דרוש מידע מי אמור לספוג טעות בחשבון?

מירי קוגלמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
קניתי 3 פריטים ברשת גדולה וידועה (רשת עולמית)
כשבאתי הביתה גיליתי שחייבו אותי על פריט אחד פעמיים ועל השלישי בכלל לא. ההפרש הוא 30 שקל לטובתי.
התקשרתי לשרות לקוחות ע"מ ליידע אותם בענין
לאחר מס ימים בהם התקשרו כמה וכמה פעמים כדי לבקש שאשלח את החשבונית ואחכ כדי שאתאר איך אני נראית ומה לבשתי לצורך חפירה במצלמות ועוד
הופתעתי לשמוע מהם את התשובה- תני לנו את המס אשראי איתו ביצעת את הקניה, נבצע לך החזר עבור הפריט שחויב פעמיים וניקח ממך תשלום עבור הפריט שלא חויב. אני באמת חושבת שבתור רשת (בינלאומית) הם אמורים לספוג את ה30 שקל האלה.
גם אני עם לקוחות בדכ סופגת נזקים, בטח שמדובר על סכום פעוט.
כמובן שמעבר להלם גם קצת כעסתי אבל נתתי את המס אשראי כי באמת אין לי כוונה לגנוב גם לא רשת עולמית ומאחר והייתי איתם בועידה עם בעלי וכל השיחות אצלו מוקלטות אוטומטית רק רציתי שידעו מזה ואמרתי לו- השיחה מוקלטת אצלך נכון? והוא אישר.
לא יודעת מה גרם להם להתקשר אלי אחרי 10 דקות ולומר לי שהם לא יזכו אותי על החולצה הנוספת ולא יחייבו אותי על הפריט שלא חויב והכל ישאר כמו שהוא.

מענין אותי דעתכם.

למי שממש מתענין מדובר ברשת H&M.
 

אות לי

משתמש סופר מקצוען
ברשת גדולה אין סמכות לעובד להוריד או לעגל לך אפילו שקל
לפי הנהלים הוא אכן צריך את מס' האשראי לחיוב/זיכוי
יכול להיות שבהתקשרות הראשונה את מגיעה לחברה חיצונית שנותנת שרות לקוחות לרשת הזאת..

כשזה מגיע למי שמוסמך ברשת הוא סוגר את זה בשנייה אחת,
לטעמי זה המצב כאן - כמו שנאמר סוף טוב וכו' וכו'
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה