בטחוני מבצע "שומר החומות"

מצב
הנושא נעול.

רק לבין הסדרים...

משתמש פעיל
עריכה תורנית
המשתמש נחסם
נפלא איזה יעילות.
בלוד עדיין לא עצרו אף אחד מפורעים מאתמול...
אני כעת אמנם לא מוצא, אבל כמדומני שראיתי קודם ש"כל רגע" מדווח על כמה עצורים כבר בלוד.
דרך אגב, מסתובבים כאן כל הזמן מסוקים משטרתיים
 

שטח סגור

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
13.5.2021 00:08

עוד מרה״מ נתניהו - ״אני אומר לאזרחי ישראל: זה לא מעניין אותי אם הדם שלכם רותח. אתם לא יכולים לקחת את החוק לידיים. אתם לא יכולים לבוא ולקחת אזרח ערבי פשוט ולנסות לעשות בו לינץ׳ - בדיוק כפי שאנחנו לא יכולים לראות אזרחים ערבים עושים זאת לאזרחים יהודים - לא יהיה״.
 

שטח סגור

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
13.5.2021 00:08

רה״מ נתניהו בהודעה לתקשורת - ״מה שקורה בערי ישראל בימים האחרונים הוא בלתי נסבל. אנחנו ראינו פורעים ערבים מציתים בתי כנסת, מציתים מכוניות, מסתערים על שוטרים, פוגעים באזרחים שלווים וחפים מפשע. זה דבר שאנחנו לא יכולים לקבל אותו, זו אנרכיה. שום דבר לא מצדיק את זה, ואגיד לכם יותר מזה, שום דבר לא מצדיק לינץ' של ערבים ביהודים, ושום דבר לא מצדיק לינץ' של יהודים בערבים. אנחנו לא נקבל את זה. זה לא אנחנו״
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
יו״ר רע״ם מנסור עבאס: "אני קורא לכל הפוליטיקאים והמנהיגים וראשי הערים והישובים ואנשי הדת – ערבים ויהודים לשים את כל המחלוקות בצד ולגלות אחריות כלפי החברה כולה ולעשות את כל מה שביכולתם להפסקת גל האלימות והטירוף אשר משתולל כרגע ברחבי המדינה. זה הרגע לעצור"
 

משה ארבל

משתמש פעיל
ישראל כהן: ‏בשעה האחרונה - לינץ׳ נגד יהודי בעכו ומצבו אנוש ולינץ׳ נגד ערבי בבת ים כשמצבו מוגדר בינוני. אין איזכור בערוצי התקשורת כמעט ללינץ׳ האכזרי בעכו ולמצבו האנוש של היהודי - לעומת זאת, מעל שעה של שידור חי עם פריסת כתבים ומרואיינים, על האירוע בבת ים. אוביקטיביות במיטבה.


בצלאל קאהן: זה לא רק סמנטיקה: חפשו את הודעות דוברי המשטרה על האירועים האלימים: המחבלים הערבים מהערים המעורבות מוגדרים כ"מתפרעים" ו"מפגינים".הצעירים היהודים שמתפרעים ברחובות מוגדרים "המון משולהב"

מנחם כהן: חוסר הסימטריה התקשורתי זועק לשמים. הלינץ הערב בבת ים זוכה לכיסוי פי כמה משרשרת הלינצים ביהודים לאורך השבוע האחרון בכל רחבי הארץ ובפרט מהלינץ שהתרחש רק הערב ביהודי בעכו.

בושה וחרפה!
 

חכמולוג למדן

משתמש פעיל
תושבים מתלוננים על זה שכביכול מציירים מצב שיש עימותים בין יהודים לערבים
בעוד שעיקר הפורעים הם מהצד בערבי ורק היום התחילו קצת פרעות מהיהודים ואז כמובן הגיעו מיד משטרה.
השותפים לזה החל מהפוליטיקאים וממשיך למפקדי המשטרה וכמובן התקשורת שמשום מה נהנת להציג כאילו יש שווין
בקיצוניים ביננו לבין הערבים.
כל שכל ישר מבין את זה.
 

משה ארבל

משתמש פעיל
על רקע המאמצים של העולם להביא לרגיעה בין ישראל לפלסטינים בעזה, רשת סקיי ניוז בשפה העברית מדווחת כי מתנהלים מגעים רציניים להביא להפסקת אש מיידית | לא ברור מי עומד מאחורי הניסיון, אך אם הוא יצליח, זה יהיה מפתיע, מאחר וגנץ ונתניהו הבהירו הערב כי התקיפות יתעצמו
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה