דרוש מידע מה האפשרויות לסמארטפון כשר\ מושגח היום?

מצב
הנושא נעול.

ישראל מיכאל

משתמש מקצוען
האשכול עם השאלה איך מסבירים לילד מה זה טלפון חכם כשר - ננעל. היה צריך לעשות שם קישור לאשכול הנוכחי! שיראו כולם כמה זה מסוכן! כמה לא יודעים! כמה בקלות אפשר ליפול בגדול עם מכשירים כאלה, אפילו שיש עליהם חותמת!
את עדיין יכולה לבקש מאחד המנהלים,
מה גם שאני לא יודע את זה יעזור..
הם כולם אנשים טובים שאיכפת להם אבל יש נהלים...
@מרשמלו אולי בכל זאת;););)...
 

הרז

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הבעיה היא המחירים. אין שום הצדקה לשלם כל כך הרבה על כלום.
אם צריך כזה מכשיר בלית ברירה
בשביל הסינון הכי טוב שווה לשלם כל הון שבעולם
כמו אחד שיאבד את הבלמים של הרכב הוא לא יחסוך ויתקן אותם בהכי טוב
רמה של סינון זה להיות או לחדול אין אמצע!!!!!!!!!
או סינון הכי טוב או כלום
 

well

משתמש פעיל
למי שצריך עוד הוכחות על נזקי הטכנולוגיה:

https://www.jdn.co.il/breakingnews/1091389/
"ומה בנוגע למגזר החרדי? כאן מדובר על אחד עשר אחוזי נשירה אצל הבנות, וכשלושה עשר אחוזי נשירה אצל הבנים. מקרב העוזבים, שישה וחצי אחוזים עברו לבתי ספר בפיקוח ממלכתי-דתי, וכארבעה וחצי אחוזים לבתי ספר בפיקוח ממלכתי.

למעשה, יש כיוון של מיתון בדתיות של ישראל. אם פעם היה לנו את גל החזרה בתשובה הגדול, הרי שהיום מסתמנת מגמה הפוכה ועל קברניטי הציבור החרדי לעשות בדק בית על מנת לדעת איך לעצור את הנשירה מהמגזר."
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה