מבצע הסיפורים של תנובה

אדריכלית

משתמש רשום
מה דעתכם על מבצע הסיפורים של תנובה?? שלחתי להם 2 סיפורים מצויינים, בנוסף חמותי שלחה להם 3 סיפורים נדירים בעוצמתם, לבסוף, הם מפרסמים 10 זוכים בראשי תיבות בלבד, (כאילו אין 2 באותם ראשי תיבות ששלחו להם) ואין שמות, אין את הסיפורים לקריאה כהוכחה, אין תמונות מרגשות מבתי הזוכים (כל ה-10 רצו לשמור על חיסיון, נכון?) בקיצור נשמע לי קצת מפוברק, רק שאני לא מאמינה שתנובה יעבדו ככה על כל הציבור, אבל בקצב של ההתנהלות של מבצע זה ספיציפית אין א"א שיכול להוכיח שמעולם לא נקנה ולא ניתן מקרר, מה דעתכם יחצנ"ים משופשפים??
 

RacheliArt

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
איפה פרסמו בכלל?
 

אדריכלית

משתמש רשום
ביתד נאמן-יום שישי ראשי תיבות בלבד- כמו ר' ע' ירושלים ד' ב' באר שבע, לא נשמע לי כ"כ.
 

ליבי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לא שמתי לב אפילו שפרסמו,
אז מה, לא זכינו???????:eek:

נראה לי שבאמת "עבדו" עלינו
 

imb

משתמש מקצוען
אולי תעלו את הר"ת וננסה לזהות מי מביניהם?
 

אדריכלית

משתמש רשום
כשיהיה לי את זה, אעלה את זה.(אני לא בבית עכשיו) אבל בכלל כל ההתנהלות כאן תמוהה, כל אלו שלא זכו יגידו "יאלה! עוברים לשטראוס" כי תנובה היו צריכים להגיד "נשלחו אלינו עוד המון סיפורים יפים, ןאנו נפרסם גם אותם או בחלקם, היו צריכים להוציא איזשהו חוברת מוסף כזה עם כ-30 סיפורים-אתם יודעים -עם סיפורי משנה שיקבלו בחלקם פרס שני ושלישי של איזה כלי חשמלי, אולי היו צריכים לסנן 30 נבחרים ולתת לציבור לבחור,ואפילו, לפחות, לשלוח לכל הכותבים מכתב הביתה, לכתוב שקבלנו את הסיפור והוא יפה מאוד אבל לא זכיתם, קצת יחס, קצת פינוק, כל הסודיות הזאת רק גורמת לרצות לעבור לחברה המתחרה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה