בקשת תפילה לרפואת הפצועים מפיגוע הדריסה ברמות שיזכו לרפואה שלמה ומהירה!!

מצב
הנושא נעול.

ביז'ו

משתמש פעיל
7a90062f9cacb755904f.jpg
 

ביז'ו

משתמש פעיל
 

יש כזה שם???

משתמש מקצוען

בעקבות הפיגוע: עמוד ההוראה ביטל את שיעורו ואמר עם בני הקהילה תהילים​

עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין רבה של רמת אלחנן, ביטל את שיעורו הקבוע בליל שבת, ובמקום זאת הורה לבני השכונה לומר פרקי תהילים לרפואת הפצועים. כמו כן בשבת בבוקר עלה הרב לחזק ולעודד את בני משפחת פאלי, הגרים ברמת אלחנן, שנכדיהם נרצחו על קידוש השם​


בעקבות הפיגוע הנוראי שהתרחש בערב שבת האחרונה בירושלים, בו נהרגו שני הילדים הקדושים אשר מנחם ויעקב ישראל למשפחת פאלי השם יקום דמם, ונפצע קשה אביהם הרב אברהם נח בן יהודית פאלי לרפו"ש, הרב אברהם נח פאלי לרפו"ש הוא בנו של הגאון רבי שמואל לייב פאלי, מראשי ישיבת בית שמעיה, ומחשובי תושבי רמת אלחנן עמוד ההוראה ורבה של שכונת רמת אלחנן הגר"י זילברשטיין, ביטל את שיעורו הקבוע בהלכה מדי ליל שבת קודש בהיכל בית הכנסת המרכזי, ובמקום זאת פתח בדברי התעוררות, כשהיה ניכר על פניו כי עומד לפרוץ בבכי.

"שבת משוש ליבנו, נהפך לאבל מחולנו", פתח עמוד ההוראה בצער רב, והמשיך ואמר, כשיש שמחה של חתן וכלה, של משפחת פאלי, מהמשפחות החשובות והנעלות בשכונתנו, שחיתנו השבוע את נכדם, והשבת היא שבת השבע ברכות שלהם, ובני המשפחה שנפצעו היו בדרך לשמחה הגדולה, ואז קרה הדבר הנורא הזה, הרי שכעת המשוש הזה שבת, והמחול והשמחה נהפכו לאבל, זה הרי נורא ואיום. וזה הצער של כולנו, של כל אחד ואחד.

עמוד ההוראה דיבר בכאב גדול, על כך שאסור להתעלם ולהמשיך הלאה, ומי שיגיד זה לא קשור אלי, זה נורא ואיום. הרי המצב הוא קשה, יש עוד פיגוע, ועוד אסון, רח"ל, והלב והרגש נהיים כהים, ופחות מתעוררים ופחות מתחזקים, ומי שמתעלם וממשיך הלאה ולא עושה חשבון הנפש, ומפשפש במעשיו, הרי זה נורא ואיום, אמר עמוד ההוראה.

לאחר דברי החיזוק הקצרים, ביקש ופנה באופן חריג מכל תושבי השכונה ליטול ספרי תהילים, ובני השכונה פתחו באמירת כל ספר רביעי שבתהילים, כשעמוד ההוראה יושב על מקומו במזרח בית הכנסת, ואומר בבכי רב את התהילים לרפואת הפצועים, ולישועת עם ישראל. בני השכונה ומקורבי עמוד ההוראה מציינים כי זהו דבר נדיר שלא אירע עשרות בשנים, בו ביטל עמוד ההוראה את שיעורו הקבוע, אליו נוהרים אלפים מכל האזור, ובמקום זאת נשאו פרקי תהילים לרפואת הפצועים.

כמו כן בשבת בבוקר, לאחר תפילת שחרית, טרח ועלה הגר"י זילברשטיין לבית משפחת הגר"ש פאלי שם התקבצו ובאו בני המשפחה לשמוע דברי חיזוק ועידוד מעמוד ההוראה. בין הדברים סיפר עמוד ההוראה מעשה שהיה לפני עשרות בשנים, שנפטר ילד באופן טראגי, והצער היה עצום כמובן. והנה לאחר שנים נולד לאותה משפחה בן, וכשגדל התחיל לומר ולדבר ולהזכיר דברים והנהגות שעשה אחיו הנפטר הנ"ל, כמו היכן ישב, ועם מי למד, וכדומה. ויהי לפלא.

פנה עמוד ההוראה בשליחות המשפחה לגיסו שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל ושאלו לפשר הדבר, ושר התורה השיבו שכנראה זהו גלגול של נשמתו של הילד הנפטר, שהקב"ה נתן להם פיקדון לגדל לכמה שנים, ולאחר מכן החזירו אליו לכמה שנים, וכעת השיב אליהם שוב.

פנה עמוד ההוראה לבני המשפחה ואמר, איננו יודעים חשבונות שמים, אבל הקב"ה לקח את הנכד שלכם אליו בחזרה, ומי יודע, אולי הוא עוד ישוב... אבל מה שבטוח שהוא לא סבל כלל בשעה שנרצח על קידוש השם. וציטט את מה שמקובל בשם המהר"ם מרוטנבורג שכל מי שמוסר עצמו על קידוש השם אינו מרגיש שום כאב וייסורים בשעה שנהרג. וכך הנכד שלכם, הרי נרצח רק בגלל שהוא יהודי, שהרי אם היה מבן אומה אחרת לא היה נרצח, ואם כן נרצח על קידוש השם, ובוודאי שלא סבל כלל וכלל, וכעת הנכד שלכם נמצא בגן עדן, מקום גבוה מעל גבוה, ואין לכם מה להצטער, רק לבטוח בהקב"ה שכל מאן דעביד רחמנא לטב עביד.

עמוד ההוראה יצא ובמשך השבת ביקש ממקורביו להתחזק מאד לתשובה ומעשים טובים, למנוע חילול השם, ולהרבות בקידוש השם, ובזכות זה נזכה לישועות ונחמות, ושלא ישמע שוד ושבר בגבולנו.
a3cfa94a589d67ee30be.jpg
 

יש כזה שם???

משתמש מקצוען
צפה בקובץ המצורף 1312849
מי שלא ראה את הסרטון הזה, לא ראה הספד נורא מימיו. פשוט ישבתי ובכיתי... בדמעות שליש...

אוי... אבינו שבשמים, חוס נא, ורחם עלינו, והושיעה צאן מרעיתך!!!
 

פ.נ

משתמש מקצוען
מי שלא ראה את הסרטון הזה, לא ראה הספד נורא מימיו. פשוט ישבתי ובכיתי... בדמעות שליש...

אוי... אבינו שבשמים, חוס נא, ורחם עלינו, והושיעה צאן מרעיתך!!!
מצמרר...
הלב שורף
באמת נותר לנו רק להיתפלל לרפואת האבא שיחזרו להייתנו בריא ושלם כמו שהיה....
 

שולחן וכיסא

משתמש פעיל
פשוט ישבתי ובכיתי... בדמעות שליש...
לגמרי, גם אני...
כל כך מצער לחשוב על האמא, על המשפחה
הילדים יעקב ואושי נראים כל כך חמודים בתמונה!!
ילדים מתוקים שלא עשו שום דבר רע בחיים
איזה רע לב וחסר רגש צריך להיות כדי לבוא ולפגוע במשפחה, באברך, בילדים קטנים
ימ"ש של המחבל
 

יהיה בסדר !!!!!!!

משתמש מקצוען
אני חושבת על האמא כל הזמן....
זה צובט, לא מרפה
השם, תרפא אותנו
אכן אכן
קורע את הלב רק מלדמיין פי שתיארו את רגעי הבשורה לאם..... שהייתה בזירה....

ועוד יותר את תגובתה והאמונה היוקדת שבה

בלתי נתפס
 

BATELCAP

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
צפה בקובץ המצורף 1312849

לא זוכרת מתי בכיתי ככה מלוויה. מזעזע
 

רינתי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מקפיצה לתפילות
לפצועי הפיגוע ובכללם אברהם נח בן יהודית
זקוק לרחמי שמים מרובים! (אל תתבלבלו מהגדרת מצבו "בינוני", המצב לא פשוט בכלל)
 

א.ש!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הרב הגאון ר' עמוס ברונר, סבם של אשר מנחם ויעקב ישראל פאלי הי"ד בראיון הבוקר לרדיו 'קול ברמה'.
על מצבו של חתנו הרב אברהם נח פאלי, שנפצע באורח בינוני: "הוא מורדם ומונשם, הרופאים אומרים שהוא יצטרך לעבור שיקום ארוך והם לא רוצים לנתח אותו אחרי כל הפצעים והשברים כי יהיה קשה לגוף לעמוד בזה".
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכ:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל ד' בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי: ב) ד' הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה: ג) מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה: ד) חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים: ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר: ו) רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם: ז) אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  47  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה