יש לי לקוח שיש לו מיזם ייחודי וחדשני, והוא עושה כעת פירסומת ראשונה לעסק המתחיל. העסק כולל יתרונות רבים ללקוח וערכים מוספים, שחשוב לו מאד לפרטם - גם כי זה עסק מתחיל ולא מוכר, וגם כדי ליצור עליונות על המתחרים שעלולים לצוץ כפטריות אחרי הגשם אחרי שיוודע הרעיון. חשוב לו למתג את עצמו כייחודי בשוק גם אם יהיו חובבנים אחר כך שירוצו על זה.
כמו כן ישנן אנקודוטות, שאם לא נציין הן יורידו פלח שוק.
הדבר יוצר עודף טקסטים ואייקונים במודעה, שמופיעים למטה בקטן.
מה דעת המומחים בפורום - האם נכון לוותר עליהם כדי לא ליצור רשימות מכולת, או שכל מילה חשובה ואי אפשר להוריד?
תודה
כמו כן ישנן אנקודוטות, שאם לא נציין הן יורידו פלח שוק.
הדבר יוצר עודף טקסטים ואייקונים במודעה, שמופיעים למטה בקטן.
מה דעת המומחים בפורום - האם נכון לוותר עליהם כדי לא ליצור רשימות מכולת, או שכל מילה חשובה ואי אפשר להוריד?
תודה