בטחוני מבצע "שומר החומות"

מצב
הנושא נעול.

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
מצטרפים לאמירת כל הספר תהילים במשך השבת להצלחת המבצע שלא ינזק שום יהודי באשר הוא
אני לוקחת שישי בעז''ה

בשורות טובות ושבת שלום ומבורך!!
אני לוקחת את שבת
שבת שלום!
אני לוקחת יום ראשון תהילים
בשורות טובות
לוקחת יום רביעי בל"נ
בשורות טובות!
אין בעיה.
שיהיה יום שני.
יישר כוח.
יום שלישי בעז"ה
אני אקח יום שני
אני אקח שלישי.
אם מישהו רוצה להתחלק- נא להודיע.
הושלם ספר וחצי ב''ה.
שיהיה לזכות עם ישראל כולו בכל מקום שהם!

שבת שלום ומבורך!!
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
תמיר סטיינמן ב׳ערוץ 12׳: הרמטכ״ל כוכבי הודיע לראשי הרשויות בדרום: ״יש להיערך ולהכין את התושבים לעוד כמה ימים של הסלמה. אנחנו ממשיכים בכל הכוח״.
15.5.2021 20:25
׳ערוץ 12׳: צה״ל תקף במהלך השבת את ביתו של מספר 2 חמאס, סגן יו״ר הלשכה המדינית של התנועה בעזה. מטוסי קרב של צה״ל גם תקפו מבנה רב קומות, שכולל נכסים צבאיים השייכים למודיעין הצבאי של חמאס.
15.5.2021 20:20
שבת של הפגזות: במהלך השבת נורו מאות רקטות גם לדרום וגם למרכז. נפילה ישירה בתוך בית רמת גן כשבתוך הבית נהרג אדם בן 50. מטחים כבדים כל השבת לאשקלון, אשדוד, שדרות, נתיבות ובאר שבע.
15.5.2021 20:17
בשבת בצהריים: 2 אזעקות בבני ברק. הדי פיצוצים חזקים נשמעו ברחובות ב״ב.
15.5.2021 20:13
תמיר סטיינמן: משעות הבוקר: 270 רקטות נורו מרצועת עזה לשטח ישראל
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
׳ערוץ 12׳: על פי נתוני פיקוד העורף המעודכנים להערב, מאז תחילת המבצע נורו לעבר ישראל 2,430 רקטות, מתוכם יורטו 632. מספר ההרוגים עומד על 10 בני אדם. מספר הפצועים עומד על 1,489, מתוכם 36 נפצעו באורח קשה, 86 בינוני, 1,086 קל ו-281 נפגעי חרדה.
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פיקוד העורף הודיע על הארכת ההגבלות בשל ההסלמה עד מוצאי שבועות, יום שני ב-20:30: מעוטף עזה ועד אזור דן, הירקון והשרון - תתאפשר התקהלות בשטח פתוח של עד 10 אנשים ובמבנה עד 100 איש. חל איסור על קיום פעילות חינוכית
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עוד מ׳ערוץ 12׳: דובר הזרוע הצבאי של חמאס אמר לתקשורת לאחר הירי לתל אביב ורמת גן: ״אנחנו ערוכים לירי רצוף על תל אביב במשך חצי שנה. ירינו על תל אביב בעקבות האזהרה של צה״ל לעיתונאים הזרים בעזה לעזוב את רב הקומות שבו הם שוהים לקראת תקיפה״.
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
׳ערוץ 12׳: בשידורי הטלוויזיה של חמאס מדווחים שירו בצהריים עשרות טילים לתל אביב, בתגובה לטבח שהיה לפנות בוקר בעזה, בו נהרגו שתי נשים ושמונה ילדים במהלך התקפה על בית בכיר חמאס במחנה הפליטים שאטי.
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרעות הערבים: ביפו הושלך בקבוק תבערה לדירה בשכונת עג'מי שהוביל לפציעתו של ילד בן 12 באורח קשה, פורעים הציתו את רכבים בעיר - בין היתר של ח"כ אפרת רייטן. גם הערב הוטל עוצר ליל ברחבי העיר לוד
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
סיכום אירועי השבת:

שבת של מטחים במרכז ובדרום, מאות טילים לדרום ולמרכז, הרוג ברמת גן, פגיעות ישירות במבנים, לילה של טילים בבאר שבע אשדוד והעוטף.

שגרירת אוסטריה בישראל מגנה את הירי לכיוון אזור המרכז לאחר שאחת הרקטות במטח האחרון נפלה בסמוך לבניין השגרירות.

הירי לרמת גן וגוש דן החל אחרי שחיל האוויר הפיל את בניין התקשורת אלג'לאא' בעזה, משם משדרים אל ג'זירה והמודיעין של חמאס.

דיווח מצרי: התקדמות במגעים להפסקת אש. גורם ישראלי בכיר לירון אברהם: "זה לא הזמן לדבר על הפסקת אש, אנחנו ממשיכים" ('חדשות 12')

חניון אגד בשפרעם הוצת הלילה: 3 אוטובוסים נשרפו כליל, 2 מהם חדשים לגמרי.

בבית החולים שיבא מעדכנים כי 14 פצועים הגיעו לאחר מטח הרקטות לגוש דן בשעות הצהריים. 10 נחבלו בדרכם למרחב המוגן, 1 סובל משאיפת עשן ו-3 נוספים לקו בחרדה.

במטח הרקטות בצהריים נפגעו ארבעה בניינים ברמת גן – טיל נפל בפארק החיות הספארי. בעקבות זאת, 48 משפחות נאלצו לפנות את בתיהן והן מפונות לכפר המכביה ומלון אופטימה בעיר.

שר הביטחון בני גנץ אמר בסיום הערכת מצב בפיקוד המרכז: "אני מבקש להעביר מסר לפלסטינים ביהודה ושומרון – למדינת ישראל אין עניין בהסלמה, אבל היא מוכנה לכל תרחיש. אם הטרור ירים את ראשו – אנחנו נוריד אותו".

דובר צה"ל בליל שבת בשעה 21:50: זוהו שלושה שיגורים משטח סוריה לשטח ישראל, מתוכם אחד נפל בשטח סוריה

גורם ביטחוני בכיר לדנה וייס: "אם צבירת ההישגים המשמעותיים תימשך – נכון יהיה להתחיל לחשוב על אסטרטגיית יציאה"

גיא פלג: גורם במשטרה: המפכ"ל לא חוזר בו מההאשמות נגד בן גביר

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי בראיון לאולפן שישי: "לא הופתעתי מהצעד של בנט, הציבור הישראלי משווע לממשלה מתפקדת". בנוגע למתיחות הביטחונית אמרה: "הדרג המדיני נוהג בחוסר אחריות"

בליל שבת נעצר סגן יו"ר הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, כאמל חטיב, בכפר כנא.


ח"כ מנסור עבאס הגיע לישיבת חירום במועצת כפר כנא, בעקבות המעצר של השיח' כמאל ח'טיב והעימותים עם המשטרה. בישיבה נוכח גם מוחמד ברכה, יו"ר ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל

‏בשבת ירי בלתי פוסק על אשקלון, אשדוד ויישובי עוטף עזה.


‏דובר חמאס פאוזי ברהום לאל-ג'זירה: "חמאס פתוח לרעיון של רגיעה – אם ישראל תקבל את תנאי הארגון ותסיר את ידיה מירושלים, עזה ושיח' ג'ראח"‎

‏שר החוץ של איחוד האמירויות, עבדאללה בן זאיד, אמר כי ארצו קוראת להפסיק באופן מיידי את האלימות ופעולות האיבה "בישראל ובפלסטין". הוא מסר את תנחומיו הכנים לכל הקורבנות שנפלו באירועי הלחימה בימים האחרונים וציין כי ארצו ערוכה לתמוך במאמצים להשגת רגיעה‎


‏למרות ההסלמה הביטחונית: חברת הדירוג S&P לא תוריד את דירוג האשראי של ישראל וצופה תחזית דירוג חיובית בהמשך, תוך הערכה שההסלמה נקודתית ולא תתארך

‏ניסיון פיגוע סמוך לשכם: לוחמי צה"ל ניטרלו מחבל חמוש בסכין שהתקרב לעברם בליל שבת


‏כתב חדשות 13 עמרי מניב נפצע קל לאחר שהותקף ברכבו ורוסס בגז פלפל במהלך הפרות סדר ביפו

 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה