"מזהה" אוטומטי בין טבלאות

berke

משתמש רשום
יש לי כמה טבלאות באקסס, אני רוצה שה"מזהה" יהיה זהה בכל הטבלאות בצורה אוטומטית, כלומר שכשאני פותח טופס של טבלה אחרת מטופס מסויים שהמס' בטבלה הבאה יהיה זהה אוטומטית לטופס שממנו הגעתי.
ניסיתי לעשות קשרי גומלין אבל זה לא פותר את הבעיה.

תודה מראש!
 

drvvv

משתמש פעיל
D I G I T A L
זה לא בקשרי גומלין, אבל יש לי הרגשה שאתה מנסה לעשות משהו בצורה לא נכונה, אולי תכתוב מה אתה מנסה להשיג במהלך הזה?!
 

berke

משתמש רשום
אני רוצה שיהיה כך:
בטבלת פרטי העובד יהיה מספור אוטומטי, בטבלה זו יש לי כפתור שמקשר אותי לטבלה שבה יש תשלומים, וגם בטבלה זו יש מספור אוטומטי, אני רוצה שבעת שאני יעבור מטבלת פרטי עובד לטבלת תשלומים המספור בין הטבלאות יהיה שווה, כי בטבלת התשלומים, לא מופיעים לי שוב פרטי העובד. ואיך אדע לזהות תשלום מסויים לאיזה עובד הוא שייך?
ואגב, איך אני גורם שבטבלה של פרטי העובד, יהיה + ליד כל רשומה וכשאני פותח את ה+ יופיעו לי בעצם כל הטבלאות הקשורות. איך אני מקשר אותם לטבלה? או איך אני מגדיר שטבלה מסויימת תהיה הטבלה הראשית?

תודה רבה מראש!
 

drvvv

משתמש פעיל
D I G I T A L
הצורה המקצועית שבה עושים את זה היא מאוד פשוטה.
בטבלת תשלומים עושים עמודה נוספת שמחזיקה את הid של העובד.
אבל שוב בטבלה תשלומים יש מזהה עצמאי (שהוא מספור אוטמאטי) ועמודה נוספת שבה יש את המזהה של העובד!

ובנוגע לשאלה השניה, אחרי שעשית את זה כמו שאמרתי, יש הרבה סיכויים שזה יקרה אוטמאטית, ואם לא אז אתה עושה טבלאות מקושרות על ידי הגדרת קשרי גומלין.
 

אריה123

משתמש מקצוען
D I G I T A L
drvvv כתב נכון מאד, אבל כדי להוסיף שאת העמודה הנוספת כדאי מאד לעשות עם קשרי גומלין לעמודה של ה ID של העובד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה