דרוש מידע מיני בר לשבת

!Dreams

משתמש פעיל
מה המיניבר מים קרים וחמים הכי ממולץ לשבת?
 

שרית100

משתמש מקצוען
לי יש בבית נועם 1 ואני מאוד מרוצה, הוא גם נח לשימוש ובטיחותי וגם מעוצב יפה. ראיתי עכשיו שיש ריבר אותו רעיון רק יש מצב שהוא יותר חוסך בחשמל. צריך לבדוק...
הנועם 1 כל כמה זמן משמיע קול של קומקום שמרתיח לעצמו את המים, מאמינה שזה לוקח לא מעט חשמל למרות שלא הרגשנו את זה במיוחד בחשבון...
 

בינה 32

משתמש רשום
כשאני ביררתי בזמנו אמרו לנו שריבר יותר מהודר מנועם אחד, נועם אחד במים הקרים עובד על העיקרון של המקררים של המכון הטכנולוגי - הרב הלפרין, לעומת ריבר שעובד על העיקרון של משמרת השת ובד"ץ העדה החרדית. גם במים החמים אמרו שיש משהו עם הצינורית שיותר טוב בריבר.
 

צפש

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
מבחינת איכות נועם 1 הכי טוב בכשרים (גם טעם המים משחק פה) מבחינת כשרות אין לי מושג
 

פקאן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
יש לי ריבר, מרוצה מהכל, חוץ מזרם המים שקצת חלש. בכוס קפה/ מים זה לא מורגש, אבל כשרוצים למלא בקבוק מים ליציאה למשל, או מים רותחים להוסיף לאיזה תבשיל שזה כמות גדולה, זה קצת מרגיז. ראיתי אצל מישהי את הנועם 1 והזרם שלו יותר חזק.
באמת הכשרות של ריבר יותר מהודרת, ומבחינת צריכה אני יכולה להעיד שהוא חסכוני בחשמל, לא ראיתי שום שינוי בחשבון חשמל מאז שיש לי אותו.
 

popsi

משתמש פעיל
יש לי נועם 1 ולא מרוצה.
1. אתה בא על הבוקר מתחיל להוציא מים ופתאום מתחיל למלאות מהתחלה את המיכל הפנימי ואתה לא יכול להוציא עוד כוסות עד שהכל ירתח מחדש, וזה יכול לקחת כרבע שעה.
כפתור מילוי מים או מנגנון לפי שעה, היה פותר את הבעיה.
2. היה טוב אילו היה הגדרה של שעה להרתחה, שהיית מגדיר כחצי שעה לפני שאתה קם, ולא מוציא מים ומרגיש שזה לא חם כפי שאתה אוהב., גם יכול לחסוך בחשמל כמו שיש בתמי 4.

מי שמדבר על טעם המים, לכל החברות יש אותם סננים, הפועלים על אותו עיקרון וזה לא קשור לעיצוב ושיווק המכשיר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  36  פעמים

לוח מודעות

למעלה