זה התשובה שקבלתי מאליאקספרס בנוגע לסכסוך שפתחתי והמוכר טוען שלפני שהוא שולח מוצרים זה עובר בקרה ואני טוענת שהמוצר הגיע פגום,
"
אנו ניראה לבקשת ההחזר ונקבל החלטה הוגנת מבוססת על המידע שנמסר על ידיך וגם על ידי המוכר. אנו נציע פתרון שאותו אתה יכול למצוא בדף פרטי מחלוקת.
לקבלת מידע נוסף, אנא בדוק את ‘ AliExpress' פרטי דין ‘או בתיבת הדואר הנכנס שלך. למרות שאנו בודקים במקרה זה, אתה עדיין רשאי ליצור קשר עם המוכר ולנסות לפתור את הבעיה באמצעות לחיצה על ‘ להוסיף הצעה חדשה ‘, ‘ קבל ‘ (כדי לקבל את המוכר או AliExpress הצעה), ‘ מעלים ראיות ‘ או ‘ ערוך ‘ (כדי לשנות הערות על ההצעה).
"
"
אנו ניראה לבקשת ההחזר ונקבל החלטה הוגנת מבוססת על המידע שנמסר על ידיך וגם על ידי המוכר. אנו נציע פתרון שאותו אתה יכול למצוא בדף פרטי מחלוקת.
לקבלת מידע נוסף, אנא בדוק את ‘ AliExpress' פרטי דין ‘או בתיבת הדואר הנכנס שלך. למרות שאנו בודקים במקרה זה, אתה עדיין רשאי ליצור קשר עם המוכר ולנסות לפתור את הבעיה באמצעות לחיצה על ‘ להוסיף הצעה חדשה ‘, ‘ קבל ‘ (כדי לקבל את המוכר או AliExpress הצעה), ‘ מעלים ראיות ‘ או ‘ ערוך ‘ (כדי לשנות הערות על ההצעה).
"