קניתי 3 פריטים ברשת גדולה וידועה (רשת עולמית)
כשבאתי הביתה גיליתי שחייבו אותי על פריט אחד פעמיים ועל השלישי בכלל לא. ההפרש הוא 30 שקל לטובתי.
התקשרתי לשרות לקוחות ע"מ ליידע אותם בענין
לאחר מס ימים בהם התקשרו כמה וכמה פעמים כדי לבקש שאשלח את החשבונית ואחכ כדי שאתאר איך אני נראית ומה לבשתי לצורך חפירה במצלמות ועוד
הופתעתי לשמוע מהם את התשובה- תני לנו את המס אשראי איתו ביצעת את הקניה, נבצע לך החזר עבור הפריט שחויב פעמיים וניקח ממך תשלום עבור הפריט שלא חויב. אני באמת חושבת שבתור רשת (בינלאומית) הם אמורים לספוג את ה30 שקל האלה.
גם אני עם לקוחות בדכ סופגת נזקים, בטח שמדובר על סכום פעוט.
כמובן שמעבר להלם גם קצת כעסתי אבל נתתי את המס אשראי כי באמת אין לי כוונה לגנוב גם לא רשת עולמית ומאחר והייתי איתם בועידה עם בעלי וכל השיחות אצלו מוקלטות אוטומטית רק רציתי שידעו מזה ואמרתי לו- השיחה מוקלטת אצלך נכון? והוא אישר.
לא יודעת מה גרם להם להתקשר אלי אחרי 10 דקות ולומר לי שהם לא יזכו אותי על החולצה הנוספת ולא יחייבו אותי על הפריט שלא חויב והכל ישאר כמו שהוא.
מענין אותי דעתכם.
למי שממש מתענין מדובר ברשת H&M.
כשבאתי הביתה גיליתי שחייבו אותי על פריט אחד פעמיים ועל השלישי בכלל לא. ההפרש הוא 30 שקל לטובתי.
התקשרתי לשרות לקוחות ע"מ ליידע אותם בענין
לאחר מס ימים בהם התקשרו כמה וכמה פעמים כדי לבקש שאשלח את החשבונית ואחכ כדי שאתאר איך אני נראית ומה לבשתי לצורך חפירה במצלמות ועוד
הופתעתי לשמוע מהם את התשובה- תני לנו את המס אשראי איתו ביצעת את הקניה, נבצע לך החזר עבור הפריט שחויב פעמיים וניקח ממך תשלום עבור הפריט שלא חויב. אני באמת חושבת שבתור רשת (בינלאומית) הם אמורים לספוג את ה30 שקל האלה.
גם אני עם לקוחות בדכ סופגת נזקים, בטח שמדובר על סכום פעוט.
כמובן שמעבר להלם גם קצת כעסתי אבל נתתי את המס אשראי כי באמת אין לי כוונה לגנוב גם לא רשת עולמית ומאחר והייתי איתם בועידה עם בעלי וכל השיחות אצלו מוקלטות אוטומטית רק רציתי שידעו מזה ואמרתי לו- השיחה מוקלטת אצלך נכון? והוא אישר.
לא יודעת מה גרם להם להתקשר אלי אחרי 10 דקות ולומר לי שהם לא יזכו אותי על החולצה הנוספת ולא יחייבו אותי על הפריט שלא חויב והכל ישאר כמו שהוא.
מענין אותי דעתכם.
למי שממש מתענין מדובר ברשת H&M.