בטחוני מבצע "שומר החומות"

מצב
הנושא נעול.

שיר ושבחה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
ובכן...
מה ההסבר לזה?
להיות כל הזמן בכוננות ולא להתרחק מקרבת מרחב מוגן.
מעיריית בית שמש נמסר: "עם השמע אזעקת אמת היום בשעה 18:10 בעיר בית שמש , לאחר דקה וחצי נשמעו קולות פיצוץ. הנהלת עיריית בית שמש התכנסה להערכת מצב ויחד עם פיקוד העורף יצאו הוראות התגוננות במידת הצורך". בהמשך עדכנו כי על פי הנחיות פיקוד העורף על התושבים להשאר במרחק של דקה ממרחב מוגן.
 

יוכבד שכטר

צילום יוצר, מציאות.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אוקיי.
באשכול אחר היה כתוב לצאת אחרי דקה, התבלבלתי.
לא. חשוב לדייק!!
היה כתוב להשאר בקרבת מרחב מוגן במרחק של דקה כל הזמן. (יעני אם יוצאים מהבית וכו' לא בזמן התרעה. אלא שאם תהיהי התרעה יוכלו להיכנס מייד למרחב מוגן)
ואם וכאשר נשמעת התרעה (כלומר אזעקה) יש להיכנס למרחב מוגן ולהשאר בתוכו 10 דקות.
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
בצפון תמיד קורה משהו. תמיד יש תנועת מטוסים ערה מעל הראש שלי ותמיד רואים טנקים בכבישים לצפון. אז אי אפשר לדעת אם יש הסלמה או שזה הרגיל.
 

ליאונרדו

משתמש סופר מקצוען
"ה' ילחם לכם ואתם תחרישון' אימתי 'ה' ילחם לכם' בזמן ש'אתם תחרישון' שאין אתם משיחין בשעת התפילה ואז אתם בטוחים שה' ילחם לכם" נושא שדובר רבות בשנה האחרונה אך תמיד צריך חיזוק.
מדובר רק על תפילה בבית כנסת או גם על תפילת יחיד (נשים) בבית?
 

חסיד אמיתי

משתמש מקצוען
דובר צה"ל לשאלת אמיר בוחבוט בעניין חזרה לסיכולים ממוקדים: "כל מנעד התכניות על הפרק כרגע. אנחנו לא מתכוונים על אירוע כל כך חמור שלא להגיב בצורה חריפה"
 

צצצ

משתמש מקצוען
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  31  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה