמש רשום
שאלה כוללנית מידי.
בגדול, אפשר לקטלג כך:

בולטון - הבלחות מידי פעם לרוב בנאלי ולא יפה (לב לאחים, גלית וכו').
גל אורן - קופי בעיקר, (תקרא תצליח, פסח מצה ומלון), ארט טוב לרוב תמונות קנויות.
אפיקים - בנאלים (תמונות ילדים וסגרנו עניין),קופי חלש. (אריסטוקרט, שטוחים).
מימד - עיצוב נשי ועדין, קופי נחמד, מודעות שנראות טוב קריאייטיב לרוב חלש. תמונת מוצר בגדול, כותרת וחלאס.
תוצאות - כותרות כמו של תוצאות, מנסה להיות חרדי. חלש. לא משו.
בראשית - בגדול, קריאייטיב. חשיבה בכל מודעה. יש תקווה לפרסום החרדי.
מקאן - בכללי הם הבולטים, חבל שבמגזרי לא משקיעים.
דמיון - הוכיח שהוא מסוגל, (קול ברמה) וכותרות מובלחות (חדד) תשתדלו יותר.

השאר: מנטה, אגס, מותג בפרסום, מגזרים... די מתחרים על אותה נישה לרוב אין דברים מבריקים.
 

נקי_כפים

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
בגדול זה די לא לעניין להכליל ככה משרד שלם על שלל עובדיו וקמפיניו אבל בכל זאת:

בהכללה גסה ארבעת הגדולים גל-בולטון-אפיקים-מימד סובלים ומקרינים נפיחות וניתוק מהרחוב החרדי הקלאסי ומקהל היעד בכלל- מן הסתכלות מלמעלה לאמר: יאלללה אתם מה אתם כבר מבינים...
וכך גם הרמה הגראפית- רדודה וחסרת מעוף. להוציא את מימד שרמת הביצוע שלו הרבה הרבה מעל כולם (נסטלה, מולר) אבל רמת הקריאטיב שם כל כך עלובה שקשה לשים לב.

טריו-בראשית המצב בדיוק הפוך הקופי כל כך משתדל ומורכב שכל עבודה שלהם נראית כמו פרוייקט גמר של תלמידה מתלהבת מידי בבצפר... רעיון הזוי ומופרך העיקר הכנסנו איזה משחק מילים/תמונה טמונה סטייל האשכול אוסף פרסומות מדהים מהעולם...

מה שאני מתקשה להבין גם באשכול זה וגם באשכול הדירוג של המשרדים זה את השנאה והתיעוב לתוצאות, דווקא יחסית לנסיונו ומעמדו בעיני הוא יותר מוצלח מאחרים הן ברעיון והן בביצוע, אבל משום מה הוא סובל מחוסר פרגון או קנאה
 

AN130

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אני חושב כך...

נכתב ע"י אספקלר;522932:
לא חושב שאפשר לתייג משרד כך או כך.

בכל משרד טוב יש הבלחות מדהימות (ע"ע לניאדו של דמיון למשל, הצבעים בחלב של מימד,), יש הרבה עבודות טובות (המיתוג של פלדהיים של גל למשל, ארסי קולה של אפיקים) ויש יציאות גרועות ממש (העתק הדבק).

אני חושב כך...
 

וואהו

משתמש רשום
נכתב ע"י נקי_כפים;522954:
מה שאני מתקשה להבין גם באשכול זה וגם באשכול הדירוג של המשרדים זה את השנאה והתיעוב לתוצאות, דווקא יחסית לנסיונו ומעמדו בעיני הוא יותר מוצלח מאחרים הן ברעיון והן בביצוע, אבל משום מה הוא סובל מחוסר פרגון או קנאה

בוא נניח על השולחן פרסומת של תוצאות וננתח אותה ונראה מה יהיו תוצאותיה.
זו לא שנאה ח"ו, זו ביקורת מקצועית.
 

AN130

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מי יותר טוב

אכן כל משרד מוציא גרפיקה יפה ורעיונות יפים כל אחד לפי טעמו.

אבל מה שהכי מרגיז שמשרד מוציא פרסום כדי לצאת ידי חובה .
כמו למשל היה פרסומת של שמן של חברת מיה שכתבו "למיהדרין"

וכך רצו לומר לנו שלחברת מיה יש שמן למהדרין, נו מה גם כשאני יושב וחושב על רעיון אני מוציא דבר כזה ..אני מצפה ליותא ממשרד פרסום .

יש עוד כאלה שפשוט אתה אומר היה עדיף שלא היו מוציאים פרסום ולא היו מורידים את הרמה שלהם.

אבל אני רוצה להגיד שפו ל"דמיון" לגבי בית חולים לניאדו פשוט נקי ונותן לך להרגיש שאתה בבית חולים (כך אני הרגשתי)...
 

AN130

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אני רוצה לעלות מודעות איך עושים את זה?
 

שמואל בזנסון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כל המשרדי פרסום שעובדים במגזר, פחות או יותר כולם אותו דבר. זה הבריק פה, זה הבריק שם, קשה להצביע על משרד מסוים ולהגיד שהוא מעל כולם. אין כזה.

הסתובבתי פעם במשרד פרסום וגיליתי שהדגש פחות על היצירתיות ויותר על המהירות. המשרדים מסתבר, עובדים תחת מעמסה כבדה של לחץ ומהירות. בבחינת "זה היה צריך להיות מוכן כבר אתמול".
אין יותר מידי זמן לחשוב, העיקר שיהיה כמה שיותר לקוחות, העובדים בקושי נושמים, ולחץ... לחץ... לחץ.

הילד נראה טוב? הכותרת חזקה? יאללה מוציאם לעיתון. העיקר שזה יהיה בשבת הזה בעיתונים, וחלילה לא בשבת הבאה.

דבר שני, יש הגבלה לציבור שלמרבה המזל הנשים כבודם פנימה, ואינם משמשים לאובייקט פרסומי ואכמ"ל.

דבר שלישי גם התעוזה מוגבלת, כך שכל המשרדים סובלים מאותם מוגבלויות ולא ניתן להצביע על משרד מסוים ולהגיד, זה מעיז יותר, שוב, כי אין כזה. אתן דוגמה, ידוע היום שבחתונות הבחורים שותים הרבה רד בולים לסוגיהם, היה מתבקש במידה והיה צריך לפרסם סוג של רד בול, לשים בחור ישיבה רוקד במרכז המעגל בחתונה, כשכל כולו אחוז שרעפים, ורוקד טפחיים מעל הקרקע. רד בול, נותן לך כנפיים. פרסומת חזקה? כן. צנוע? כן. מתאים? לא. למה? ס'פאסט נישט.

משרד שיעיז? יצטרך להתמודד עם 'ועד הרבנים לענייני תעוזה בפרסום', שורה תחתונה, כשמנו, כן אנחנו. חרדים. מלשון 'חרדה'. חרדים לדבר השם. עם אנחנו חרדים במובן החרדתי, הרי שבעלי המשרדים הללו 'חרדתיים' שבעתיים.

מה שיפה הוא, שעל אף כל המוגבלויות שציינתי, המשרדים עושים מלאכה ראויה, מי יותר ומי עוד יותר, אבל שוב אציין בפעם אחרונה, משרד פרסום אחד שהוא יותר מוצלח מכולם? אין כזה.
 

AN130

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
נכון אבל...

נכתב ע"י הכי טוב;522998:
כל המשרדי פרסום שעובדים במגזר, פחות או יותר כולם אותו דבר. זה הבריק פה, זה הבריק שם, קשה להצביע על משרד מסוים ולהגיד שהוא מעל כולם. אין כזה.

הסתובבתי פעם במשרד פרסום וגיליתי שהדגש פחות על היצירתיות ויותר על המהירות. המשרדים מסתבר, עובדים תחת מעמסה כבדה של לחץ ומהירות. בבחינת "זה היה צריך להיות מוכן כבר אתמול".
אין יותר מידי זמן לחשוב, העיקר שיהיה כמה שיותר לקוחות, העובדים בקושי נושמים, ולחץ... לחץ... לחץ.

הילד נראה טוב? הכותרת חזקה? יאללה מוציאם לעיתון. העיקר שזה יהיה בשבת הזה בעיתונים, וחלילה לא בשבת הבאה.

דבר שני, יש הגבלה לציבור שלמרבה המזל הנשים כבודם פנימה, ואינם משמשים לאובייקט פרסומי ואכמ"ל.

דבר שלישי גם התעוזה מוגבלת, כך שכל המשרדים סובלים מאותם מוגבלויות ולא ניתן להצביע על משרד מסוים ולהגיד, זה מעיז יותר, שוב, כי אין כזה. אתן דוגמה, ידוע היום שבחתונות הבחורים שותים הרבה רד בולים לסוגיהם, היה מתבקש במידה והיה צריך לפרסם סוג של רד בול, לשים בחור ישיבה רוקד במרכז המעגל בחתונה, כשכל כולו אחוז שרעפים, ורוקד טפחיים מעל הקרקע. רד בול, נותן לך כנפיים. פרסומת חזקה? כן. צנוע? כן. מתאים? לא. למה? ס'פאסט נישט.

משרד שיעיז? יצטרך להתמודד עם 'ועד הרבנים לענייני תעוזה בפרסום', שורה תחתונה, כשמנו, כן אנחנו. חרדים. מלשון 'חרדה'. חרדים לדבר השם. עם אנחנו חרדים במובן החרדתי, הרי שבעלי המשרדים הללו 'חרדתיים' שבעתיים.

מה שיפה הוא, שעל אף כל המוגבלויות שציינתי, המשרדים עושים מלאכה ראויה, מי יותר ומי עוד יותר, אבל שוב אציין בפעם אחרונה, משרד פרסום אחד שהוא יותר מוצלח מכולם? אין כזה.

נכון יש לחץ במשרד פרסום ורוצים להוציא את הפרסום כמה שיותר מהר אבל.. אצל אחינו החילונים לא כל הפרסומות הם נשים והם מוציאים פרסומים יפים מאוד למה הם כן ואנחנו לא ..עוד דבר חברה x או y שרוצה להוציא קמפיין היא לא חושבת על זה יומיים לפני שבת זה כמה שבועות או חודשים קודם?

ולגבי הדוג' שהבאת על רד בול הפרסום ממש אבל ממש על הפנים .
מה זה בא לומר ששותים בחתונות ורק שם או רק שם ..יצאתי מבולבל בפרסום הנל'.
 

שמואל בזנסון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני לא חושב שהפרסום 'פרינט' החילוני בבסיס, הרבה יותר מוצלח מהחרדי.
לגבי הדוגמה, אכן, זאת היתה רק דוגמה. אני לא פרסומאי ולא התיימרתי לכך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה