מה יהיה עם המשלוחים של עלי אקספרס....

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
יש נקסט בישראל - כך שההזמנות לא מגיעות מחו"ל אלא מהמחסנים בישראל...
ממש לא

זה היה רק ניסיון להביא לכאן את האופנה שלהם
כמדומני שפתחו חנות בתל-אביב

אבל המשלוחים שלי הגיעו מאנגליה
 

sara gold

משתמש מקצוען
העליתי באשכול אחר ומעלה גם כאן
החבילה שלי לא הגיעה

עומד להסתיים לי זמן ההגנה, לפתוח מחלוקת???

קיבלתי החזר כספי והחבילה הגיעה, מה לעשות??

כתוב שהזמנה הושלמה אבל היא לא הגיעה, זה אומר שאני לא אקבל את החבילה??

מלאאא שאלות,

לבקשתכן כותבת פוסט הסבר על העניין, קצת ארוך אבל שווה קריאה!

תהיו נחמדות ותגיבו ו/או תייגו חברה שתשמח לראות את זה‍❤‍‍❤‍‍❤‍

נתחיל ממה שקורה עכשיו בדואר ישראל -
בעקבות חודש נובמבר המטורףףף שהיה,
11.11, בלאק פריידי, משלוח חינם באמזון וכו'

הדואר פשוט לא עומד בעומס!!!!!!

יש כמויות מטורפות של חבילות שממתינות לחלוקה.

אז דבר ראשון צריך פשוט להיאזר בסבלנות,
נכון שהתרגלנו בזמן האחרון לקבל את החבילות יותר מהר מהרגיל,
אבל צריך להבין שכרגע זו תקופה עמוסה ויש עיכובים גדולים.

אל תדאגו - החבילות יגיעו!!!
פשוט לוקח יותר זמן מהרגיל..

אני מזמינה שנים באינטרנט, אולי מאות חבילות, וכולם בסוף הגיעו!!

עניין חשוב: ❣❣
מעקב המשלוחים בעליאקספרס - הוא ממש לא מדוייק!!!
אני אישית אף פעם לא בודקת שם,
אחרי שוידאתי שההזמנה בוצעה והחבילה אכן נשלחה על ידי המוכר, אני פשוט מחכה בסבלנות עד חודש וחצי מרגע שנשלח (בתקופה זו אפילו חודשיים) ואם לא הגיע אני נכנסת לבדוק מה קורה.

במשך השנה אם חבילה לא הגיעה אחרי חודשיים אני אפתח מחלוקות,
אבל -
חשוב להבין שהרווח של המוכרים מכל הזמנה הוא פשוט אפסי, בדרך כלל מדובר בדולר עד שניים לחבילה,
ולכן אם אתן פותחות מחלוקת, לא רק שהמוכר לא ירוויח אלא הוא גם יפסיד ויצטרף למכור המון מוצרים כדי להשלים את הרווח.
וברוב המקרים העיקוב הוא באשמת דואר ישראל ולא באשמת המוכר.

כמובן שאנחנו לא אחראיות על הרווח שלהם ואם הזמנו מוצר אנחנו צריכות לקבל אותו בריא ושלם,
אבל אפשר קצת להתחשב,
בתקופה כזאת אני ממש לא ממהרת לפתוח מחלוקת,

ועוד נקודה חשובה -
חשוב ממש להיות הוגנות מול המוכרים -
אם פתחתי מחלוקת והמוצר הגיע זמן קצר לאחר שקיבלתי את כספי בחזרה אני אשתדל להיות הוגנת ולשלם למוכר שוב (פשוט עושים הזמנה חדשה וכותבים למוכר שלא ישלח את המוצר- לפעמים הם לא יבינו ופשוט תקבלי עוד מוצר)

חשוב לדעת - אם תפתחו יותר מידי מחלוקות - עליאקספרס עלולים לחסום לכן את החשבון

********
כשרשום במעקב שהמשלוח נכשל/בוטל - הכוונה היא לא שההזמנה בוטלה אלא -
זה בדרך כלל אומר שהחבילה ממתינה לך בסניף הדואר.
המשלוח היה אמור להגיע לבית ונכשל.
צריך להתקשר לסניף דואר/ללכת לברר.
אבל כמו שאמרתי המעקב לא תמיד אמין, לפעמים צריך פשוט לחכותתתת

זה היה ארוך אבל אני מקווה שעזרתי לכן
ובתקווה שהחבילות כבר יגיעוווווווו
 

קבצים מצורפים

  • איפה החבילה שלי.mp4
    4.1 MB · צפיות: 40

רינהרינה

משתמש מקצוען
נראה לי שלא כדאי לפתוח סכסוך אלא לבקש הארכה של זמן ההגנה כי המוכרים בעלי פשוט יפסיקו לשלוח לישראל ובצדק.

הבעיה שמשום מה לא תמיד המוכר מסכים להאריך את הזמן, או שהוא סתם לא מתייחס לבקשה.
אני תמיד מבקשת להאריך, מחכה יומיים לתגובה ואז- אם לא האריך פותחת סכסוך ומקבלת את הכסף חזרה,
וכך- גם אם בסוף המוצר יגיע זה בעייתו הבלעדית של המוכר שלא האריך.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
העליתי באשכול אחר ומעלה גם כאן
החבילה שלי לא הגיעה

עומד להסתיים לי זמן ההגנה, לפתוח מחלוקת???

קיבלתי החזר כספי והחבילה הגיעה, מה לעשות??

כתוב שהזמנה הושלמה אבל היא לא הגיעה, זה אומר שאני לא אקבל את החבילה??

מלאאא שאלות,

לבקשתכן כותבת פוסט הסבר על העניין, קצת ארוך אבל שווה קריאה!

תהיו נחמדות ותגיבו ו/או תייגו חברה שתשמח לראות את זה‍❤‍‍❤‍‍❤‍

נתחיל ממה שקורה עכשיו בדואר ישראל -
בעקבות חודש נובמבר המטורףףף שהיה,
11.11, בלאק פריידי, משלוח חינם באמזון וכו'

הדואר פשוט לא עומד בעומס!!!!!!

יש כמויות מטורפות של חבילות שממתינות לחלוקה.

אז דבר ראשון צריך פשוט להיאזר בסבלנות,
נכון שהתרגלנו בזמן האחרון לקבל את החבילות יותר מהר מהרגיל,
אבל צריך להבין שכרגע זו תקופה עמוסה ויש עיכובים גדולים.

אל תדאגו - החבילות יגיעו!!!
פשוט לוקח יותר זמן מהרגיל..

אני מזמינה שנים באינטרנט, אולי מאות חבילות, וכולם בסוף הגיעו!!

עניין חשוב: ❣❣
מעקב המשלוחים בעליאקספרס - הוא ממש לא מדוייק!!!
אני אישית אף פעם לא בודקת שם,
אחרי שוידאתי שההזמנה בוצעה והחבילה אכן נשלחה על ידי המוכר, אני פשוט מחכה בסבלנות עד חודש וחצי מרגע שנשלח (בתקופה זו אפילו חודשיים) ואם לא הגיע אני נכנסת לבדוק מה קורה.

במשך השנה אם חבילה לא הגיעה אחרי חודשיים אני אפתח מחלוקות,
אבל -
חשוב להבין שהרווח של המוכרים מכל הזמנה הוא פשוט אפסי, בדרך כלל מדובר בדולר עד שניים לחבילה,
ולכן אם אתן פותחות מחלוקת, לא רק שהמוכר לא ירוויח אלא הוא גם יפסיד ויצטרף למכור המון מוצרים כדי להשלים את הרווח.
וברוב המקרים העיקוב הוא באשמת דואר ישראל ולא באשמת המוכר.

כמובן שאנחנו לא אחראיות על הרווח שלהם ואם הזמנו מוצר אנחנו צריכות לקבל אותו בריא ושלם,
אבל אפשר קצת להתחשב,
בתקופה כזאת אני ממש לא ממהרת לפתוח מחלוקת,

ועוד נקודה חשובה -
חשוב ממש להיות הוגנות מול המוכרים -
אם פתחתי מחלוקת והמוצר הגיע זמן קצר לאחר שקיבלתי את כספי בחזרה אני אשתדל להיות הוגנת ולשלם למוכר שוב (פשוט עושים הזמנה חדשה וכותבים למוכר שלא ישלח את המוצר- לפעמים הם לא יבינו ופשוט תקבלי עוד מוצר)

חשוב לדעת - אם תפתחו יותר מידי מחלוקות - עליאקספרס עלולים לחסום לכן את החשבון

********
כשרשום במעקב שהמשלוח נכשל/בוטל - הכוונה היא לא שההזמנה בוטלה אלא -
זה בדרך כלל אומר שהחבילה ממתינה לך בסניף הדואר.
המשלוח היה אמור להגיע לבית ונכשל.
צריך להתקשר לסניף דואר/ללכת לברר.
אבל כמו שאמרתי המעקב לא תמיד אמין, לפעמים צריך פשוט לחכותתתת

זה היה ארוך אבל אני מקווה שעזרתי לכן
ובתקווה שהחבילות כבר יגיעוווווווו

תרשו לי לחלוק עליכם...
אני מקבל הגנת רכישה של עד 60 יום, לאחר מכן אם לא הגיעה לי ולא דרשתי את כספי, ייתכן ואני יפסיד אותו.
שנית גם אם קיבלתי את המוצר לאחר 60 יום אני לא מתחייב לשלם, כי האחריות שלהם זה עד 60 יום, והם לקחו את הסיכון והפסידו,(והם לקחו מרחב זמן של שבועיים +) למה שאני יפסיד מהאיחור של הדואר.
לפעמים אני מזמין מוצר וחשוב לי הדד ליין, וכשאני לא מקבל אותו בזמן שהם התחייבו, כבר אין לי מה לעשות עם המוצר (כמו תפאורה לאירוע לכדו').
אז אם יש לי הזדמנות לבקש החזר אני יעשה את זה!
ואם אני רוצה להיות חסיד, אני יתרום את הכסף לעניי השכונה....
 

רפ

משתמש סופר מקצוען
הם יכולים לשלוח בתשלום, וכך להפסיד פחות.
אתה יכול גם לשלם על המשלוח, וכך לקבל אותו בזמן.
הרי ברור שהבעיה היא של דואר ישראל.
אם המקרים האלו של בקשת החזר בגלל בעיות בדואר ישראל יתרבו מידי, לפי דעתי מה שיקרה:
א. המוכרים לא יאפשרו משלוח לישראל.
ב. המוכרים לא יתחייבו ל-60 יום אלא לשנה (לדוגמא).
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אתה יכול גם לשלם על המשלוח, וכך לקבל אותו בזמן.
הרי ברור שהבעיה היא של דואר ישראל.
אם המקרים האלו של בקשת החזר בגלל בעיות בדואר ישראל יתרבו מידי, לפי דעתי מה שיקרה:
א. המוכרים לא יאפשרו משלוח לישראל.
ב. המוכרים לא יתחייבו ל-60 יום אלא לשנה (לדוגמא).
אם אני משלם על המשלוח, כלומר המשלוח לא חינם, (כלול במחיר) אז הם יגביהו את מחיר המשלוח, ויצמצמו את מחיר המוצר, כך שהם לא יפסידו הרבה במקרה של תקלות.
 

רפ

משתמש סופר מקצוען
אם אני משלם על המשלוח, כלומר המשלוח לא חינם, (כלול במחיר) אז הם יגביהו את מחיר המשלוח, ויצמצמו את מחיר המוצר, כך שהם לא יפסידו הרבה במקרה של תקלות.
לא הבנתי, התכוונתי שתבחר שיטת משלוח בתשלום.
לא שהתשלום על המשלוח יהיה חלק מהמחיר של המוצר (שזה בכלל תלוי במוכר ולא בך).
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לא הבנתי, התכוונתי שתבחר שיטת משלוח בתשלום.
לא שהתשלום על המשלוח יהיה חלק מהמחיר של המוצר (שזה בכלל תלוי במוכר ולא בך).
הסברתי שאם המוכרים רואים שזה לא משתלם להם, שישחקו עם מחיר המשלוח, שעליו אין החזר, וישאר להם משהו בכיס...
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לדעתי
כמה שיותר יפתחו סכסוכים זה רק יעזור

השירות ללקוח ישתפר

התקשורת עם המוכרים תהיה רצינית ואפקטיבית

והמשלוחים יהיו מהירים יותר

המוכר יבחר במשלוח מהיר ואמין בתוספת כמה סנטים,
כדי לא להפסיד את כל סכום המוצר...
 

רפ

משתמש סופר מקצוען
לדעתי
כמה שיותר יפתחו סכסוכים זה רק יעזור

השירות ללקוח ישתפר

התקשורת עם המוכרים תהיה רצינית ואפקטיבית

והמשלוחים יהיו מהירים יותר

המוכר יבחר במשלוח מהיר ואמין בתוספת כמה סנטים,
כדי לא להפסיד את כל סכום המוצר...
השאלה כמה הוא מרוויח היום, האם התוספת של הסנטים עבור המשלוח לא יתקזז עם הרווח שלו, ואז הוא יעדיף להימנע מלשלוח לישראל.
גם היום יש מוצרים שאין אפשרות לשלוח אותם לישראל.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
השאלה כמה הוא מרוויח היום, האם התוספת של הסנטים עבור המשלוח לא יתקזז עם הרווח שלו, ואז הוא יעדיף להימנע מלשלוח לישראל.
גם היום יש מוצרים שאין אפשרות לשלוח אותם לישראל.
בשלב הסופי, זה ודאי ישתלם להם.
ככל שהמשלוחים יהיו אמינים ומהירים
כמויות ההזמנות יעלו בהתאם במאות אחוזים
(יש אינספור מוצרים שאני צריך, ואני קונה כאן בחנות ליד הבית במחיר כפול שלש ויותר, רק כי אני צריך אותם עכשיו)

אם נתלונן, ונבקש החזרים
יש סיכוי שזה יקרה יותר מהר!
 

החיים קלים

משתמש מקצוען
הבעיה שמשום מה לא תמיד המוכר מסכים להאריך את הזמן, או שהוא סתם לא מתייחס לבקשה.
אני תמיד מבקשת להאריך, מחכה יומיים לתגובה ואז- אם לא האריך פותחת סכסוך ומקבלת את הכסף חזרה,
וכך- גם אם בסוף המוצר יגיע זה בעייתו הבלעדית של המוכר שלא האריך.
נכון לגמרי.
מתוך 20 מוכרים 2 לא האריכו.
באמת בעייתם.
ואגב, בתחנת חלוקה שלנו- ראיתי 2 ארגזים מלאים! של חבילות שהגיעו וכולם בלי SMS!
רציתי לחפש בעצמי כי מעשרות חבילות קיבלתי בודדות. אבל המוכר אמר לי שזה לא חוקי, מסתמא עכשיו כל החבילות יחזרו ויישלחו מחדש נקווה שעם הודעה נורמלית...
 

החיים קלים

משתמש מקצוען
חשוב לדעת - אם תפתחו יותר מידי מחלוקות - עליאקספרס עלולים לחסום לכן את החשבון
הגישה שלך ממש צודקת.
לדעתי
כמה שיותר יפתחו סכסוכים זה רק יעזור
אולי לכלל אבל ההפסד האישי יהיה שלכם,
מנסיון- היה לי סכסוך שלא יכולתי להוכיח את הנזק כי היה כבר אחרי זמן ההגנה, ואמרו לי בשירות הלקוחות שבגלל שאני לקוחה מועדפת- משובים וכו', וכנראה גם הנקודה הזו שלא פותחת סכסוך מייד, וזיכו אותי והיה מדובר על סכום של כמעט 20$!
 

ישראלים

משתמש מקצוען
לפי דעתי הבעיה היא שאין להם שירות למי שאין לו SMS.
יש מישהו כאן שלא קיבל שיש לו SMS?
ואני אשמח להצטרף לתהיעה נגד דואר ישראל.
יש לי את התיעודים על מה שלא קיבלתי הודעות- רק דרך האתר שלהם, אבל רוב הדברים הבעיה היא של הדואר שמשנים את מספר המעקב בלי סיבה.
נראה לי שלא כדאי לפתוח סכסוך אלא לבקש הארכה של זמן ההגנה כי המוכרים בעלי פשוט יפסיקו לשלוח לישראל ובצדק.
לי יש sms ולא קיבלתי הרבה מאד חבילות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה