דרוש מידע מבחן פסיכוטכני בקבלה לעבודה חדשה

engoy

משתמש פעיל
האם למשהו ידוע מה עדיף במבחן הזה לענות נכון אפילו אם זה לא על כל השאלות? או לענות על כל השאלות בזמן שהוקצב אפילו בניחושים?
 

cherry c

משתמש סופר מקצוען
ברוב המבחנים, עדיף לנחש את מה שלא הספקת
 

חושב מחדש

משתמש מקצוען
המבחן בנוי לבדוק גם מהירות מחשבה, ועוד כל מיני פרמטרים,
כאשר לא עונים לעיתים זה מראה על מחשבה איטית [למרות שזה לא נכון]
לדעתי עדיף לענות על הכל, גם אם חלק לא נכון.

בהצלחה.
[ברוב המכונים, השעון מדוייק לגבי זמן חשיבה נצרך]
 

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
האם למשהו ידוע מה עדיף במבחן הזה לענות נכון אפילו אם זה לא על כל השאלות? או לענות על כל השאלות בזמן שהוקצב אפילו בניחושים?

מבחינת המבחן עצמו והתוצאות זה תלוי בחברה שמבצעת את זה. יש כאל השלוקחים בשקלול רק את התשובה ויש כאלה גם את הזמן זה מאוד תלוי בנותני השרות.
אבל בכל מקרה- גם אם עושים ניחוש, לא ממש "על עוור", יש לראות מה ודאי הוא תשובה לא נכונה וגם אם מנחשים לעשות את זה בחכמה. יש כאלה שאפילו שזה מבחןם אמריקאי בכל מקרה לתשובה שיותר קרובה יש יותר ציון. בהצלחה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יט

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה