דרוש מידע מילגות ללימודי רפואה באוניברסיטה

joelly

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
האם תואר ראשון בחינוך מוכר ללימודי רפואה 4 שנתי?
צריכה מידע מהימן
בר אילן:

למי מיועד מסלול לימודי רפואה לבעלי תואר ראשון?​

המידע שלהלן פונה למתעניינים בלימודי רפואה לבעלי תואר ראשון. על מנת לוודא כי אתם עומדים בתנאי הקבלה של לימודי רפואה 4 שנתי לרפואה, עליכם להיות:

  • בוגרי תואר ראשון ממוסד אקדמי אשר מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בארץ או בחו"ל (B.A או B.Sc), עם ממוצע סופי של 80 ומעלה.
  • מי שלמד וסיים בהצלחה את קורסי הליבה במסגרת לימודים אקדמיים (תארי B.Sc.) במוסד מוכר במקצועות: מדעי החיים / הטבע / הרפואה / קדם רפואה / מדעים מדויקים – מתמטיקה, פיזיקה, כימיה, מדעי המחשב / הנדסה.
  • בוגרי מקצועות הבריאות כגון: ריפוי בעיסוק, סיעוד, פיזיותרפיה והנדסאים (או כל מקצוע אחר בתחום הבריאות), מחויבים בהשלמת קורסי הליבה גם אם סיימו תואר B.Sc.
  • בוגרי תארים אחרים שלא נכללים במקצועות המצוינים בסעיפים הנ"ל, מחויבים בהשלמת כל קורסי הליבה.
ממה שאני יודעת זה עוד שנת מכינה להשלמת כל קורסי היסוד הנל
שמעתי על מישהי שעשתה את זה אם מאד חשוב לך אוכל לברר פרטי התקשרות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה