חשש רחוק מאוד שחיבלו במשאבה - לכאורה זה לא שווה את העלות של המשאבה שעלולה להתקלקל.
כנראה זה המחוג אצלך - אף פעם הוא לא מדוייק,
ואם כבר אנחנו מדברים, שתי נתונים מעניינים (:
א. משאבת הבנזין ממוקמת בקדמת המיכל ואילו המצוף שמספר לנו כמה דלק יש - ממוקם מאחורה
אם כן יוצא שכאשר אנחנו בעליה תלולה מד הדלק יעלה למרות שלמשאבת הבנזין אין אפילו את כמות הדלק הזו כי השיפוע לוקח את הנוזל היקר מטה מטה.
וכן להפך - בירידה המיכל ייראה ריק למרות שעוד יש בו עוד שלוק או שתיים.
לא סביר שתתקעו בלי דלק בעליה כשהמיכל מראה על מלא - לפחות כל עוד אתם לא מטפסים ישר כצ'לנגר בשעתה
אבל אם אתם בירידה ונראה לכם שהדלק נגמר - חכו לעליה...
ב. למרות שרבים וטובים נוהגים לחשב את צריכת הדלק ביחס של "קפיצת המשאבה" בסוף התדלוק - חשוב לדעת כי אין כל העיתים והמשאבות שוות ולעיתים משאבה זו קופצת בפער של שתי ליטר ויותר מחברתה, או אפילו באותה משאבה - אם התדלוק הקודם היה בשעות הצהריים החמות והנוכחי בעלות השחר - יהיה פער כלשהו מכיוון שהדלק פחות מרוכז כשחם (מי כן?) עוד סיבה לקום מוקדם.
בהצלחה ושבת שלום.