מחשב אינו יכול להפעיל וינדוס

  • פותח הנושא asf
  • פורסם בתאריך

עשרים ושתים

משתמש מקצוען
נכתב ע"י שי אבידר;1460121:
תודה על התוכנה אבל מה הועילו חכמים בתקנתם אם התוכנה מוציאה אותי מתלות בחומרה ועושה אולי מה ש sysprep עושה ואיך רצית ש asf ישים הארד דיסק שעבד עם מערכת במחשב אחד ויעביר אותו כמו שהוא ללא תוכנה שתסיר את התלות בחומרה למחשב שני אחרי שגם אתה מודע שצריך לעשות משהו שמוציא מתלות חומרה..מה לי sysprep מה לי תוכנה אחרת..אני התכוונתי לזה שב xp הדבר היה אפשרי בכמה צעדים פשוטים ומקומיים בלי להריץ שום כלום רק להעביר כמה דרייברים ל standart..מה שאין כן ב 7..ועכשיו עמד קנה במקומו..:)
ידידי היקר
חומרה אחרת זה חומרה אחרת וכל הדרייברים משתנים השאלה היא אם אפשר לקחת דיסק של מחשב win7 ולשים במחשב אחר ויעבוד. התשובה היא -כן (sysprep זה נחמד אבל לא יודע להתמודד עם שוני בין hdc ) אבל בשביל זה מחליפים בביוס בין ide sata והכל עובד. אבל ביוס שלא תומך מה עושים ????

אני עושה את זה כבר הרבה שנים ללא בעיה.
נתתי לך כלי מדהים שרוב הטכנאים לא מכירים וההפסד שלהם...
 

שי אבידר

משתמש רשום
לאחר ששניתי פרק זה שוב בפורומים השונים ראיתי אחרי רואי כאלה שמצדדים בעמדה הפורמלית של מיקרוסופט שאין אפשרות פשוטה בלי הוצאת תלות חומרה אבל בהחלט שלבסוף מצאתי את עמדת עשרים ושתים התותח (ותמיד יש הפתעות גם לפורמליות המרובעת של מיקרוסופט) שבשינוי הבקר ide-sata-ahci נותן תוצאות טובות לרוב..ראיתי עוד דרכים כמו שימוש ב dism להתקנת דרייברים לחומרה ב offline..או תוכנות לגיבוי כמו אקרוניס 2014 שגם יודעות לטפל בבעיה.
אז בהחלט הדבר אפשרי בשינוי הבקר וכמו שאמר עשרים ושתים (וכן עוד פעם) התותח..
יש לציין ולומר שהדבר בהחלט בגדר חידוש שכל התלות בחומרה תלוי רק בגישה לתווך של המערכת לבקר הsata וניתן בקלות מדהימה להמציא לו בקר אחר לגישה אוניברסלית של המערכת כ"כ פשוט שקשה להאמין ולזה התכוון עשרים ושתים באומרו לי (כן מה שאתה שומע!) והגילוי בזה פתח בפנינו אפשרות תיקון ממוקד וכמו שהושיט לנו עשרים ושתים בקנה (או במקלדת) במקרה ואין בביוס אפשרות להחלפת הבקר..ניתן להפטיר בכגון דא עד שבה עשרים ושתים והעמידם על אחד-גישה לsata ותו לא..פשוט מדהים!!!

להלן חלק מהפורומים הדנים בנושא הטעון הזה..
http://www.sevenforums.com/tutorials/135077-windows-7-installation-transfer-new-computer.html

http://answers.microsoft.com/en-us/...drive-to/7cf4d9e4-13ea-44cb-be57-f4d768b8f1e2

http://superuser.com/questions/644862/move-existing-windows-7-installation-to-new-computer

http://superuser.com/questions/4124...-drive-out-of-my-current-pc-and-put-it-in-a-n

http://www.tomshardware.com/forum/273638-28-transfer-windows-hard-disk-computer

http://www.dowdandassociates.com/bl...indows-7-install-after-replacing-motherboard/
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  27  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה