עזרה מחאת הענק של פרוג יוצאת לדרך - רוצים תחבורה נורמלית לכותל! ויש גם איור ממצֶה...

מצב
הנושא נעול.

הסכת ושמע

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
שזה אומר - מה??
שבמדה ולא יכלת לשלם באוטובוס מכל סיבה שהיא
אינך חייב לשלם נסיעה
(בתשובה לשאלה ששאלתי, המקרה שלי היה שבררתי מראש על מחיר הנסיעה ואמצעי התתשלום ואמרו לי שניתן לשלם ב'רבקו' בפועל בנסיעה הנהג אמר לי שאין אפשרות, לאחמ"כ התקשרתי ל'כלקו' + שלחתי פניה וזה היה התגובה, שאין אפשרות לשלם על נסיעה שכבר בוצעה)
 

אגודה אחת

משתמש פעיל
שבמדה ולא יכלת לשלם באוטובוס מכל סיבה שהיא
אינך חייב לשלם נסיעה
(בתשובה לשאלה ששאלתי, המקרה שלי היה שבררתי מראש על מחיר הנסיעה ואמצעי התתשלום ואמרו לי שניתן לשלם ב'רבקו' בפועל בנסיעה הנהג אמר לי שאין אפשרות, לאחמ"כ התקשרתי ל'כלקו' + שלחתי פניה וזה היה התגובה, שאין אפשרות לשלם על נסיעה שכבר בוצעה)
ואם לא יכלתי לשלם מסיבה פשוטה מאד, שאי אפשר לגשת לנהג לשלם, והאמת שגם אי אפשר לזוז בכלל.
אז בשביל מה מיועד המכשיר אצל הנהג???
אה... אולי בשביל אלו שעומדים צמודים לאפו של הנהג...
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
ממש לא!
חיכיתי השבוע (יום ג', בערך ב11 בלילה) לאוטובוס ביציאה מהכותל, כמובן לפי השלט הופיע שקו 3 צריך לצאת עוד 6 דקות, בפועל זה התארך מעבר. (לקו אחד אפילו לא חשבתי לחכות, 23 דקות המתנה, נשמע לכם הגיוני?)
הגיע אוטובוס מפרקי (ב"ה) ועד שלא היה מקום לנשום הוא לא זז.
כן, נשים מבוגרות נאלצו לעמוד מחוסר מקום בצפיפות נוראה.
מחוסר גישה לנהג לא תיקפתי את הרב קו ועכשיו אני בחוב לאגד. כן, זה מעצבן, כי אני לא ירושלמית. ובסטודנט אי אפשר לבצע תיקוף כפול.
ואני צריכה להבין איך זה שברוב האוטובסים בירושלים כבר מותקן עמדות לתיקוף עצמי בתוך האוטובוס, ובקווי הכותל עוד לא?
הבטחתי לעצמי כבר אלף פעם שיותר אני לא עולה על האוטובוסים האלה, אבל הקושי לעלות את העליה מכריע...
נוסעת 2 תחנות עד הרכבת וממשיכה איתה.

רחלי
בלי תלונה באגד ובמשרד התחבורה - הסבל יהיה לשווא
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
אין לי מושג איפה ואיך ועל מה מתלוננים.
אין לי הוכחת נסיעה כי לא תיקפתי, והוכחות נוספות.
לא צריך הוכחת נסיעה.
יש בהודעה הראשונה באשכול זה לינקים מדוייקים.
פשוט לגלוש לשם, למלא פרטים, וזהו.
יש צורך להתלונן גם במשרד התחבורה וגם באגד.
שוב - יש שם לינקים מסודרים.
 

רעמית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
לפני.... (הפרטים בפנים) שלחנו תלונה כזו לאגד ולמשרד התחבורה:
משרד התחבורה
אישור קבלת טופס מקוון

שם טופס: תלונה על התנהלות בקווי השירות בתחבורה הציבורית

נשלח בתאריך: 21:35:37 13/08/2015

אנא אל תענו להודעה זו, דוא"ל זה הוא הודעה אוטומטית שאינו מסוגל לקבל תשובות.

שם פרטי:
שם משפחה:
עיר מגורים בישראל:
מספר זיהוי:
מספר בית:
רחוב:
טלפון ראשי:
דואר אלקטרוני:
חברת האוטובוסים: אגד
מספר הקו: 402
פרטי הנהג: -
פרטי תחנת העלייה: ירושלים- גבעת שאול יציאה מהעיר
תאריך המקרה: 12/08/2015
נושא התלונה: המתנה ארוכה באופן חריג לאוטובוס בשעות הלילה המאוחרות מאוד, ויחס בוטה מצד נהגי החברה
פרטי התלונה בקצרה: אמש יום רביעי 12.8.15 הגענו אני ואשתי לתחנת האוטובוס בגבעת שאול יציאה מהעיר ירושלים בשעה 12 בלילה כשפנינו מועדות לעיר בני ברק. יחד עמנו בתחנה המתינו עוד כמאה איש נוספים שפניהם לבני ברק, מתוכם אנשים שהגיעו למקום עוד הרבה לפנינו ובהם נשים, ילדים ותינוקות. חלפו דקות ארוכות ואף אוטובוס קו 402 של אגד לא חלף במקום. כשאין אפילו למי לפנות בענין. עמדנו בתחנה תוהים, נבוכים ואובדי עצות, כייוון שגם שעתו של האוטובוס האחרון שאמור לצאת בשעה 1 בלילה (שעה לאחר בואינו לתחנה) מהמסוף חלפה עברה. במהלך הזמן הזה חלפו אוטובוסים רבים של חברת אגד למקומות השונים ובהם כאלו שחזרו על עצמם כל כמה דקות ריקים ברובם חסרי תועלת. בלית ברירה אנשים רבים שפניהם היו מיועדות לבני ברק עלו על אוטובוסים אלו שנסעו לתל אביב ומשם תכננו לקחת מוניות לבני ברק. חלק נוסף מהאנשים בתחנה נסעו ישירות לבני ברק במוניות במחירים מופקעים של כ-350 שקל למונית קטנה, מה שלא היה באפשרותינו דלת האמצעים. לאחר כשעתיים בסביבות השעה שתים בלילה (!), שעה לאחר צאת האוטובוס האחרון, הגיע למקום אוטובוס מלא עם 4 נוסעים בעמידה, והנהג סרב להעלות נוסעים מלבד שש אנשים, בשם החוק. כאשר כל האנשים פנו אליו בתחנונים שלפחות יצור קשר עם החברה ויבקש לדאוג לאוטובוס שיאסוף את עשרות הנותרים במקום - סרב בכל תוקף. בלית ברירה החליטו האנשים הנואשים להדחף לאוטובוס בניגוד לרצונו של הנהג, וכמו"כ מנעו ממנו את המשך הנסיעה. בתגובה לכך פנה הנהג למשטרה והתלונן שהוא תקוע בגלל נוסעים מפגינים על הכביש זאת במקום לנהוג כהוגן ולדאוג לאותם הנוסעים - מה שהתבקש ממנו בסיטואציה זו. המשטרה הגיע למקום וסדרה את הענינים בברוטאליות ללא דאגה לנוסעים הנותרים כלל. במשך זמן זה חלפו 4-5 אוטובוסים מלאים כולם לחלוטין שהעלו נוסעים בדוחק וצפיפות מרובה בעמידה כולם. (הרבה יותר מ10 עומדים בכל אוטובוס) תוך שהאנשים רצים ומתרוצצים בין האוטובוסים כדי לנסות לזכות לעלות עליהם, מלבד נשים ותינוקות שלא יכלו לנסוע בתנאים אלו וגם אני שנסעתי עם אשתי בתוכם. בסוף רק בשעה שתיים ואחת עשרה דקות הגיע אוטובוס ריק לקליטת הנוסעים המותשים. הגעתי לביתי בשעה שלוש וחמש דקות בלילה יותר משלוש שעות לאחר בואי לתחנה! נ.ב. 1. אחד הואוטבוסים שחלף במקום ומספר הרכב שלו 8879801פתח את הדלת ומשראה את ריצת האנשים בגר את הדלת על ידו של בחור שרצה לעלות עליו, כשצעקו לו וסמנו בכל האמצעים שיפתח ע"מ לשחרר את היד, לא התיחס. נוסעים שעמדו בחוץ ניסו לפתוח את הדלת וכשראה זאת לחץ כל הזמן על הכפתור שסוגרה.לאחר מכן, כשפתח הוא אף גיחך וטען שזו בעיות של הבחור שנדחף. 2. נוסעים רבים בתחנה העידו שזו לא פעם ראשונה השבוע עם התנהלות כזו. 3. גם אנו עמדנו לפני כשבועיים בתחנה בר אילן שמואל הנביא לכיוון בני ברק שהיא תחנת איסוף שניה בעיר של הקו הנ"ל עמדנו גם שנינו בתחנה החל מהשעה 12 וחצי בלילה וחיכינו לאוטובוס עד לשעה 1 וחצי שאז באו מספר אוטובוסים יחד. גם אז עמדנו תוהים ומבולבלים ולא ידענו אם עוד יבוא היום אוטובוס וגם שם אנשים התארגנו למוניות וטנדרנים במחירים מופקעים. מצורף בזה תמונת כרטיסי הנסיעה שלנו מאתמול עם שעת הנסיעה.




וזה מה קיבלנו ממשרד התחבורה: (מצורף)
‏‏לככידה.JPG
ראיתי מכתב דומה לזה קודם שהעלה אחד הניקים, ורק רציתי להרגיע מראש - בעוד חצי שנה, לא יקרה כלום. אנחנו עד היום לא קבלנו מענה סופי.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
לפני.... (הפרטים בפנים) שלחנו תלונה כזו לאגד ולמשרד התחבורה:
משרד התחבורה
אישור קבלת טופס מקוון

שם טופס: תלונה על התנהלות בקווי השירות בתחבורה הציבורית

נשלח בתאריך: 21:35:37 13/08/2015

אנא אל תענו להודעה זו, דוא"ל זה הוא הודעה אוטומטית שאינו מסוגל לקבל תשובות.

שם פרטי:
שם משפחה:
עיר מגורים בישראל:
מספר זיהוי:
מספר בית:
רחוב:
טלפון ראשי:
דואר אלקטרוני:
חברת האוטובוסים: אגד
מספר הקו: 402
פרטי הנהג: -
פרטי תחנת העלייה: ירושלים- גבעת שאול יציאה מהעיר
תאריך המקרה: 12/08/2015
נושא התלונה: המתנה ארוכה באופן חריג לאוטובוס בשעות הלילה המאוחרות מאוד, ויחס בוטה מצד נהגי החברה
פרטי התלונה בקצרה: אמש יום רביעי 12.8.15 הגענו אני ואשתי לתחנת האוטובוס בגבעת שאול יציאה מהעיר ירושלים בשעה 12 בלילה כשפנינו מועדות לעיר בני ברק. יחד עמנו בתחנה המתינו עוד כמאה איש נוספים שפניהם לבני ברק, מתוכם אנשים שהגיעו למקום עוד הרבה לפנינו ובהם נשים, ילדים ותינוקות. חלפו דקות ארוכות ואף אוטובוס קו 402 של אגד לא חלף במקום. כשאין אפילו למי לפנות בענין. עמדנו בתחנה תוהים, נבוכים ואובדי עצות, כייוון שגם שעתו של האוטובוס האחרון שאמור לצאת בשעה 1 בלילה (שעה לאחר בואינו לתחנה) מהמסוף חלפה עברה. במהלך הזמן הזה חלפו אוטובוסים רבים של חברת אגד למקומות השונים ובהם כאלו שחזרו על עצמם כל כמה דקות ריקים ברובם חסרי תועלת. בלית ברירה אנשים רבים שפניהם היו מיועדות לבני ברק עלו על אוטובוסים אלו שנסעו לתל אביב ומשם תכננו לקחת מוניות לבני ברק. חלק נוסף מהאנשים בתחנה נסעו ישירות לבני ברק במוניות במחירים מופקעים של כ-350 שקל למונית קטנה, מה שלא היה באפשרותינו דלת האמצעים. לאחר כשעתיים בסביבות השעה שתים בלילה (!), שעה לאחר צאת האוטובוס האחרון, הגיע למקום אוטובוס מלא עם 4 נוסעים בעמידה, והנהג סרב להעלות נוסעים מלבד שש אנשים, בשם החוק. כאשר כל האנשים פנו אליו בתחנונים שלפחות יצור קשר עם החברה ויבקש לדאוג לאוטובוס שיאסוף את עשרות הנותרים במקום - סרב בכל תוקף. בלית ברירה החליטו האנשים הנואשים להדחף לאוטובוס בניגוד לרצונו של הנהג, וכמו"כ מנעו ממנו את המשך הנסיעה. בתגובה לכך פנה הנהג למשטרה והתלונן שהוא תקוע בגלל נוסעים מפגינים על הכביש זאת במקום לנהוג כהוגן ולדאוג לאותם הנוסעים - מה שהתבקש ממנו בסיטואציה זו. המשטרה הגיע למקום וסדרה את הענינים בברוטאליות ללא דאגה לנוסעים הנותרים כלל. במשך זמן זה חלפו 4-5 אוטובוסים מלאים כולם לחלוטין שהעלו נוסעים בדוחק וצפיפות מרובה בעמידה כולם. (הרבה יותר מ10 עומדים בכל אוטובוס) תוך שהאנשים רצים ומתרוצצים בין האוטובוסים כדי לנסות לזכות לעלות עליהם, מלבד נשים ותינוקות שלא יכלו לנסוע בתנאים אלו וגם אני שנסעתי עם אשתי בתוכם. בסוף רק בשעה שתיים ואחת עשרה דקות הגיע אוטובוס ריק לקליטת הנוסעים המותשים. הגעתי לביתי בשעה שלוש וחמש דקות בלילה יותר משלוש שעות לאחר בואי לתחנה! נ.ב. 1. אחד הואוטבוסים שחלף במקום ומספר הרכב שלו 8879801פתח את הדלת ומשראה את ריצת האנשים בגר את הדלת על ידו של בחור שרצה לעלות עליו, כשצעקו לו וסמנו בכל האמצעים שיפתח ע"מ לשחרר את היד, לא התיחס. נוסעים שעמדו בחוץ ניסו לפתוח את הדלת וכשראה זאת לחץ כל הזמן על הכפתור שסוגרה.לאחר מכן, כשפתח הוא אף גיחך וטען שזו בעיות של הבחור שנדחף. 2. נוסעים רבים בתחנה העידו שזו לא פעם ראשונה השבוע עם התנהלות כזו. 3. גם אנו עמדנו לפני כשבועיים בתחנה בר אילן שמואל הנביא לכיוון בני ברק שהיא תחנת איסוף שניה בעיר של הקו הנ"ל עמדנו גם שנינו בתחנה החל מהשעה 12 וחצי בלילה וחיכינו לאוטובוס עד לשעה 1 וחצי שאז באו מספר אוטובוסים יחד. גם אז עמדנו תוהים ומבולבלים ולא ידענו אם עוד יבוא היום אוטובוס וגם שם אנשים התארגנו למוניות וטנדרנים במחירים מופקעים. מצורף בזה תמונת כרטיסי הנסיעה שלנו מאתמול עם שעת הנסיעה.




וזה מה קיבלנו ממשרד התחבורה: (מצורף)
צפה בקובץ המצורף 359753 ראיתי מכתב דומה לזה קודם שהעלה אחד הניקים, ורק רציתי להרגיע מראש - בעוד חצי שנה, לא יקרה כלום. אנחנו עד היום לא קבלנו מענה סופי.
אני מוכן להתחייב, בשמי, שאם נגיע לרף של 200 תלונות - יהיה שינוי.
מבטיח.

עוד תלונה, ועוד אחת.
אני שואף להגיע למצב שבכל יום יגיעו 30 תלונות למשרד התחבורה.
שהפקידים שם יקבלו כאב בטן רק מלראות את נושא התלונה. שוב פעם הכותל?

תלונות אמיתיות, לא שטויות.
שם, כתובת, שעה. הכל מסודר.
כשנגיע ליעד הזה, השינוי יקרה, במאה אחוז.

בעיני רוחי, פקיד עייף מס' 1 יקום, ילד לפקיד עייף מס' 2, ושניהם ביחד ילכו למנהל המחלקה:
יואב, תעשה משהו, תבדוק מה קורה בקווים לכותל, יש כמויות עצומות של תלונות, אולי באמת המצב שם יותר מידי גרוע...
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
יש לי בקשה...
מוזרה.

אבקשנה בכל זאת.

האם יש לנו כאן מתנדב/ת שיעצב לנו סטיקר נחמד ופשוט עבור המחאה, משהו בסגנון:
שכוייח מוישל'ה, שלא שכחת לזוז מהדלת.
- משהו צבעוני, שיתן שם וצבע למחאה הקטנה שלנו?
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
אתמול במוצא"ש הילדים שלי היו אמורים ליסוע מהרובע לכיוון העיר בקו 1. סביבות השעה 10.
4 אוטובוסים של קו 1 עברו ריקים בשער האשפות ולא עצרו!
לבסוף עלו על קו 3 וכשהגיעו לתחנה הפסידו את האוטובוס האחרון למקום מגורינו. לא היתה להם ברירה אלא לחזור את המסלול ללילה!
איך אני מתלוננת. מעבירה להם דוח שיאמינו לי שכך זה היה?
והילדים שלי לא רחפנים..
 

שלס

משתמש מקצוען
ראיתי מכתב דומה לזה קודם שהעלה אחד הניקים, ורק רציתי להרגיע מראש - בעוד חצי שנה, לא יקרה כלום. אנחנו עד היום לא קבלנו מענה סופי.
אם לא קיבלתם מענה אחרי חצי שנה, יש טיפול המשך - פותחים תלונה אצל מבקר המדינה.
כדי שהתלונה שם תטופל בצורה מיטבית, כדאי לפנות קודם שוב למשרד התחבורה לבדוק מה עם התלונה שלכם, כי אחד הדברים שמבקר המדינה בודק קודם זה אם מיציתם את כל ההליכים שיכלתם לפני שפניתם אליו. אם תכתבו שניסיתם לברר ועדיין לא קיבלתם מענה, הם יפנו אליהם לבדוק את זה.
לינק http://www.mevaker.gov.il/he/Ombudsman/Pages/Complaint-Intro.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1
(וזה גם יקח חצי שנה...)
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
אשמח להתלונן - אבל לא על קוי הכותל כי באמת לא נסעתי בהם הרבה זמן.
אלא על קוי 57 ו54.
יש ענין לעשות זאת?
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
אשמח להתלונן - אבל לא על קוי הכותל כי באמת לא נסעתי בהם הרבה זמן.
אלא על קוי 57 ו54.
יש ענין לעשות זאת?
יש עניין וודאי,
אך לא קשור לכאן
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
אתמול במוצא"ש הילדים שלי היו אמורים ליסוע מהרובע לכיוון העיר בקו 1. סביבות השעה 10.
4 אוטובוסים של קו 1 עברו ריקים בשער האשפות ולא עצרו!
לבסוף עלו על קו 3 וכשהגיעו לתחנה הפסידו את האוטובוס האחרון למקום מגורינו. לא היתה להם ברירה אלא לחזור את המסלול ללילה!
איך אני מתלוננת. מעבירה להם דוח שיאמינו לי שכך זה היה?
והילדים שלי לא רחפנים..
נכנסים ללינקים בתחילת האשכול, וכתבים תלונה מפורטת.
זה הכל.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה