בטחוני מבצע "שומר החומות"

מצב
הנושא נעול.

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
דיווח ראשוני: צעיר יהודי נפגע כעת מירי של ערבים בעיר לוד. חובשים מעניקים לו טיפול ראשוני והוא מפונה לבית החולים לאחר שחטף כדור בכתף. בנוסף: 2 יהודים נדקרו ע"י ערבים בלוד. פונו גם לבית חולים. סובלים מדקירות בבטן
 

על דא ועל הא

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
דיווח ראשוני: צעיר יהודי נפגע כעת מירי של ערבים בעיר לוד. חובשים מעניקים לו טיפול ראשוני והוא מפונה לבית החולים לאחר שחטף כדור בכתף. בנוסף: 2 יהודים נדקרו ע"י ערבים בלוד. פונו גם לבית חולים. סובלים מדקירות בבטן
המחריד הוא,
שכל הסיפורים האלו עכשיו זה לא פיגוע, אלא סתם ונדליזם.
וההתייחסות למקרה תהיה כ'תגרה בין יהודים לערבים', ולא כ'פיגוע על רקע לאומני'.
ככה זה במדינה המוסרית שלנו. :(
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
*יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ':*

‏אחיי היהודים. חדל!!! אנחנו לא כמוהם!! אסור לנו להיגרר לאלימות הזו חלילה. הגנה עצמית מול טרור ופורעים כן, אלימות יזומה והרס רכוש בשום אופן לא!! אסור להידרדר לאנרכיה.
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
במהלך פעילות כוחות משטרת ישראל בצור באהר, בעקבות הפרות סדר אלימות במהלכה יודו אבנים לעבר השוטרים, נפצע אחד השוטרים שפעלו במקום כתוצאה מיידוי אבנים ונזקק לטיפול רפואי
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
מלחמת אזרחים במדינה כבישי הארץ חסומים עקב הפגנות וזריקות אבנים וזה חוץ מהרקטות המשוגרות.
כביש החוף חסום גסאר אזארקא וגם הפגנה בגבעת אולגה. כביש 4 על יד פורדייס. כביש 444 על יד טייבה. בדרום גם
פרעות בעכו לוד חיפה בת ים טבריה ועוד.
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
נשיא המדינה לחדשות 12: "מתחנן בפני המנהיגים וההורים שייעשה כל מה שביכולתם להפסיק את הדבר הנורא הזה. אנו נמצאים בסכנה לאזרחינו"
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
יו"ר הכנסת, ח"כ לוין: "אי אפשר לקבל את המראות שאנו רואים במקומות רבים ברחבי הארץ. שריפת בתי כנסת, פרעות של ממש ביהודים, נסיונות פגיעה במסגדים, ואירועי לינץ׳ מזעזעים ביהודים ובערבים, כל אלה מחייבים נקיטת יד ברזל לא רק במעצרים אלא בהעמדה לדין ובענישה של שנים ארוכות"
 

ב.צ.מ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בעוד שרי הקבינט המדיני בטחוני אישרו הערב (רביעי) להגביר את התקיפות בעזה ולאחר יומיים של התפרעויות רצופות בלוד ובעכו, העימותים מתפשטים הערב למוקדים נוספים ברחבי הארץ, כאשר היום גם יהודים החלו להתפרע ולהשיב "נקמה".

עכו: גבר יהודי הותקף באבנים ומקלות

לאחר שאתמול נשרפה תחנת משטרה בעיר וכמה עסקים, גם הערב התקיימו התפרעויות בעיר עכו, הפעם זה התחיל לאחר שעל יד כיכר אגד הגיעו עשרות מפגינים, והחלו לידות אבנים אל עבר שוטרים.



יהודי בן 30 נקלע על יד הכיכר, וכמה מהמפגינים הערבים החלו לתקוף אותו בעזרת מקלות ואבנים, והוא פונה אל למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך שהוא מורדם ומונשם.

גם בכיכר חב"ד הותקף יהודי, לאחר שנקלע לאזור בו היו כמה מפגינים ורכבו הוצת כליל.

חיפה: יהודים וערבים התפרעו

גם בחיפה התקיימו כמה עימותים והתפרעויות אתמול, והיום הם נמשכו כאשר בעיר הצפונית יהודים הצטרפו והחלו גם הם להתעמת. בתחילה אנשי ימין קיצוניים רמזו כי הם הולכים להגיע לשם, ובעקבות כך ערבים הגיעו למקום.

המשטרה, שנכחה במקום, פיזרה בעזרת רימוני ההלם את הערבים, והאחרונים בתגובה צעקו קריאות גנאי. במושבה הגרמנית מאות יהודים החלו להתפרע, ואף התעמתו עם שוטרים.

לוד: למרות העוצר ישנם התפרעויות

לאחר יומיים שבהם היהודים חוו פוגרומים והתפרעויות קשות מצד המגזר הערבי, הערב חזרו העימותים למרות העוצר שהוטל על העיר, ובהתפרעויות משתתפים הפעם גם כמה מפגינים יהודים.

הערבים ויהודים התעמתו בעיר, ובמהלכן נזרקו אבנים ובקבוקי זכוכית, פחים ומכוניות נשרפו, ניידת נשרפה זכוכיות נצפו וכוחות המשטרה והמג"ב מנסים להגיע לסדר בעיר.

בנוסף, בשל הפרות סדר בקרבת המסילה בלוד, הופסקה באופן זמני תנועת הרכבות בין תחנות תל אביב ההגנה ולוד.

טבריה: יהודים פצעו ערבי שנקלע למחאתם

עיר שלא הייתה קודם לכן היא טבריה, ששם כמה יהודים החלו למחאות על הפוגרומים והתפרעויות של הערבים במדינה, אך כשנהג ערבי הגיע למקום הוא יצא משם פצוע מפגיעה באבן.

מנגד, המפגינים טוענים שהנהג ניסה לדרוס אותם ולכן הוא נפגע. שוטר שנחבל בראשו במהומות שפרצו בעיר פונה לבית החולים פדה-פוריה ומצבו מוגדר קל.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה