וואו, כמה זמן לא שיתפתי........
תקופה כזאת עמוסה וסוחטת.
משתדלת להעלות כמה נגיעות ששוות הצצה.
------------------------------------------------------------------
מיתוג לקומסטיקאית
רויטל הלל
בקצרה:
לרויטל הלל קליניקה לטיפולי קוסמטיקה בצפת,
איפור מקצועי ותסרוקות לאירועים,
ומכירת מוצרי איפור וטיפוח.
רויטל קוסמטיקאית כבר יותר מ-12 שנה.
אוהבת אומנות, אוהבת קוסמטיקה וטיפוח, ונהנית לעבוד עם אנשים.
רויטל ממתגת מחדש את הקליניקה הפעילה,
והמטרה היא להכניס לתודעת הציבור את שאר התחומים, כי כעת מגיעים בעיקר לטיפולי לייזר.
רויטל רוצה לשדר איכות, ולאו דווקא מחיר זול.
בידול
מאפיינים
הלוגו הקודם של רויטל >
בהתאם לכל הבריף, נבנו 3 לוגואים בסגנונות שונים:
לוגו #1
מאפייני הלוגו
לוגו זה משלב שני סגנונות שונים בתכלית:
ברקע מופיעות האותיות RH - ראשי התיבות של המותג 'רויטל הלל'
בפונט רשמי, יוקרתי, בנוכחות מכובדת המשדרת אווירה מקצועית מאוד,
ומאידך, משורבטת כעין 'חתימה' של שם הקליניקה 'רויטל הלל', בצורה ידנית, זורמת וטבעית.
לשילוב המעניין מספר מטרות:
קודם כל, הוא תופס את העין, הוא הופך את הלוגו לייחודי, שונה ומבודל מהמתחרים.
ובנוסף, הוא משדר את מטרת המותג: מקצועיות וחדשנות לצד תשומת לב אישית.
כאשר האותיות RH ברקע יוצרות תחושה של מותג מקצועי, של מכון חדיש ואמין,
החתימה הסימפטית מדגישה שכאן לא מתפשרים על אנושיות ויחס נעים.
צבעוניות המותג:
אפור כהה וניטרלי, המאפיין חתימה ידנית,
וצבע אפרסק ייחודי, המתאים לתחום הקוסמטיקה, ומשדר יוקרה ואיכות.
לוגו זה מביע את הערכים:
יחס אישי | מקצועיות | אמינות | חדשנות
לוגו #2
מאפייני הלוגו
לוגו טרנדי, מינמליסטי וקלאסי.
בלוגו מופיע סמל מרכזי המזכיר את האות r, של 'רויטל',
כאשר בצורה יצירתית וזורמת הופך החלק הימני שלה לצורת עלה, המאפיין את עולם הקוסמטיקה.
ה- r בנויה בקווים מתעגלים ובזרימה מיוחדת, המשווים לה מראה חינני, טנרדי, רענן, ועולם של יופי.
היא משדרת נקיות, מינימליזם, אסתטיקה.
הפונטים:
שם המותג נכתב באותיות קטנות באנגלית.
הבחירה באותיות קטנות בדווקא, ללא אותיות גדולות כמקובל בראש מילה,
משרתת ערך נוסף ומרכזי במותג: יחס אישי, שירותיות ברמה גבוהה.
האותיות הקטנות, בשונה מאותיות גדולות, נעימות יותר, חבריות, יוצרות תחושת קרבה,
ומעמעמות בצורה נהדרת את הרושם המרוחק שיוצרת המוקפדות של לוגו זה.
צבעוניות המותג:
תכלת מעושן כרקע, משדר נינוחות, נקיות, אסתטיקה, מקצועיות ומכובדות.
איקון לבן, ופונט בשחור לבן, משתלבים נהדר ויוצרים טרנדיות נעימה ולא עמוסה.
לוגו זה מביע את הערכים:
נעימות | מקצועיות | אסתטיקה | טרנדיות | חדשנות | שירותיות
לוגו #3
מאפייני הלוגו
לוגו מינימליסטי לגמרי, מקצועי, מכובד, ואמין.
בלוגו זה נעשה שימוש בטיפוגרפיה טובה בלבד, כאשר שם המותג נכתב
באותיות קטנות באנגלית, בפונט סריפי, ובשבירה מעניינת של האותיות במקומות נבחרים.
הסלוגן בעברית, נכתב במרחק משם המותג, באותיות קטנות ובריווח גדול,
מה שמשלים את המראה המוקפד ונותן לו שיק מיוחד.
לוגו זה משדר אווירה של מקצועיות ורמה גבוהה, של חדשנות, וותק, נסיון עשיר ובינלאומיות.
כל המאפיינים הנ"ל יוצרים בלב הלקוחה תחושת אמינות מוחלטת,
כאן היא בידיים טובות ,יודעים בדיוק מה היא צריכה, ולא ינסו למכור לה מוצרים לא נצרכים.
כאן זה מכון רציני, רשמי, מוקפד ואיכותי, עם וותק ורזומה משובחת.
הפונטים:
שם המותג נכתב באותיות קטנות באנגלית, המשדרות חמימות וסימפטיה מאידך,
אך סגנונן של האותיות וההעמדה שלהן מספרים על מותג יוקרתי ורשמי.
צבעוניות המותג:
רקע בצבע מנטה, מביע נקיות ואסתטיקה. הטקסט השחור משדר את היוקרה והאמינות.
לוגו זה מביע את הערכים:
מקצועיות | אמינות | רצינות | מכובדות | סטייל | חדשנות
אני אהבתי את שלושת הלוגואים ממש...
וטוב שההחלטה לא הייתה בידיים שלי
רויטל בחרה ממש מיד את הלוגו ה...ראשון!
לאחר שיפוצים קלים הגענו ב"ה ללוגו סופי ומלוטש:
....
עברנו הלאה.
שקית ממותגת ויוקרתית.
עיצבתי לרויטל כמה דוגמאות,
היא ממש אהבה שתיים מהן.
כדי לחסוך בהתלבטות, היא פשוט הדפיסה את שתיהן
וככה תוכל גם לגוון - - -
מה שנשאר, זה רק לבשר ללקוחות שיש מיתוג חדש ומפתיע...
רויטל מחליטה לרגל ההשקה ליצור מועדון לקוחות יוקרתי ומשתלם, עם הטבות שוות, מבצעים מפתיעים, וכל מיני פינוקים.
טיזר >
המודעה >
זהו.
ב"ה הפידבקים זורמים, והלקוחות של רויטל מחמיאות ממש
תודה שהייתם עד כאן
תקופה כזאת עמוסה וסוחטת.
משתדלת להעלות כמה נגיעות ששוות הצצה.
------------------------------------------------------------------
מיתוג לקומסטיקאית
רויטל הלל
בקצרה:
לרויטל הלל קליניקה לטיפולי קוסמטיקה בצפת,
איפור מקצועי ותסרוקות לאירועים,
ומכירת מוצרי איפור וטיפוח.
רויטל קוסמטיקאית כבר יותר מ-12 שנה.
אוהבת אומנות, אוהבת קוסמטיקה וטיפוח, ונהנית לעבוד עם אנשים.
רויטל ממתגת מחדש את הקליניקה הפעילה,
והמטרה היא להכניס לתודעת הציבור את שאר התחומים, כי כעת מגיעים בעיקר לטיפולי לייזר.
רויטל רוצה לשדר איכות, ולאו דווקא מחיר זול.
בידול
- אמינות, שירות, יחס אישי ותשומת לב
- מכון לייזר חרדי יחיד בצפת
- מאפרת ראשונה באייר בראש, מתעדכנת ומחדשת
- קליניקה נפרדת
- דיסקרטיות
מאפיינים
- שירותיות ברמה גבוהה, V.I.P , יחס אישי ותשומת לב
- אמינות (לא מוכרת סדרות מראש, לא מוכרת ללקוחה משהו שהיא לא צריכה, לא מפזרת הבטחות מופרזות ; )
- מקצועיות | חדשנות
- יסודיות
- הגיינה
- עמידה בזמנים
הלוגו הקודם של רויטל >
בהתאם לכל הבריף, נבנו 3 לוגואים בסגנונות שונים:
לוגו #1
מאפייני הלוגו
לוגו זה משלב שני סגנונות שונים בתכלית:
ברקע מופיעות האותיות RH - ראשי התיבות של המותג 'רויטל הלל'
בפונט רשמי, יוקרתי, בנוכחות מכובדת המשדרת אווירה מקצועית מאוד,
ומאידך, משורבטת כעין 'חתימה' של שם הקליניקה 'רויטל הלל', בצורה ידנית, זורמת וטבעית.
לשילוב המעניין מספר מטרות:
קודם כל, הוא תופס את העין, הוא הופך את הלוגו לייחודי, שונה ומבודל מהמתחרים.
ובנוסף, הוא משדר את מטרת המותג: מקצועיות וחדשנות לצד תשומת לב אישית.
כאשר האותיות RH ברקע יוצרות תחושה של מותג מקצועי, של מכון חדיש ואמין,
החתימה הסימפטית מדגישה שכאן לא מתפשרים על אנושיות ויחס נעים.
צבעוניות המותג:
אפור כהה וניטרלי, המאפיין חתימה ידנית,
וצבע אפרסק ייחודי, המתאים לתחום הקוסמטיקה, ומשדר יוקרה ואיכות.
לוגו זה מביע את הערכים:
יחס אישי | מקצועיות | אמינות | חדשנות
לוגו #2
מאפייני הלוגו
לוגו טרנדי, מינמליסטי וקלאסי.
בלוגו מופיע סמל מרכזי המזכיר את האות r, של 'רויטל',
כאשר בצורה יצירתית וזורמת הופך החלק הימני שלה לצורת עלה, המאפיין את עולם הקוסמטיקה.
ה- r בנויה בקווים מתעגלים ובזרימה מיוחדת, המשווים לה מראה חינני, טנרדי, רענן, ועולם של יופי.
היא משדרת נקיות, מינימליזם, אסתטיקה.
הפונטים:
שם המותג נכתב באותיות קטנות באנגלית.
הבחירה באותיות קטנות בדווקא, ללא אותיות גדולות כמקובל בראש מילה,
משרתת ערך נוסף ומרכזי במותג: יחס אישי, שירותיות ברמה גבוהה.
האותיות הקטנות, בשונה מאותיות גדולות, נעימות יותר, חבריות, יוצרות תחושת קרבה,
ומעמעמות בצורה נהדרת את הרושם המרוחק שיוצרת המוקפדות של לוגו זה.
צבעוניות המותג:
תכלת מעושן כרקע, משדר נינוחות, נקיות, אסתטיקה, מקצועיות ומכובדות.
איקון לבן, ופונט בשחור לבן, משתלבים נהדר ויוצרים טרנדיות נעימה ולא עמוסה.
לוגו זה מביע את הערכים:
נעימות | מקצועיות | אסתטיקה | טרנדיות | חדשנות | שירותיות
לוגו #3
מאפייני הלוגו
לוגו מינימליסטי לגמרי, מקצועי, מכובד, ואמין.
בלוגו זה נעשה שימוש בטיפוגרפיה טובה בלבד, כאשר שם המותג נכתב
באותיות קטנות באנגלית, בפונט סריפי, ובשבירה מעניינת של האותיות במקומות נבחרים.
הסלוגן בעברית, נכתב במרחק משם המותג, באותיות קטנות ובריווח גדול,
מה שמשלים את המראה המוקפד ונותן לו שיק מיוחד.
לוגו זה משדר אווירה של מקצועיות ורמה גבוהה, של חדשנות, וותק, נסיון עשיר ובינלאומיות.
כל המאפיינים הנ"ל יוצרים בלב הלקוחה תחושת אמינות מוחלטת,
כאן היא בידיים טובות ,יודעים בדיוק מה היא צריכה, ולא ינסו למכור לה מוצרים לא נצרכים.
כאן זה מכון רציני, רשמי, מוקפד ואיכותי, עם וותק ורזומה משובחת.
הפונטים:
שם המותג נכתב באותיות קטנות באנגלית, המשדרות חמימות וסימפטיה מאידך,
אך סגנונן של האותיות וההעמדה שלהן מספרים על מותג יוקרתי ורשמי.
צבעוניות המותג:
רקע בצבע מנטה, מביע נקיות ואסתטיקה. הטקסט השחור משדר את היוקרה והאמינות.
לוגו זה מביע את הערכים:
מקצועיות | אמינות | רצינות | מכובדות | סטייל | חדשנות
אני אהבתי את שלושת הלוגואים ממש...
וטוב שההחלטה לא הייתה בידיים שלי
רויטל בחרה ממש מיד את הלוגו ה...ראשון!
לאחר שיפוצים קלים הגענו ב"ה ללוגו סופי ומלוטש:
....
עברנו הלאה.
שקית ממותגת ויוקרתית.
עיצבתי לרויטל כמה דוגמאות,
היא ממש אהבה שתיים מהן.
כדי לחסוך בהתלבטות, היא פשוט הדפיסה את שתיהן
וככה תוכל גם לגוון - - -
מה שנשאר, זה רק לבשר ללקוחות שיש מיתוג חדש ומפתיע...
רויטל מחליטה לרגל ההשקה ליצור מועדון לקוחות יוקרתי ומשתלם, עם הטבות שוות, מבצעים מפתיעים, וכל מיני פינוקים.
טיזר >
המודעה >
זהו.
ב"ה הפידבקים זורמים, והלקוחות של רויטל מחמיאות ממש
תודה שהייתם עד כאן