עזרה מידע *8787 שירות על הפנים בימים האחרונים

פינחס רוזנצוויג

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
כשענתה לי נציגה בצורה לא יפה אמרתי לה שאני מתקשרת לקבל שרות בצורה יפה
מעניין,
אתמול התקשרתי לברר על מסלול קו כל שהוא, ענתה לי נציגה וצעקה עלי למה אני צועק עליה.
אגב, היא מסרה מידע ממש לא מדויק, לנסוע לאיזה מקום בשני אוטובוסים וכו' שהיה לוקח לי בערך שעה, למרות שהיה אוטובוס ישיר שהנסיעה בו היא רבע שעה (בררתי ליתר ביטחון אצל חבר שהיה ליד מחשב.)

אבל זה לא חדש, בכר שנים שהם מבלבלים את המח.
 

בכיוון הנכון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הזוי לגמרי

אתמול התקשרתי כדי לברר על קו
הנציגה נתנה לי מידע על קו מסוים שמגיע, אני מחפש את התחנה בכל האיזור ואין כזה מס' קו בכל התחנות, שאלתי אנשים מהאיזור אמרו לי אין כזה קו בכלל
מתקשר שוב, עונה נציגה אחרת, שואל שוב, נותנת לי מס' קו אחר, ובדיוק אותו סיפור... אין כזה אוטובוס.

ולא תאמינו, כך גם בפעם השלישית והרביעית, הם פשוט המציאו קווים!
זה נשמע משהו מאורגן שם.. לכל נציג יש ערימת פתקים עם מספרים מ1 עד 100
ובכל שיחה הם שולפים פתק.. פשוט ככה.
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אני גם נתקעתי בגללם אתמול
הייתי אתמול בבני ברק
והייתי צריכה להגיע לצפת
למזלי שחשבתי על זה והחלטתי לנסוע על האוטובוס אחד לפני האחרון כדי שלא אתקע בסוף בבני ברק
חיכיתי בגן ורשה..
כמו שהנציגה אמרה לי שזה בסדר והאוטובוס יעצור וכו' כי זה המסלול שלו
אחרי שמעל חצי שעה חיכיתי שיענו לי ועוד 81 חיוגים עד שבכלל הצלחתי לחייג אליהם

והאוטובוסים בכלל לא הגיעו לשם

בסוף החלטתי ללכת לתחנה הראשונה שלו
וגיליתי שכולם יוצאים מהתחנה הראשונה ולא עוצרים בתוך בני ברק...
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

יודיתתתתתתת

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
יש תקלה בגוגל מפות ולכן כנראה הנציגים או לא עונים או מחרטטים
הם בסה"כ בודקים בגוגל מפות ואומרים לך בטלפון..
 

צדפית

משתמש מקצוען
יש תקלה בגוגל מפות ולכן כנראה הנציגים או לא עונים או מחרטטים
הם בסה"כ בודקים בגוגל מפות ואומרים לך בטלפון..
אני חושבת שהם לא משתמשים בגוגל מפות, אלא יש להם אתר פה
והם פשוט מתעצלים לבדוק, וממציאים לך קווים וזמנים לפי מה שעולה להם בראש/בגורל...
 

צדפית

משתמש מקצוען
היום ביקשתי מהם מידע על קו מביתר עילית לטבריה ביום שישי והם אמרו לי
בשעה 21:00 אמרתי לו שלא יכול להיות כי זה שבת, והוא טועה...
אז הוא ביקש ממני שוב את מספר הקו ואת היום ולבסוף הוא נתן לי את המידע...
 

לא כמו כולם

משתמש מקצוען
בד"כ המידע שהם היו נותנים מבחינת לו"ז - היה בסדר גמור.
עם תכנון מסלולים מורכבים - אי אפשר היה לסמוך עליהם, כי כל נציג היה נותן חלופות אחרות,
אבל אף פעם לא נתקלתי בקווים מומצאים או במסלול לא נכון.
נראה שהם עושים סוג של "הפגנה" כדי שיתלוננו עליהם ואז אולי זה יתן להם לגיטימציה להראות כמה הם חיוניים
ואז להעלות את השכר או לשפר תנאים או משו כזה...
מעלה קונספירציה, לא מידיעה.

בכל מקרה, אני חושבת שכל מי שנקל בשרות כזה יפנה למבקר המדינה ויכתוב תלונה
לטובת כולם.
לא תמיד יש מחשב עם נט זמין
ולהתקשר *8787 זה הכי פשוט כשנמצאים בחוץ.
 
D

Deleted 66182

אורח
לפני שבועיים הטעו אותנו ונאלצנו בשעה מאוחרת בלילה לכתת רגלינו לתחנה רחוקה באיזור שמם חצי שעה הליכה...
לפני כשבוע פנינו לגבי קו אחר והתקשרנו עוד פעמיים לודא לפי קו מס' תחנה ומסלול ולא בכדי כי שלושה נציגים ענו כל אחד משהו אחר!!!!!
השיחות הוקלטו אבל אין למי...הם לא מתייחסים!
המטרה:
להעסיק את שולי החברה בשכר מינימום ללא בקרה לשיפור השירות וכך ניעזר בזה פחות, ואז יסגרו את זה מחוסר ביקוש.
התוצאה: שירות מקוון בלבד (בדומה לבנקים וכד' שהשירות הטלפוני שם בד"כ בעייתי והרבה פעמים בקושי קיים, ראו אשכול סמוך)
כשנציגים עונים כך סימן שאין להם מה להפסיד אף שלנו יש הרבה מה להפסיד -זמן כסף וכח לחינם.
חבל.
 

לא כמו כולם

משתמש מקצוען
להעסיק את שולי החברה בשכר מינימום ללא בקרה לשיפור השירות וכך ניעזר בזה פחות, ואז יסגרו את זה מחוסר ביקוש.
התוצאה: שירות מקוון בלבד (בדומה לבנקים וכד' שהשירות הטלפוני שם בד"כ בעייתי והרבה פעמים בקושי קיים, ראו אשכול סמוך)
כשנציגים עונים כך סימן שאין להם מה להפסיד אף שלנו יש הרבה מה להפסיד -זמן כסף וכח לחינם.
חבל.
בדיוק בגלל זה שווה שכל אחד כאן יתלונן.
זה יקח 3 דקות ויהיה לטובת כולם!!!
סה"כ זה מוקד של משרד התחבורה, שמממומן מכספי משלם המיסים. קרי...אנחנו.
לא סתם איזה מוקד זניח...
 
D

Deleted 66182

אורח
ניסיתי 3 פע
בדיוק בגלל זה שווה שכל אחד כאן יתלונן.
זה יקח 3 דקות ויהיה לטובת כולם!!!
סה"כ זה מוקד של משרד התחבורה, שמממומן מכספי משלם המיסים. קרי...אנחנו.
לא סתם איזה מוקד זניח...
מים וקבלתי תשובה לאקונית זהה
אנו משקיעים רבות לשיפור השירות,
למידע מדוייק תמיד תוכלי להיעזר באתר שלנו 24/7...
 

לא כמו כולם

משתמש מקצוען
ניסיתי 3 פע

מים וקבלתי תשובה לאקונית זהה
אנו משקיעים רבות לשיפור השירות,
למידע מדוייק תמיד תוכלי להיעזר באתר שלנו 24/7...
אני לא מצפה למענה הגיוני ממשרדי ממשלה,
הפניה צריכה להיות למבקר המדינה!
ולמדתי את זה על בשרי עם הדרגות למעון....
חיכיתי למענה לפניה ששלחתי לתמ"ת חודשיים!!!! (לדרגה חיכיתי מעל חצי שנה)
אחרי פניה למבקר המדינה - קיבלתי דרגה תוך 10 ימים.
ואחרי שבוע נוסף נזכרו לחזור אלי מהתמ"ת....על פניה מלפני חודשיים. כן?

סביר להניח שגם איתם זה יהיה ככה.
ולא צריך לפחד לפנות למבקר המדינה
זה סה"כ טופס מקוון
ואם הם צריכים עוד מידע הם מתקשרים.
זה הדבר היחיד שעובד.
 

אינגליש מייל

אנגלית במייל שלך
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
עיצוב ואדריכלות פנים
בלת"ק חלקי
תכננו נסיעה מראש במוביט
מומלץ
 

יעלי1

משתמש מקצוען
כנ"ל בעבר נהנתי מאד מהשרות שלהם
היום זה מזעזע
התקשרתי לשאול על אוטובוס מודיעין עילית לרחובות
אז היא נתנה לי מסלול של 3 אוטובוסים בזמן שיש אוטובוס ישיר!! בתדירות נמוכה
בהמשך השיחה כששאלתי על הקו הספציפי היא אמרה לי אה כן הוא גם מגיע לרחובות.... חחחח ברצינות???

בהזדמנות אחרת התקשרתי לשאול איך להגיע ממודיעין עילית למקום מסוים (לא זוכרת מה זה היה)
אז הטלפן אומר לי אין דרך
אני: מה???
הוא: כן אין שום דרך להגיע מX לY
אני: גם ב7 אוטובוסים ???
הוא : מה לא ברור אין דרך להגיע לשם
חחח זו היתה עיר סופר מרכזית
פשוט נקרעתי מצחוק וניתקתי לו
 

אש קודש!

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
נתקלתם?

או שעונים שטויות ממש מדברים בלי קשר
או מנתקים אחרי 2 דק'.
כבר קרה לי עם כמה נציגים

יש לאן לפנות להתלונן?
בוקר טוב!!!
אני כבר הבנתי שאני יודעת יותר טוב מהנציגים שם.
הם אשכרה מדברים שטויות!
פעם ככ התעצבנתי עליהם (על הבן-דוד) עד שהחלטתי לשאול על קווים שעוברים בסמוך לבית שלי יומיום, (כדי למדוד את אמינות התשובות שלהם...), והנציג ענה לי שהאוטובוס לא עובר ברחוב הזה.:mad: וזה רחוב מרכזי!!!!!!!!!!!!
כמוני כמוך...
התעצבנתי וניתקתי לו, התקשרתי שוב, ענה לי אחר שאמר דברים נכונים, התעצבנתי למה הקודם לא ענה ככה, אמרתי תודה וניתקתי.
אחרי כמה שניות אני מקבלת שיחה נכנסת מחסום, אני עונה, זה הימ"ש הראשון, הוא טען שלא אמרתי ככה ובלה בלה בלה.
תנסו לקבל שרות בשפה הערבית או ברוסית
שם השרות גם יותר מהיר וגם יותר טוב (עדיין לא הכי טוב בעולם)
וכן הם מבינים גם עברית:sneaky:
חשבתי על זה...
רק בימים האחרונים?
תמיד השירות שלהם היה על הפנים.
אני לא אשכח שבשעת לילה מאוחרת הייתי צריכה לברר בדחיפות על אוטובוס למחר בבוקר, הייתי עם חבירה על הקו אז עשיתי ועידה, ענה איזה אחמד, ביררתי על הקו שהייתי צריכה ואמרתי שלום ותודה והמשכתי לדבר עם אותה חבירה.
אחרי עשר דקות בערך שמענו רעשים מוזרים של דיבורים, הסתכלתי בפלאפון והוא היה עדיין בועידה!!
לא ניתק את השיחה, לא יודעת מה היה כלכך מעניין בשיחה שלנו, מה שכן זה היה מוזר ומפחיד.
ניתקנו אותו ישר וזהו.
הזויות!!!
שאלתי אותם פעם איך מגיעים ממודיעין עילית לבית שמש ואמרו לי מסלול של 3 אוטובוסים (דרך ירושלים)
למרות שיש אוטובוס ישיר בתדירות גבוהה
כששאלתי את הנציג מה עם קו 885 הוא ענה לי שכן, אפשר לנסוע גם איתו...
חחח
תמיד הם עושים לי את זה!
אני תמיד מתווכחת איתם על קווים/שעות...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  22  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה