מי המפרסם את המבצר ואלו שמנסים לפגוע בו

  • פותח הנושא ROT
  • פורסם בתאריך

ROT

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יכול להיות עוד מגזין אבל בנושא הגיוס.
 

ישראל1001

משתמש צעיר
זה אינו שבועון או משהו כזה. אלא מגזין בנושא הגיוס, שאמור לצאת בתדירות בתקופה הקרובה לפי משב הרוח בענין הגזירות.
זה מחולק חינם, וזה ללא מטרות רווח. נטו לשם שמים. להחדיר לציבור קצת מוּדעות למצב.

היתה פה חשיבה מחודשת, לא עוד חוברות הסברה כבדות ובלתי קריאות, אלא קמפיין מושקע. מגזין מכובד עם תוכן מעניין, שמלווה בטיזרים שאי אפשר לפספס, ככה אף אחד לא יזרוק אותו לפח האשפה בכניסה לבית...

בהמשך אעלה את הגליון במלואו.
בינתיים עוד מודעה.
 

קבצים מצורפים

  • רעיון3.jpg
    KB 782.8 · צפיות: 8

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
מפתיע לטובה.
עבודה יפה ישראל!
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
בריף זה לא שרטוט לדוגמה.
אם עדיין לא הודפס - תקנו מהר. טעות כזו מעמידה בסימן שאלה את הרמה המקצועית של הצוות המקצועי.
 

חילו

משתמש רשום
נכתב ע"י חילו;832065:
אכן נראה תמוה. לא ברור מה הם בעצם רוצים וממי. בינתיים זה לא יותר מטיזר

ראיתי את הגליון 30 עמוד, עברתי עליו ונדמה לי שהבנתי היטב את רוח הדברים אבל למה אני עדיין מסתכלת עליו בזרות ובחשדנות??? האם זה לא בגלל שהוא יוצא בעילום שם מה שאולי נותן לי קצת תחושה מוזרה שאולי מישהו מנסה להרוויח כאן מטרה נסתרת שהוא לא מצהיר עליה? ובפרט כשמדובר בקמפיין מושקע אנחנו תמיד רגילים לראות את זה שקוטף את הקרדיט בצידו טור אישי של מנכ"ל הארגון ותמונתו.
על אחת כמה וכמה כשמדובר בנושאי השקפה, הרי אף אחד לא יתן למישהו ולשום גליון להכתיב או אפילו להשפיע על השקפתו אא"כ בפינת העמוד התחתונה יופיע הלוגו של עיתון הבית שלו (המודיע/המבשר/יתד/יום ליום/הפלס וכו')


הקמפיין היפה והמושקע כבר מתגלגל יותר מחודש ולדעתי הוא קצת חסר זהות ומיתוג, חסרה הדמות ה'פרסונה' מאחורי המלל והפרוייקט כולו ובמקום לתפוס את העין וללכוד את תשומת הלב ולחדור לתודעה, הוא חולף על פניה ומתפספס.

כשיש נניח קמפיין לכובעי גברים חסידיים, החסיד שעובר וצופה בה מבין שהיא מדברת אליו והליטאי מבין שהיא לא קשורה אליו אבל הוא עדיין מזהה למי היא כן פונה.

אישית, כשעברתי ליד המודעות זה נתן תחושה של כנראה לא משהו שמיועד אליי והתחושה שלי הייתה שכל מי שייתקל בה יחשוב כך ויעיד על כך תחילת האשכול הזה.

תקנו אותי אם אני טועה זה יהיה לי מאד מעניין.

נ.ב אין לזה כל קשר למבצע העבודה הגראפית המקסימה.:)
 

יוספי רוזן

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
העבודה עצמה יפיפה, נראה לי שהם מפספסים כאן משו חשוב, בנוסף לנקודה שאין גב מאחורי המגזין שזה אכן מעלה את החשדנות, כבר לימדו אותנו חכמים שאין כלום בחינם, אז מאיפה התקציבים הגדולים? לשלם למעצב? לקופרייטינג? לדפוס? להפצה? למדביק המודעות? לעירייה על שטחים בפרסום וכ'??
והמגזין - לא ראיתי אותו אך כנראה יש שם כמה כתבים לא? הרי לא יכול אדם אחד לעשות את כל העבודה הזו, מי הם? מה הם?
מאד מאד מסקרן אותי. אני בטוחה שגם אתכם...
 

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
על זה נאמר: "איפה אבא שלך"?
 

מוישה

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
לחסומים [ששומרים על המבצ...:)], שפתוח להם לדעת אפשר להוריד מכאן
[זה יותר מ3 מגה לכן לא הצלחתי להעלות לכאן]
 

N.O

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ולמי שסגור לדעת? (ופתוח דרופבוקס וג'מבומייל?)
 

מוישה

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

קבצים מצורפים

  • המבצר חלק 1.pdf
    KB 941.3 · צפיות: 16
  • המבצר חלק 2.pdf
    1.1 MB · צפיות: 32
  • המבצר חלק 3 גב.pdf
    1.3 MB · צפיות: 12

חנון

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
זכיתי שנעשה מלאכתי בידי אחרים...
 

בנים

משתמש צעיר
לא מבין מי הוא המתיימר לפרוס את כל ההשקפה החרדית באופן כזה.

קצת מגוחך.
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י נטיעות;839398:
לא מבין מי הוא המתיימר לפרוס את כל ההשקפה החרדית באופן כזה.

קצת מגוחך.

היי נטיעות,

יש כאן 2 נקודות עיקריות לתת עליהן את הדעת במסע פרסום כזה.

(אני אמנם נוקט כאן בדוגמאות הפוליטיות שבטח קצת ירחיקו כמה מגולשי הפורום, אבל הדיון ייסוב בעיקר סביב צורת השיווק של הצדדים, אז במחילה):

א. ההתנגדות לרמת ההשקפה של יוזמי החוברת. בסופו שלדבר המוצר שהם משווקים (ה'השקפה') נמצא באיזשהו מקום כמה שלבים מתחת לקונצנזוס החרדי - כוונתי העמדה המסודרת של יהדות התורה ושס כלפי אלו שלא זכו לשבת באוהלה של תורה ופרנסתם אומנותם.

ואי לכך, הטכניקה הפשוטה שלהם מעולה. הם פשוט הכליבו את הנושאים בהם יש להם רוב מוצק בקונצנזוס (לדוגמא: הפחד משינויים) יחד עם דברים שכן יש עליהם מעט הסכמה, או לפחות עמימות כלשהיא (הנח"ל החרדי).

ב. השימוש בכלים נורמטיביים להסברה.

ללא ספק, יוזמי החוברת הזניחו את הפונטים הגסים, את העלונים בצבעי השחור-לבן - מה שהיה גורם לקהל היעד כרפפלקס מיידי לקטלג אותם כקנאים/סיקריקים/חשוכים/פרימיטיביים.

וכך להיפך: הם פשוט גורמים בצורה מוניפולטיבית לקהל היעד להבין שאכן, הפעם מדובר באנשים מתוכנו (של קהל היעד). אנשים שבאמת איכפת להם ממה שקורה.

זאת ועוד, הם לא חששו להשתמש בכתיבה שיווקית מעולה, בגרפיקה מרהיבה, תחרות קרייאטיב (!!). אין אפס, הם פשוט עושים את זה.

(אני אומר זאת, מתוך זווית ראייתי, כשאני לגמרי לא מסכים איתם [ואפילו רואים אותי בחוברת המצורפת... :], רק שבאמת נהניתי לראות איך מוכרים קייס שכזה בצורה מוצלחת )
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
במקרה זה נאמר: "המטרה אינה מקדשת את האמצעים"
המטרה אולי יפה ונכונה, אך מי היתיר לכותבי העלון,
לפרסם תמונות שניתן לזהות בהן בברור פנים של אנשים, ולכתוב מתחת "חרדים" בצבא/שרות" עם מרכאות על המילה "חרדים"?
אמנם כל מה שכתבו יכול להיות נכון בצורה כוללת אך מסתבר שבכל כלל יש יוצאים מן הכלל, ומי שמם לקבוע את "חרדיותם"של אלו, ולפרסם תמונתם עם כיתוב מזלזל?
אני מסיכמה בכל ליבי עם המאבק לשמירת טוהר המבצר, ואינני מכירה אף פרצוף מהתמונות,
ובכל זאת צרם לי הדבר מאד, מאד, מאד.
מי שכוונותיו טהורות, איך מלבין פני חברו ברבים?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה