Natan Galant
כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
אשר, מסכים לחבר וותיק לסכם את טענותיך?א. כתבה שמתפרסמת ב'המבשר' פונה לקהל יעד מסויים.
אנשים שלא צורכים 'המבשר' אינם משקפים את קהל היעד.
אליהם פונים באמצעות ערוצים אחרים.
ב. המון אנשים מדלגים על המון כתבות - עד הרגע שבו הם מתעניינים באותו מוצר.
כשאתה קונה דירה, כל כתבת נדל"ן על הדיור החרדי, צדה את תשומת לבך.
עם כל הכבוד, קופרייטר שאינו חי את עולם העמותות ולא מבין את הניואנסים של מנהלי העמותות, צריך להבין שהוא לא מבין ועליו לעשות מחקר ולהתחבר לשפה חדשה, גם אם היא זרה לו ומאוסה בעיניו.
ובכן: קהל היעד של הכתבה הם בעלי העמותות,
הקופרייטר צריך לדעת לכתוב בשבילם,
ובעבורם הכתבה הנ"ל מתאימה.
למה?
כי הם מתעניינים במה שיש למנטור האגדי להציע, וטוב שמגרים את סקרנותם.
הקוראים האחרים נגעלים ומוותרים? בסדר, מה זה משנה.
אתה יודע מה? בעיניים של המפרסם, וגם של הקופריייטר שמקבל פה תשלום נאה על אפס מאמץ - אתה צודק.