מאמרים מה המחשבה שלכם על בינה מלאכותית (AI) ?

מה המחשבה שלכם על בינה מלאכותית (AI) ?

  • מתרגשים

  • מפחדים


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
רבו הדעות לגבי הבינה מלאכותית (AI) שפרצה לחיינו בחודשיים האחרונים,
אין סוף מעלות חסרונות נאמרו ויאמרו עליה.
מעניין מה דעתכם בנידון?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
כתבו הסבר בתגובה.
וציינו האם אתם מתחום המחשבים והעיצוב.....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


אני הצבעתי מתרגשים,
האמת שבהתחלה מאוד חששתי לאן זה יוביל אותנו, והאם באמת יחסוך\יהרוס המון משרות, אבל לאחר שמיעת פודקאסטים ושיעורים ולמידת הנושא הבנתי שרק יעזור ויקדם, כי עדיין אין על הבינה האמיתית, אולי ב2028 אני יתבדה...:unsure::eek:


וששאלתי את הבינה מלאכותית עצמה מה דעתה עליה.... - בתגובה הבאה.
 
נערך לאחרונה ב:

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
וששאלתי את הבינה מלאכותית עצמה זה מה שהיא ענתה -

מה אתה חושב על בינה מלאכותית (AI)?

כמודל שפת AI שנוצר על ידי OpenAI, אין לי דעות או רגשות אישיים. עם זאת, אני יכול לומר לך שבינה מלאכותית היא תחום שצומח במהירות שיש לו פוטנציאל לחולל מהפכה בתעשיות רבות ולשפר את חייהם של אנשים בדרכים רבות. זה כרוך בפיתוח של אלגוריתמים ותוכנות מחשב שיכולות לבצע משימות הדורשות בדרך כלל אינטליגנציה אנושית, כגון תפיסה, חשיבה, למידה וקבלת החלטות. עם זאת, חשוב גם לשקול את ההשלכות האתיות והחברתיות של AI ולהבטיח את הפיתוח והפריסה האחראים שלה.

אבל אתה לא חושב שהוא יבטל הרבה מקצועות ועבודות של אנשים?

נכון שהשימוש הגובר בבינה מלאכותית בתעשיות שונות עשוי להוביל לעקירת מקומות עבודה באזורים מסוימים. עם זאת, חשוב גם לקחת בחשבון של-AI יש פוטנציאל ליצור מקומות עבודה חדשים ולשפר את היעילות בתעשיות רבות, מה שמוביל לצמיחה כלכלית כוללת. בנוסף, השפעת הבינה המלאכותית על התעסוקה תהיה תלויה במגוון גורמים, כולל מהירות הקידמה הטכנולוגית, היכולת של עובדים לרכוש מיומנויות חדשות, והפעולות שננקטות על ידי ממשלות וארגונים כדי להפחית את ההשפעות השליליות. בסופו של דבר, סביר להניח שבינה מלאכותית תביא גם אתגרים וגם הזדמנויות, וחשוב לנהל באופן יזום את השפעתה על כוח העבודה.

כתוב רשימה של יתרונות וחסרונות של בינה מלאכותית (AI)

היתרונות של בינה מלאכותית (AI):
  1. יעילות מוגברת: אלגוריתמים ומערכות AI יכולים להפוך משימות לאוטומטיות, מה שמוביל לתהליכים מהירים ויעילים יותר.
  2. קבלת החלטות משופרת: בינה מלאכותית יכולה לנתח כמויות אדירות של נתונים, לספק תובנות והמלצות לתמיכה בקבלת החלטות אנושית.
  3. פרודוקטיביות משופרת: בינה מלאכותית יכולה להשתלט על משימות שגרתיות שחוזרות על עצמן, ולשחרר בני אדם להתמקד בעבודה יצירתית ואסטרטגית יותר.
  4. שירות לקוחות טוב יותר: ניתן להשתמש בבינה מלאכותית כדי לספק תמיכת לקוחות מותאמת אישית בזמן אמת.
  5. הזדמנויות עבודה חדשות: הפיתוח והפריסה של מערכות בינה מלאכותית יכולות ליצור הזדמנויות עבודה חדשות בתחומים כמו מדעי נתונים, הנדסת בינה מלאכותית ועיצוב UX.
ומה החסרונות?

החסרונות של בינה מלאכותית (AI):
  1. עקירת משרות: האוטומציה של משרות מסוימות באמצעות בינה מלאכותית עלולה להוביל לאובדן משרות משמעותי בתעשיות מסוימות.
  2. הטיה ואפליה: מערכות בינה מלאכותיות יכולות להנציח ולהגביר הטיות ואפליה קיימות אם הן מאומנות על נתונים או אלגוריתמים מוטים.
  3. היעדר אינטראקציה אנושית: השימוש הגובר בבינה מלאכותית בתחומים כמו שירות לקוחות ותמיכה עלול להוביל להפחתת האינטראקציה האנושית.
  4. חששות אבטחה ופרטיות: מכיוון שמערכות בינה מלאכותית מטפלות בנתונים רגישים ומקבלות החלטות, יש חששות לגבי האבטחה והפרטיות של מידע זה.
  5. דאגות אתיות: ישנם ויכוחים מתמשכים על האתיקה של בינה מלאכותית, כולל פריסת נשק אוטונומי, הפוטנציאל של שימוש בבינה מלאכותית למטרות זדוניות, וההשפעה של בינה מלאכותית על פרטיות וזכויות אדם.
(מתורגם מאנגלית).
 
נערך לאחרונה ב:

אליהו אקספרס

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
ביקשתי מהרייטר (כלי בינה מלאכותית לכתיבה) שיכתוב לי סיפור קצר על מעצב שאיבד את העבודה בגללו:

ג'ון היה מעצב גרפי מוכשר, עד שה-AI השתלט והפך את עבודתו לאוטומטית. הוא הרגיש נבגד, אבל במקום לרחם על עצמו, הוא יצא לחפש פרנסה חדשה. עם נחישות ועבודה קשה, הוא מצא הצלחה במהרה. הוא הבין שבינה מלאכותית לא יכולה להחליף את הרוח והיצירתיות האנושית. והוא נחוש לוודא שזה לעולם לא ישתנה.
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
רבו הדעות לגבי הבינה מלאכותית (AI) שפרצה לחיינו בחודשיים האחרונים,
אין סוף מעלות חסרונות נאמרו ויאמרו עליה.
מעניין מה דעתכם בנידון?

כתבו הסבר בתגובה.

וציינו האם אתם מתחום המחשבים והעיצוב.....

תכל'ס אין כמו סקרים⁦(✷‿✷)

---
אפשר להתרגש וגם לפחד,
זה ממש לא סותר.
בכל מקרה זו לא הגדרה מדויקת.

קצת על קצה המזלג...
שתקלטו את העוצמה של הAi.

בדרך כלל, ה"פרומפט" הקלאסי לא עובר את ה20 מילים.
צלם מפורסם שיתף פרומפט עם למעלה מ150 מילים >


ציטוט מקור:
Cinematic, Color Grading, Photography, Ultra Wide Angle, Depth of Field, Ultra Detailed, Beautifully Color Coded, Crazy Detail, Intricate Detail, Beautifully Graded, Unreal Engine, Cinematic, Color Grading, Photo Editing, Photography, Photography, White Balance, 32k , Super Resolution, Megapixel, Pro Photo GB, VR, Massive, Half Backlight, Backlight, Natural Lighting, Incandescent, Fiber Optics, Mood Lighting, Cinematic Lighting, Studio Lighting, Soft Lighting, Volume, Counter-Jour, Lighting beautiful, highlight lighting, global lighting, screen space global lighting, ray tracing global lighting, optics, diffuse, glowing, shadows, coarse, shimmering, ray tracing reflections, lumen reflections, screen space reflections, diffraction grading, Chromatic Aberration, GB Shift, Scan Lines, R a y Traced, Ray Tracing Ambient Occlusion, Anti-Aliasing, FKAA, TXAA, RTX, SSAO, Shaders, OpenGL-Shaders, GLSL-Shaders, Post Processing, Post-Production, Cell Sh Advertising, Tone Mapping, CGI, VFX, SFX, Insanely Detailed and Intricate, Hyper Maximal, Elegant, Hyper Realistic, Super Detailed, Dynamic Posing, Photography, Hyper Realistic, Volumetric, Photorealistic, Ol Terra Photorealistic, Ultra Detailed, Super Detailed, Full Color, Ambient Blocking, Volumetric Lighting, High Contrast, HDR Super Detailed, 8k --v 4 --ar 3:2 --q 2 -

תרגום גוגל:
קולנועי, דירוג צבע, צילום, זווית רחבה במיוחד, עומק שדה, מפורט במיוחד, מקודד צבעוני יפה, פרט מטורף, פרט מורכב, מדורג יפה, מנוע לא אמיתי, קולנועי, דירוג צבע, עריכת תמונה, צילום, צילום, איזון לבן, 32k , רזולוציית סופר, מגה פיקסל, Pro Photo GB, VR, מאסיבי, חצי תאורה אחורית, תאורה אחורית, תאורה טבעית, ליבון, סיבים אופטיים, תאורת אווירה, תאורה קולנועית, תאורת סטודיו, תאורה רכה, ווליום, Counter-Jour, תאורה יפה, תאורת הדגשה , תאורה גלובלית, חלל מסך תאורה גלובלית, תאורה גלובלית של מעקב אחר קרניים, אופטיקה, מפוזרת, זוהרת, צללים, גסות, מנצנצות, השתקפויות של מעקב אחר קרניים, החזרי לומן, השתקפויות חלל מסך, דירוג עקיפה, סטייה כרומטית, שיחת GB, קווי סריקה, R a y Traced, Ray Tracing Ambient Occlusion, Anti-Aliasing, FKAA, TXAA, RTX, SSAO, Shaders, OpenGL-Shaders, GLSL-Shaders, Post Processing, Post-Production, Cell Sh Advertising, Tone Mapping, CGI, VFX, SFX, אני מפורט ומורכב להפליא, היפר מקסימלי, אלגנטי, היפר ריאליסטי, סופר מפורט, פוזינג דינמי, צילום, היפר ריאליסטי, נפח, פוטוריאליסטי, אולטרה פוטוריאליסטי, אולטרה מפורט, סופר מפורט, צבע מלא, חסימת אווירה, תאורה נפחית, ניגודיות גבוהה, HDR Super Detailed, 8k --v 4 --ar 3:2 --q 2 -

הסבר קצרצר רק על 4 מילים... - FKAA, TXAA, RTX, SSAO:
SSAA, or Super-Sample Anti-Aliasing is a brute force method of anti-aliasing. It results in the best image quality but comes at a tremendous resource cost. SSAA works by rendering the scene at a higher resolution, 2x SSAA renders the scene at twice the resolution along each axis (4x the pixel count), 4x SSAA renders the scene at four times the resolution along each axis (16x the pixel) count, and 8x SSAA renders the scene at eight times the resolution along each axis (64x the pixel count). The final image is produced by downsampling the massive source image using an averaging filter. This acts as a low pass filter which removes the high frequency components that caused the jaggedness.
MSAA, or Multi-Sample Anti-Aliasing is an optimization of SSAA that reduces the amount of pixel shader evaluations that need to be computed by focusing on overlapping regions of the scene. The result is antialiasing along edges that is on par with SSAA and less anti-aliasing along surfaces as these make up the bulk of SSAA computations. MSAA is substantially less computationally expensive than SSAA and results in comparable image quality.
FXAA, or Fast Approximate Anti-Aliasing is an Anti-Aliasing technique that is performed entirely in post processing. FXAA operates on the rasterized image rather than the scene geometry. As a consequence, forcing FXAA or using FXAA incorrectly can result in the FXAA filter smoothing out parts of the visual overlay that are usually kept sharp for reasons of clarity as well as smoothing out textures. FXAA is inferior to MSAA but is almost free computationally and is thus desirable on low end platforms.
Ambient Occlusion is a set of methods used to assist in simulating the effects of ambient light on geometry, in particular it is used to estimate how exposed a surface is to ambient light. The use of ambient light over point light allows designers to combine indoor and outdoor scenes and use variable day/night cycles without compromising the visual aspects of the scene.
Point light sources work very well indoors, but using a directional point light source to simulate the sun and various atmospheric effects doesn't work very well. Instead, the brightness of the entire scene can be adjusted based on the occlusion of various surfaces.
True Ambient Occlusion cannot currently be done in real time on modern gaming machines, it's too computationally complex. Instead, video games use several methods to approximate it. There are at least three main methods of approximating ambient occlusion, Screen-Space Ambient Occlusion (SSAO), Horizon-Based Ambient Occlusion (HBAO), and High Definition Ambient Occlusion (HDAO).
Like FXAA, SSAO is pixel shader based and works independently of the scene geometry. It examines the depth buffer to search for pixels that may cause occlusion. It's an older method, It does not have a high performance hit but it does improve visual quality somewhat.
HBAO and HDAO go a bit further and attempt to reconstruct a local part of the scene to obtain a better approximation. Both are more computationally expensive than SSAO and HDAO supposedly has a greater performance hit of the two, but I haven't done any experiments on my own.
I hope that this answers your question

בקיצור, מפחיד.
 

יאיר מן

משתמש מקצוען
D I G I T A L
לדעתי, אם ננתח את התגובות שהיו בעבר לציבור בזמן המהפכה התעשייתית הם היו דומות באופן יחסי לתגובות שיש כיום לאנשים ביחס לAI

לדעתי, מה שיקה בסוף הוא שהאנשים ימצאו עבודות שמבטאות יותר יצירתיות ושאר רוח ברמה שאנחנו לא מסוגלים להגיע אליה כיום מכיוון שאנחנו כל כך טרודים במשימות יום יומיות שבעתיד הרובוטים יבצעו בעבורנו וישאירו לנו פנאי להגיע אליהם ודו"ק.
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
מחכים לתמונה שיצאה.....
התמונה בעייתית.
יצרתי משהו נקי על בסיס הפרומפט שלו.
אשתף בהמשך.
פרומפט_מהיר ועצבני.png

הדגש בהגדרות היה על "מצב צילום",
ריאליסטי, בסגנון הקולנועי,
הפרופמט הבסיסי שהוספתי ליצירה שלו - ממש קצר:
"מכוניות יוקרה בסמטה בצרפת,
זווית מהרצפה, השתקפות בשלוליות"
זהו.
כל האיכות, הפוקוס, התאורה, הצבעים וכו',
לפי מה שהבאתי למעלה,
מייד אין ג'ורני.
---
הפספוס הגדול הוא ההשתקפות של הרכב >
עותק 2_הפוך.png

בקיצור, על יצירה אמיתית חייבים לעבוד יותר!
צלמים וצלמות - גם אתם יכולים להיות רגועים.
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
נשמע יותר כמו העוצמה של הצלם
עוצמה של צלם, ברור.
אבל העוצמה היא גם בכלי.
בדיוק כמו מצלמה מקצועית.
בשנייה הראשונה חשבתי שהכוונה ללוחית זיהוי...
ממש לא, יש לו פקשוש קבוע בטקסט.
צריך ללמוד להגדיר נכון.
כמו עם האצבעות...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
צלם מפורסם שיתף פרומפט עם למעלה מ150 מילים >
חלק מההוראות סותרות אחת את השנייה, כך שלפי המידע שיש בידי - הבינה המלאכותית תתעלם מחלק מהן
למעשה מסתבר שההוראות ששימשו את הבינה מלאכותית אם כן הינן קטנות בהרבה מהמלל הראשוני
 
נערך לאחרונה ב:

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אגב, הפרומפט הארוך הנ"ל הניב לי תוצאה די בנאלית ב-CF spark

2LHmmbsnhVL5OBmwTuWKSWiktkG_2LHmmYE13mGnuy58aSP6HXaUwX3.png
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
חלק מההוראות סותרות אחת את השנייה, כך שלפי המידע שיש בידי הבינה המלאכותית תתעלם מחלק מהן
למעשה מסתבר שההוראות ששימשו את הבינה מלאכותית אם כן הינן קטנות בהרבה מהמלל הראשוני
נכון, חלקית.
יש יחס לכמות, למיקום ולסדר.
מניסיון, הבוט מערבב לפעמים או מתעדף כרצונו.
בכל מקרה ב4 הווריאציות ייתכנו הפרשים גדולים.
---
לא הכול ברור עדין.
הבוט אינו מעדכן למה הוא הפיק תוצאה מסוימת...

אגב, הפרומפט הארוך הנ"ל הניב לי תוצאה די בנאלית ב-CF spark
התמונות הן ב"מידג'ורני".
 

ברכה וישועה

משתמש פעיל
לדעתי, אם ננתח את התגובות שהיו בעבר לציבור בזמן המהפכה התעשייתית הם היו דומות באופן יחסי לתגובות שיש כיום לאנשים ביחס לAI

לדעתי, מה שיקה בסוף הוא שהאנשים ימצאו עבודות שמבטאות יותר יצירתיות ושאר רוח ברמה שאנחנו לא מסוגלים להגיע אליה כיום מכיוון שאנחנו כל כך טרודים במשימות יום יומיות שבעתיד הרובוטים יבצעו בעבורנו וישאירו לנו פנאי להגיע אליהם ודו"ק.
אבל עכשיו ייתכן שזה שונה כי עד עכשיו היצירתיות תמיד עבדה עשיו שלמחשב יש גם יצירתיות אז כמעט אין מעלה על אנשים
אמנם הרובוט בעתיד נקוב לא הולך להיות יזם אבל היזם ליצירתיות שלו לא יצרך עובדים יצרתים
 

צלצולית

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L

תכל'ס אין כמו סקרים⁦(✷‿✷)

---
אפשר להתרגש וגם לפחד,
זה ממש לא סותר.
בכל מקרה זו לא הגדרה מדויקת.

קצת על קצה המזלג...
שתקלטו את העוצמה של הAi.

בדרך כלל, ה"פרומפט" הקלאסי לא עובר את ה20 מילים.
צלם מפורסם שיתף פרומפט עם למעלה מ150 מילים >


ציטוט מקור:
Cinematic, Color Grading, Photography, Ultra Wide Angle, Depth of Field, Ultra Detailed, Beautifully Color Coded, Crazy Detail, Intricate Detail, Beautifully Graded, Unreal Engine, Cinematic, Color Grading, Photo Editing, Photography, Photography, White Balance, 32k , Super Resolution, Megapixel, Pro Photo GB, VR, Massive, Half Backlight, Backlight, Natural Lighting, Incandescent, Fiber Optics, Mood Lighting, Cinematic Lighting, Studio Lighting, Soft Lighting, Volume, Counter-Jour, Lighting beautiful, highlight lighting, global lighting, screen space global lighting, ray tracing global lighting, optics, diffuse, glowing, shadows, coarse, shimmering, ray tracing reflections, lumen reflections, screen space reflections, diffraction grading, Chromatic Aberration, GB Shift, Scan Lines, R a y Traced, Ray Tracing Ambient Occlusion, Anti-Aliasing, FKAA, TXAA, RTX, SSAO, Shaders, OpenGL-Shaders, GLSL-Shaders, Post Processing, Post-Production, Cell Sh Advertising, Tone Mapping, CGI, VFX, SFX, Insanely Detailed and Intricate, Hyper Maximal, Elegant, Hyper Realistic, Super Detailed, Dynamic Posing, Photography, Hyper Realistic, Volumetric, Photorealistic, Ol Terra Photorealistic, Ultra Detailed, Super Detailed, Full Color, Ambient Blocking, Volumetric Lighting, High Contrast, HDR Super Detailed, 8k --v 4 --ar 3:2 --q 2 -

תרגום גוגל:
קולנועי, דירוג צבע, צילום, זווית רחבה במיוחד, עומק שדה, מפורט במיוחד, מקודד צבעוני יפה, פרט מטורף, פרט מורכב, מדורג יפה, מנוע לא אמיתי, קולנועי, דירוג צבע, עריכת תמונה, צילום, צילום, איזון לבן, 32k , רזולוציית סופר, מגה פיקסל, Pro Photo GB, VR, מאסיבי, חצי תאורה אחורית, תאורה אחורית, תאורה טבעית, ליבון, סיבים אופטיים, תאורת אווירה, תאורה קולנועית, תאורת סטודיו, תאורה רכה, ווליום, Counter-Jour, תאורה יפה, תאורת הדגשה , תאורה גלובלית, חלל מסך תאורה גלובלית, תאורה גלובלית של מעקב אחר קרניים, אופטיקה, מפוזרת, זוהרת, צללים, גסות, מנצנצות, השתקפויות של מעקב אחר קרניים, החזרי לומן, השתקפויות חלל מסך, דירוג עקיפה, סטייה כרומטית, שיחת GB, קווי סריקה, R a y Traced, Ray Tracing Ambient Occlusion, Anti-Aliasing, FKAA, TXAA, RTX, SSAO, Shaders, OpenGL-Shaders, GLSL-Shaders, Post Processing, Post-Production, Cell Sh Advertising, Tone Mapping, CGI, VFX, SFX, אני מפורט ומורכב להפליא, היפר מקסימלי, אלגנטי, היפר ריאליסטי, סופר מפורט, פוזינג דינמי, צילום, היפר ריאליסטי, נפח, פוטוריאליסטי, אולטרה פוטוריאליסטי, אולטרה מפורט, סופר מפורט, צבע מלא, חסימת אווירה, תאורה נפחית, ניגודיות גבוהה, HDR Super Detailed, 8k --v 4 --ar 3:2 --q 2 -

הסבר קצרצר רק על 4 מילים... - FKAA, TXAA, RTX, SSAO:
SSAA, or Super-Sample Anti-Aliasing is a brute force method of anti-aliasing. It results in the best image quality but comes at a tremendous resource cost. SSAA works by rendering the scene at a higher resolution, 2x SSAA renders the scene at twice the resolution along each axis (4x the pixel count), 4x SSAA renders the scene at four times the resolution along each axis (16x the pixel) count, and 8x SSAA renders the scene at eight times the resolution along each axis (64x the pixel count). The final image is produced by downsampling the massive source image using an averaging filter. This acts as a low pass filter which removes the high frequency components that caused the jaggedness.
MSAA, or Multi-Sample Anti-Aliasing is an optimization of SSAA that reduces the amount of pixel shader evaluations that need to be computed by focusing on overlapping regions of the scene. The result is antialiasing along edges that is on par with SSAA and less anti-aliasing along surfaces as these make up the bulk of SSAA computations. MSAA is substantially less computationally expensive than SSAA and results in comparable image quality.
FXAA, or Fast Approximate Anti-Aliasing is an Anti-Aliasing technique that is performed entirely in post processing. FXAA operates on the rasterized image rather than the scene geometry. As a consequence, forcing FXAA or using FXAA incorrectly can result in the FXAA filter smoothing out parts of the visual overlay that are usually kept sharp for reasons of clarity as well as smoothing out textures. FXAA is inferior to MSAA but is almost free computationally and is thus desirable on low end platforms.
Ambient Occlusion is a set of methods used to assist in simulating the effects of ambient light on geometry, in particular it is used to estimate how exposed a surface is to ambient light. The use of ambient light over point light allows designers to combine indoor and outdoor scenes and use variable day/night cycles without compromising the visual aspects of the scene.
Point light sources work very well indoors, but using a directional point light source to simulate the sun and various atmospheric effects doesn't work very well. Instead, the brightness of the entire scene can be adjusted based on the occlusion of various surfaces.
True Ambient Occlusion cannot currently be done in real time on modern gaming machines, it's too computationally complex. Instead, video games use several methods to approximate it. There are at least three main methods of approximating ambient occlusion, Screen-Space Ambient Occlusion (SSAO), Horizon-Based Ambient Occlusion (HBAO), and High Definition Ambient Occlusion (HDAO).
Like FXAA, SSAO is pixel shader based and works independently of the scene geometry. It examines the depth buffer to search for pixels that may cause occlusion. It's an older method, It does not have a high performance hit but it does improve visual quality somewhat.
HBAO and HDAO go a bit further and attempt to reconstruct a local part of the scene to obtain a better approximation. Both are more computationally expensive than SSAO and HDAO supposedly has a greater performance hit of the two, but I haven't done any experiments on my own.
I hope that this answers your question

בקיצור, מפחיד.
לא הבנתי למה זה מפחיד, ומה זה יצר?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה