התקלות הטכניות שהיו להם בשבוע האחרון
פשוט מחדל!!
עשיתי הזמנה בלילה, וכשביצעתי תשלום הגלגל הסתובב בלי סוף
עד שהתייאשתי וסגרתי את האתר. כמובן שלא קיבלתי שום אישור הזמנה במייל.
למחרת בבוקר, אני רוצה לעשות שוב הזמנה ורואה שהפריטים נשארו בסל
כלומר מליון אחוז מבחינתי שהפריטים לא הוזמנו והחשבון שלי לא חויב.
ואחרי שאני משלמת אני מגלה 2 הודעות מייל חדשות, זהות
עם פריטים זהים
כאשר בהודעה הראשונה התאריך והשעה של יום האתמול!
התקשרתי אליהם והם אמרו שהחשבון שלי אכן חויב פעמיים והאופציה היחידה לבטל
זה לסרב לקחת את החבילה מהדואר ואז בין שבועיים לחודש עד שהכרטיס שלי יזוכה
מה שקרה בפועל, שהיו לי 4 חבילות שהמתינו בדואר ושלחתי מישהו לקחת ולא ידע מה להשאיר בדואר
ולא רק שקיבלתי פריטים כפולים (לא בער לי כי זה מכנסיים לבנים ותמיד טוב שיהיה כפול)
חייבו אותי במכס! כי 2 ההזמנות נעשו בהפרש של פחות מ-24 שעות
כשהתקשרתי להתלונן הם טענו שאין מה לעשות ואשמתי שהסכמתי לקבל את החבילה
אכזבו אותי מאד.