דרוש מידע מאיזה גיל מותר להשאיר ילד לבד באמבטיה?

D

Deleted member 107321

אורח
זה בכלל לא שאלה של אסור או מותר (עדיין אין חוק בעניין...).
זה מהרגע שאתה בטוח ביותר ממאת האחוזים שאין שום סיכוי שיקרה משהו ח"ו.
 

שרה שרם צילומותק

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
תלוי הילד הגיל האחריות וכו
 

עד מתי

משתמש מקצוען
3 זה קטן לדעתי אני יכולה להשאיר עם מעט מיים ולהגיע כל כמה דקות לבדוק
 
D

Deleted member 107321

אורח
בטוח שאין חוק?
וגם לפי מה אתה בטוח שאין סיכון?
לא יודע אם יש חוק וזה לא רלוונטי מכיוון שאין דרך לאכוף אותו.
אם יש לך שאלה אז דע לך שיש סיכון. נקודה.
 
D

Deleted member 107321

אורח
המחשבה צריכה להיות
"אם יקרה לילד משהו ח"ו, ארגיש אשמה?"
וזה תקף בכל דבר, השארת ילדים לבד בבית וכדו'
הנושא פה הוא בכלל לא אשמה אלא אחריות מנימלית שיש לנו על ילדנו
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען

בטיחות ילדים במים ובבריכות שחייה​

כ-12 ילדים בממוצע מתים מדי שנה בגין טביעות. כך עולה מדו"ח שפרסם ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים בסוף השבוע שעבר.

על כל ילד שמת מטביעה נמנים בין ילד אחד לארבעה ילדים שמאושפזים וסובלים מאירועים רפואיים חמורים, המותירים אותם עם מוגבלויות רפואיות קבועות.

במהלך חודש יוני 2005 ערך ארגון "בטרם" סקר טלפוני בקרב מדגם מייצג של 521 הורים לילדים עד גיל 15. בסקר נשאלו ההורים מאיזה גיל אפשר להשאיר ילד לבד באמבטיה לכמה דקות. רק 20% מההורים השיבו תשובה נכונה, ולפיה הגיל עומד על 5 שנים; 21% מההורים השיבו תשובה שגויה, כלומר ציינו גילאים נמוכים מ-5 שנים; 6% לא ידעו להשיב על שאלה זו; 53% ציינו גילאים מבוגרים מ-5 שנים.

בנושא הגיל המומלץ ללימוד שחייה קיים חוסר ידע בקרב ההורים. ההורים נשאלו באיזה גיל לדעתם, אם בכלל, ילדים צריכים ללמוד שחיה.96% מההורים סברו כי ילדים צריכים ללמוד שחייה, אבל רק 20% מההורים ידעו שהגיל המתאים לכך הוא גיל 5. 47% ציינו גיל צעיר יותר, ו- 33% ציינו גיל מבוגר יותר.

שיעור המדווחים על לימוד שחייה עולה ככל שרמת ההכנסה עולה: 74% בקרב בעלי הכנסה גבוהה מהממוצע לעומת 50% בקרב בעלי הכנסה נמוכה מהממוצע. בקרב חרדים שיעור המדווחים על לימוד שחייה של ילדם נמוך יחסית.

לדברי אנשי הארגון, ניתן למנוע 80% ממקרי הטביעה, אם נוקטים באמצעים מתאימים. בדו"ח מציינים מהן האסטרטגיות שהוכחו בעולם כיעילות בצמצום ההיפגעות של ילדים במים. מדובר בלימוד שחייה, תוכניות חינוך והסברה, שמקנות ידע בנושא הבטיחות במים, וכן גידור בריכות שחייה פרטיות. גם שימוש באפודי הצלה תקניים בפעילות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה