מטבחי פלא יועץ - מישהו מכיר? ממליץ?

בונדל

משתמש צעיר
נשמע מאד משכנע מבחינת המחיר והתמונות שמראים במצגת
אבל לא שמעתי מאף אחד שעשה אצלם.
אשמח לקבל מידע על השירות, האחריות, וכמובן התוצאות
תודה
 

limormor_man

משתמש חדש
איזה מצגת יש להם? אני לא מכירה אותם האמת, אבל יש לא מעט מקומות טובים שעושים מטבחים יפים עם אחריות ושירות טוב. לכי לבדוק בעוד קומות יותר מוכרים, אם את מחפשת משהו במחיר טוב אז ממליצה לך לבדוק בהום סנטר. הם משתמשים בפרזול של בלום ושיש שם אבן קיסר לדוגמא. ואת יושבת לתכנן את המטבח עם מעצב
 

בונדל

משתמש צעיר
אצלם מה שמאד משך זה השילוב של היופי עם המחיר
(850 ש"ח למטר ארונות ללא תוספת על מגירות קלאפות וכו'!!!)
 

limormor_man

משתמש חדש
כשאני בדקתי מול הום סנטר, היה להם את המבצע הזה שאם קונים מטבח ב-26000 ש"ח מקבלים שיש אבן קיסר עד 6 מ', כיור, ברז ופח נשלף. זה היה שווה. וכמו שאמרתי יושבים עם מעצבת מטבחים מקצועית ומעצבים לפי הטעם שלך..
 

קבצים מצורפים

  • a5f23fd8-124c-4bb5-a034-4dec194485f2.jpg
    a5f23fd8-124c-4bb5-a034-4dec194485f2.jpg
    KB 259.3 · צפיות: 65

בונדל

משתמש צעיר
טוב ממש ממש לא על כזה סכום הלכתי..
אפילו לא חצי מזה..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלה

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֶת שֵׁם יְהוָה הַלְלוּ עַבְדֵי יְהוָה:ב שֶׁעֹמְדִים בְּבֵית יְהוָה בְּחַצְרוֹת בֵּית אֱלֹהֵינוּ:ג הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב יְהוָה זַמְּרוּ לִשְׁמוֹ כִּי נָעִים:ד כִּי יַעֲקֹב בָּחַר לוֹ יָהּ יִשְׂרָאֵל לִסְגֻלָּתוֹ:ה כִּי אֲנִי יָדַעְתִּי כִּי גָדוֹל יְהוָה וַאֲדֹנֵינוּ מִכָּל אֱלֹהִים:ו כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ יְהוָה עָשָׂה בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ בַּיַּמִּים וְכָל תְּהוֹמוֹת:ז מַעֲלֶה נְשִׂאִים מִקְצֵה הָאָרֶץ בְּרָקִים לַמָּטָר עָשָׂה מוֹצֵא רוּחַ מֵאוֹצְרוֹתָיו:ח שֶׁהִכָּה בְּכוֹרֵי מִצְרָיִם מֵאָדָם עַד בְּהֵמָה:ט שָׁלַח אֹתוֹת וּמֹפְתִים בְּתוֹכֵכִי מִצְרָיִם בְּפַרְעֹה וּבְכָל עֲבָדָיו:י שֶׁהִכָּה גּוֹיִם רַבִּים וְהָרַג מְלָכִים עֲצוּמִים:יא לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן וּלְכֹל מַמְלְכוֹת כְּנָעַן:יב וְנָתַן אַרְצָם נַחֲלָה נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַמּוֹ:יג יְהוָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם יְהוָה זִכְרְךָ לְדֹר וָדֹר:יד כִּי יָדִין יְהוָה עַמּוֹ וְעַל עֲבָדָיו יִתְנֶחָם:טו עֲצַבֵּי הַגּוֹיִם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:טז פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:יז אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יַאֲזִינוּ אַף אֵין יֶשׁ רוּחַ בְּפִיהֶם:יח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:יט בֵּית יִשְׂרָאֵל בָּרְכוּ אֶת יְהוָה בֵּית אַהֲרֹן בָּרְכוּ אֶת יְהוָה:כ בֵּית הַלֵּוִי בָּרְכוּ אֶת יְהוָה יִרְאֵי יְהוָה בָּרְכוּ אֶת יְהוָה:כא בָּרוּךְ יְהוָה מִצִּיּוֹן שֹׁכֵן יְרוּשָׁלִָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

השירים שאהבנו • אתגר 20

לוח מודעות

למעלה