| פנס בערפל |
משתמש פעיל
שלום לכל חברי פרוג, גולשים, אורחים, ורובוטים מזדמנים.
כידוע, המקום הכי קדוש לעם היהודי הינו הכותל המערבי.
הדרך היחידה שלנו, של פשוטי העם, להגיע אל הכותל, הינה אך ורק באמצעות תחבורה ציבורית.
אממה?
שישנה תחושה עמוקה וכואבת של זלזול נוראי בקווים העירוניים המגיעים אל הכותל.
הן קו 1, והן קו 3.
הקווים מגיעים לפעמים כן, ולפעמים לא.
וכשהם כן מגיעים, הם מגיעים לעיתים כקו קצר (חד מפרקי!) המתמלא עוד בתחנות הראשונות...
הקווים השגרתיים הרגילים לכותל מגיעים עמוסים, דחוסים בצורה מחפירה, עם אפס שייכות ללו"ז המקורי.
כתוצאה מכך, ציבור העולים לכותל מגיע חבוט ועייף, ובעיקר: פגוע.
יתרה מכך, ומעל הכל - נסיעה בתערובת הינה הדבר האחרון אותו אנחנו רוצים, כציבור תורני השומר על קלה כבחמורה, ולצערנו בגלל הזלזול המחפיר בקווים לכותל, קורה לא אחת כי אנו נאלצים לנסוע בתערובת קשה, הנוגדת לחלוטין את אופיינו ואמונתנו.
נו, אז מה עושים?
נורא פשוט.
לאחר דיון ארוך שניהלנו כאן בפורום, החלטנו על דרך פעולה כזו:
תלונות, תלונות, תלונות.
כן כן כן.
רק כך נקבל את הזכות הזו.
ארץ ישראל נקנית בייסורים, ותחבורה ציבורית אל שרדי בית מקדשנו על אחת כמה וכמה...
ובכן, איך מתחילים?
פשוט מאוד.
אני מבקש ממכם (ואתם מכירים אותי, אפילו שאני משתמש בניק השני שלי כאן!...) - הגישו תלונות באגד ובמשרד התחבורה, וחזרו לפה עם צילומי מסך.
אנא.
ברגע שנגיע למאסה קריטית של אלפי תלונות - המצב ישתנה בצורה קריטית.
מה אנחנו רוצים בעצם?
דבר אחד, פשוט ובסיסי:
תחבורה ציבורית לכותל המערבי, אמינה!
וזה אומר:
1- עמידה קפדנית בלוחות הזמנים
2- תגבור משמעותי של הקווים בכל ערב ראש חודש
3- אוטובוסים דו מפרקיים בלבד
4- מידע אמין בשלט האלקטרוני ביציאה מהכותל
5-עדכון ברור לכל הממתינים ביציאה מהכותל האם האוטובוסים עולים למעלה, או שיש צורך לרדת לתחנה למטה.
6- קו טלפון ייעודי לפניות בנושא התחבורה לכותל - קווים 1 ו- 3. כן, קו טלפון שיכלול שני דברים. מידע מעודכן (הפגנות? שינויים במסלול הקו?), ו... נציג פיזי, אנושי, חי וקיים, כדי להתלונן על כל איחור ו/או חיסור.
מי הראשון שמעלה לנו צילומסך?
חן חן לניק @סופי12 על הסטיקר ...
חן חן לניק @ליק על האיור
כידוע, המקום הכי קדוש לעם היהודי הינו הכותל המערבי.
הדרך היחידה שלנו, של פשוטי העם, להגיע אל הכותל, הינה אך ורק באמצעות תחבורה ציבורית.
אממה?
שישנה תחושה עמוקה וכואבת של זלזול נוראי בקווים העירוניים המגיעים אל הכותל.
הן קו 1, והן קו 3.
הקווים מגיעים לפעמים כן, ולפעמים לא.
וכשהם כן מגיעים, הם מגיעים לעיתים כקו קצר (חד מפרקי!) המתמלא עוד בתחנות הראשונות...
הקווים השגרתיים הרגילים לכותל מגיעים עמוסים, דחוסים בצורה מחפירה, עם אפס שייכות ללו"ז המקורי.
כתוצאה מכך, ציבור העולים לכותל מגיע חבוט ועייף, ובעיקר: פגוע.
יתרה מכך, ומעל הכל - נסיעה בתערובת הינה הדבר האחרון אותו אנחנו רוצים, כציבור תורני השומר על קלה כבחמורה, ולצערנו בגלל הזלזול המחפיר בקווים לכותל, קורה לא אחת כי אנו נאלצים לנסוע בתערובת קשה, הנוגדת לחלוטין את אופיינו ואמונתנו.
נו, אז מה עושים?
נורא פשוט.
לאחר דיון ארוך שניהלנו כאן בפורום, החלטנו על דרך פעולה כזו:
תלונות, תלונות, תלונות.
כן כן כן.
רק כך נקבל את הזכות הזו.
ארץ ישראל נקנית בייסורים, ותחבורה ציבורית אל שרדי בית מקדשנו על אחת כמה וכמה...
ובכן, איך מתחילים?
פשוט מאוד.
אני מבקש ממכם (ואתם מכירים אותי, אפילו שאני משתמש בניק השני שלי כאן!...) - הגישו תלונות באגד ובמשרד התחבורה, וחזרו לפה עם צילומי מסך.
אנא.
ברגע שנגיע למאסה קריטית של אלפי תלונות - המצב ישתנה בצורה קריטית.
מה אנחנו רוצים בעצם?
דבר אחד, פשוט ובסיסי:
תחבורה ציבורית לכותל המערבי, אמינה!
וזה אומר:
1- עמידה קפדנית בלוחות הזמנים
2- תגבור משמעותי של הקווים בכל ערב ראש חודש
3- אוטובוסים דו מפרקיים בלבד
4- מידע אמין בשלט האלקטרוני ביציאה מהכותל
5-עדכון ברור לכל הממתינים ביציאה מהכותל האם האוטובוסים עולים למעלה, או שיש צורך לרדת לתחנה למטה.
6- קו טלפון ייעודי לפניות בנושא התחבורה לכותל - קווים 1 ו- 3. כן, קו טלפון שיכלול שני דברים. מידע מעודכן (הפגנות? שינויים במסלול הקו?), ו... נציג פיזי, אנושי, חי וקיים, כדי להתלונן על כל איחור ו/או חיסור.
מי הראשון שמעלה לנו צילומסך?
חן חן לניק @סופי12 על הסטיקר ...
חן חן לניק @ליק על האיור
נערך לאחרונה ע"י מנהל: